help verlatingsangst

13-10-2009 22:45 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen?

Wordt gek van mezelf, paniek, radeloosheid, eet niet, slaap niet.

Ik heb net een stoplicht relatie/lat relatie van 3.5 jaar achter de rug.

Heb hem nu 9 dagen niet gezien, het lijkt wel eeuwen!

Ik mis hem, hij is mij grote liefde en vorige week maakte hij het voor de 7 x uit of zo. Krijg elke keer een klap en zoek hem elke keer op behalve nu omdat ik het gevoel heb dat het nu definitief is.

Kijk elke dag naar zijn foto, draai droevige muziek, ik huil, ander moment ben ik boos en denk ik dat hij al een ander heeft.

GEK wordt ik er van. HELP!!!!!

mijn verlatingsangst komt voor uit dat we vroeger verlaten zijn door onze ouders toen ik o jaar was en werd na 1 jaar weer opgehaald.

Mijn zus heeft er ook last van maar niet zo extreme als ik.

HELLLLLLLLLLLLP!!!!!!!!
Je hebt geen verlatingsangst maar liefdesverdriet.

Wat heb je nou echt aan een vent die je al 7 keer heeft laten zitten....zoek iemand anders.
Eens met Pannetje.

Dit is geen verlatings angst dit is een typisch gevalletje liefdesverdriet.

Wees lief voor jezelf, haal kilo's chocolade, heb verdriet en ga uiteindelijk verder

Succes!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Succes met je liefdesverdriet, want dat is het.

En misschien heb je verlatingsangst (en ging het daarom 7 x uit), maar na zovaak een relatie verbreken moet je echt niet eens meer verder willen met hem. Dus kop op, het gaat over en je wordt weer gelukkig. Misschien zelfs met iemand die beter bij je past.
Hij heeft het 7x uitgemaakt in 3,5 jaar tijd? Ik weet niet wat ik zeggen moet. Ga naar je huisarts en vraag hulp om aan je zelfvertrouwen te werken. Ik denk niet dat je liefdesverdriet hebt. Ik denk dat jij mentaal murw gebeukt bent en dat jouw zelfvertrouwen tot het nulpunt is gedaald.
7 keer? Het gezegde is dat 3 keer scheepsrecht is.
Klinkt meer of hij bindingsangst heeft. Ik zou een andere man zoeken als je een beetje over hem heen bent. Eentje waar je wat vasts mee kan beginnen.
Mag ik vragen waarom het is uitgegaan?
quote:yesna1 schreef op 13 oktober 2009 @ 22:45:

Wie kan mij helpen?

Wordt gek van mezelf, paniek, radeloosheid, eet niet, slaap niet.

Ik heb net een stoplicht relatie/lat relatie van 3.5 jaar achter de rug.

Heb hem nu 9 dagen niet gezien, het lijkt wel eeuwen!

Ik mis hem, hij is mij grote liefde en vorige week maakte hij het voor de 7 x uit of zo. Krijg elke keer een klap en zoek hem elke keer op behalve nu omdat ik het gevoel heb dat het nu definitief is.

Kijk elke dag naar zijn foto, draai droevige muziek, ik huil, ander moment ben ik boos en denk ik dat hij al een ander heeft.

GEK wordt ik er van. HELP!!!!!

mijn verlatingsangst komt voor uit dat we vroeger verlaten zijn door onze ouders toen ik o jaar was en werd na 1 jaar weer opgehaald.

Mijn zus heeft er ook last van maar niet zo extreme als ik.

HELLLLLLLLLLLLP!!!!!!!!Waaruit blijkt dat je gek wordt? Kun je niet meer functioneren?
Dit is idd liefdesverdriet, heel vervelend en wil je ook sterkte wensen maar om het nu op verlatingsangst te gooien omdat je op je 0e (zeg je dat eigenlijk zo? ) " verlaten" bent, wie heeft je dat eigenlijk verteld? vind ik een beetje ver gezocht eerlijk gezegd, zo kan je jezelf wel van alles aan gaan praten.

Sterkte in ieder geval
Ik ben ook wel benieuwd hoe je weet dat je toen je 0 was bent weggehaald bij je ouders en op je 1e weer terug was.

Waarom wil je zo graag een relatie met iemand die al 7 x je hart heeft gebroken? Wat is er zo leuk aan die persoon. Dat je het na het verbreken van een relatie nog een keer met iemand probeert kan ik nog wel begrijpen, maar 6 x opnieuw proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven