Help mijn vrouw blijft kijken............

17-05-2009 18:55 580 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar de verschillen die wij hebben en niet naar wat we wel hebben

mijn liefde voor haar is aan het afnemen daar door ik mis de onvoorwaardelijkheid die ik vroeger wel voelde (25 jaar hebben we een relatie, samen zijn we gegroeid)

Niet!! bij mij zelf blijven is niet de goede oplossing lijkt mij

HELP wat moet ik doen?

liefs Rob
Rupsje Nooitgenoeg dus!
@ wuiles,

ik neem de verschillen op de koop toe............die zullen er altijd zijn
Wat komt ze tekort in haar beleving dan?
het zullen geen euros zijn die ze tekort komt
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 19:22:

overigens wonen we al gescheiden, Ruim een jaar

heb voor 500000 een woning gezocht en betaald

een toelage van netto 3500 in de maand

en nog komt ze te kort

Eh...wake up call: mevrouw Rob wil niet meer.

In aanmerking genomen dat mevrouw Rob een volwassen vrouw mag zij zelf bepalen met wie zij haar leven deelt. Vooralsnog ben ik niet verbaasd over haar keuze.
Owww Rob is rijk!

Zoek je nog een groen blaadje?

Nee?

Een spellingcheck dan?
@ Wuiles, ik meen mij een preek van jou te herinneren dat je niet voor een ander mag invullen wat diegene bedoelt. Helemaal mee eens. Wat is dit wat jij doet dan?
quote:Digitalis schreef op 17 mei 2009 @ 19:27:

Owww Rob is rijk!

Zoek je nog een groen blaadje Niet hengelen hè!
Lijkt mij dus dat mevrouw Rob de verschillen zó groot vond dat ze te weinig (of geen) overeenkomsten meer zag. Gevolg: scheiding. Mevrouw Rob heeft het dus prima met huis en alimentatie en wíl niet meer mét Rob zijn....
Peas on earth!
Misschien wordt het zo duidelijker.....

Ik ben nu 25 jaar bij mijn vrouw maar mijn liefde voor haar is aan het afnemen....

Ze begint heel erg te kijken naar hoe verschillend wij zijn en niet wat we in die 25 jaar samen hebben opgebouwd.

Hierdoor is onze relatie niet meer hoe het was en ik mis enorm die onvoorwaardelijkheid die ik vroeger voor haar voelde.

Vind ze dat ik moet veranderen, maar na 25 jaar kan je toch niet opeens veranderen?

Rob,

Ik denk dat je het zo bedoeld sorry als dat niet zo is.

Je bent nu al 25 jaar bij je vrouw en na zo'n tijd kom je vaak in een sleur terecht zonder dat jij en je vrouw dat merken en ik denk dat dat hier ook het geval is.

Jullie zouden er samen aan moeten werken en je relatie een flinke opepper geven en zorg er vooral voor dat je met elkaar blijft praten.

Jij kan niet zomaar verander en je vrouw ook niet maar jullie zullen er samen aan moeten werken.....
Houdt ze je niet gewoon aan het lijntje voor de cash?
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 17 mei 2009 @ 19:28:

@ Wuiles, ik meen mij een preek van jou te herinneren dat je niet voor een ander mag invullen wat diegene bedoelt. Helemaal mee eens. Wat is dit wat jij doet dan?Preken? Moi?

Ik lees goed.

TO en mevrouw Rob wonen al een jaar gescheiden van elkaar en mevrouw Rob focust op de negatieve zaken en het gebrek aan overeenkomsten tussen hen. Mevrouw Rob wil niet meer met TO. Anders zouden zij namelijk wel weer samen zijn. Soms is het leven heel eenvoudig.
misschien een cognacje teveel?
de pijn, zit hem voornamelijk ik het feit dat ik te weigen met de kinderen doe, sex uiterlijk ed is echt heel goed tussen ons
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 19:22:

overigens wonen we al gescheiden, Ruim een jaar

heb voor 500000 een woning gezocht en betaald

een toelage van netto 3500 in de maand

en nog komt ze te kortRob, ik kom zo ook te kort want ik heb nog steeds geen idee wat je bedoelt. Jullie wonen gescheiden, is het de bedoeling om weer samen te gaan leven of gaan jullie uiteindelijk helemaal uit elkaar of willen jullie daarin verschillende dingen en wat wil zij dan méér dan wat jij noemt?
te weinig bedoelde ik
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 19:36:

de pijn, zit hem voornamelijk ik het feit dat ik te weigen met de kinderen doe, sex uiterlijk ed is echt heel goed tussen ons

Wat is het nu?

1. ik weiger iets met de kinderen te doen

2. ik te weinig met de kinderen doe

3. all of the above
Laten we vooral Rob zelf even het woord laten voeren. Jullie wonen gescheiden, maar zijn nog niet gescheiden? Hoeveel hoop is er nog bij jullie beide?

Mevrouw Rob geeft vast niet voor niks aan dat je te weinig met de kinderen doet. Vind je dat zelf ook? Zo ja, ben je bereid meer met ze te doen?

Werken aan je relatie komt van 2 kanten, zelfs na 25 jaar.
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 19:36:

de pijn, zit hem voornamelijk ik het feit dat ik te weigen met de kinderen doe, sex uiterlijk ed is echt heel goed tussen onsIn aanvulling op Wuiles: is dit een briljante verschrijving waarin het probleem besloten ligt of stelt ze onredelijke eisen (dat je al 24 uur per dag de zorg over de kinderen hebt)?
quote:floor72 schreef op 17 mei 2009 @ 19:30:

[...]

Niet hengelen hè!

Maar waar wonen de kinderen nu? Bij mama? En hoe oud zijn ze dan aangezien je al 25 jaar bij elkaar bent? Woont ze ver van je vandaan (of allebei in ut Gooi? Lekker zacht, dat matras)?
2

hoofdzakkelijk om dat ik veel werk (zelfstandige)
@ nieuwschierigmeisje

en idd ik doe ook te weing met de kinderen, waar nodig altijd

op mijn manier, overigens zijn ze gek op mij

precies twee kanten zijn er en bij mij is de koek op

mis een nuchterheid

en nog maals als je bijft kijken naar de verschillen ........

hou maar op denk ik dan
Rob er is geen touw vast te knopen aan je verhaal. Ben je dronken? Of kan je gewoon niet zo goed schrijven?

"mis een nuchterheid"? Wat betekent dat?
Had jij , je vrouw , of jullie beiden nog de hoop of plannen om weer samen te komen ? Zo nee ....dan snap ik dit hele topic niet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dus jullie wonen gescheiden maar hebben nog wel een relatie? (omdat je aangeeft dat de sex nog goed is)

Of zijn bezig uit elkaar te gaan maar hebben nog wel sex...?

(moeilijk te volgen dit topic)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven