help mijn vriend is vreemdgegaan

28-06-2011 02:04 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Mijn naam is Lisa.

Ik zit in een nogal vervelende situatie.

Ik heb een hele leuke jongen ontmoet via een datingsite en nu zijn we 1,5 jaar samen.

Hij woont niet in dezelfde stad als ik dus we zien elkaar vooral in het weekend en zoveel mogelijk daartussen.

Sins een tijdje praat mijn vriend heel veel over een vrouwelijke collega dat ze zo leuk en lief is etc.

Ik heb hem al een paar keer gevraagd of hij verliefd op haar is maar hij ontkent steeds.

Een maand geleden had hij een feest bij die collega thuis met nog wat mensen(ik ken ze niet en heb ze ook nooit ontmoet) en daar ging hij heen.

Wat ik opzich al vervelend vond want ik had een feest van een familielid en wou graag dat hij daar mee naar toe ging maar hij koos toch voor haar.

Die zondag dag sprak ik hem weer en kreeg een raar gevoel(vrouwelijke intuitie?)en vroeg hem of er wat gebeurd was.

Eerst ontkende hij maar daarna gaf hij toe dat hij haar gezoend had!!!.

Alleen gezoend geen sex.

Ik was natuurlijk helemaal in shock en heel boos dus heb gezegd dat hij moet kiezen tussen haar en mij en dat ik wou dat er geen contact meer zou zijn tussen hen(zij is namelijk verliefd op hem).

Hij geeft voor mij gekozen alleen heb ik het gevoel dat het niet vrijwillig was want hij wilde de VRIENDSCHAoP met haar ook niet kwijt!!.

Ik heb het gevoel dat hij haar heel erg mist want hij is weer heel erg stil en terug getrokken.

Nou ben ik eigenlijk bang dat hij doordat(als ik hem mag geloven)er geen contact meer is tussen hun dat hem juist triggerd ipv haar doen vergeten dus dat het juist averechts werkt.

Plus ik kan natuurlijk niet zien hoe hij bij haar is.

Ik weet dat zei tot seprtember op vakantie is dus dan ziet hij haar pas weer maar wat gebeurd er als het september is?

Ik had het van hem gewoon nooit verwacht(hij heeft hele erge onzekerheid problemen dus dit is zo buiten zijn aard) en hij zegt zelf ook dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt.

Ik weet wel dat hij de hele nacht daar is geweest en pas half 9 de volgende dag is weg gegaan.

Ik weet niet wat ik moet doen zijn er nou tekenen dat hij verliefd is op haar of beeld ik het me maar in?

Ik zou graag wat advies krijgen want soms denk ik kom op lis hij heeft voor je gekozen maar soms denk ik ook het zit niet helemaal goed.

Maar dat is dan miss mijn onzekerheid,ik ben gewoon echt nog ff in de war.

Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
hij wil de vriendschap behouden???? Hij zoent vaker met vrienden dat behoort tot een normale vriendschap???? of is het een kutsmoes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven