HELP! Verlieft op mijn ex!
zondag 21 oktober 2018 om 10:35
Al een tijdje moest ik bekennen dat ik nog een zwak voor mijn ex had, dacht dat het kwam omdat we op 1 week na 10 jaar samen zijn geweest.
Heeft naar mij en de kinderen nooit iets verkeerds gedaan, nooit een verkeerd woord over mij gesproken en zijn toen stiefzoon altijd gelijk als zijn eigen zoon behandeld. Mijn oudste zoon spreekt over ex als hij het over zijn vader heeft. Heeft op eigen inititief 3 jaar lang voor beide kinderen alimentatie betaald, omdat het naar zijn zeggen allebei zijn kinderen zijn.
Mijn vorige vriend, bleek een totaal ander persoon dan ik dacht dat hij was. Ben door onze volledige eigenschuld ongepland zwanger geraakt. Ben op dit moment 30 weken zwanger met de nodige zwangerschaps complicaties. De kans op een vroeg geboorte is vrij groot.
Op medisch advies van de gyneacoloog ben ik al een aantal weken thuis om rust te nemen.
Met mijn vorige vriend is de relatie dus over gegaan, woonde bij hem in huis wat ik dus uit moest. Op dit moment wonen wij in mijn vakantie sta-caravan. Zodra de baby er is kan ik een poging doen bij de gemeente aan te kloppen voor urgentie op een woning, alleen verdien ik eigenlijk net te veel voor een sociale huurwoning. Samen met de vorige vriend zijn er wat leningen afgesloten waardoor het moeilijk word om een huis te kopen.
Kortom het ouderwetse verhaal van tussen wal en schip vallen.
Met mijn ex is er eigenlijk nooit ruzie geweest. Ook tijdens de relatie niet. Er is een keer geweest dat ik hem vroeg of de jongens bij hem konden eten omdat ik geen geld had. Zijn antwoord daarop was dat hij diezelfde dag met een tas boodschappen voor de deur stond.
Nu ik in deze situatie zit komt de hulp ook voor 90% van hem. Hij heeft mij 3 weken geleden s’nacht naar het ziekenhuis gereden omdat het niet goed ging. Zoon die raakte in paniek en wist niet wat te doen dus die belde zijn vader die vervolgens voor de deur stond.
De reden van onze relatiebreuk is omdat hij van bed gelicht is door de politie. Hij had wat te maken met het telen van wiet/hennep. Hij heeft later nadat hij zijn straf had uitgezeten uitgelegd dat hij de connectie was die de jongens die de planten verzorgde en knipte regelde. Dus geen verkoop alleen dus het uitzendbureau zeg maar.
Hij bleek dat een geruime tijd al te doen en heeft er thuis nooit een woord over gezegd.
Het achterhouden dat heeft mij toen het meest gekwetst.
Vrijdag was hij hier, hij was in het buitenland geweest en had een kledingstuk die de jongens graag wouden mee genomen dit kwam hij hun even geven. Jongens hadden een feestje dus die gingen er vandoor. Hij vroeg nog even hoe het met de baby was, vervolgens stond hij op om maar huis te gaan. Ergens halverwege richting de deur bedacht hij zich kwam terug en kwam terug om mij een kus te geven. Volgende moment stonden we een potje ouderwets te zoenen.
Op de vraag of ik spijt heb weet ik niet zo goed het antwoord. Ja want een ex is een ex en ben bovendien zwanger van een ander. Maar nee want moet wel zeggen dat het heel lang geleden is dat ik met een kus kriebels in mijn buik had.
We hebben het er nog niet over gehad. Heb hem na de tijd ook niet meer gezien, nog wel even contact gehad over de jongens.
Hellpppp wat moet ik doen? Hem niet meer zien dat gaat simpelweg niet.
Heeft naar mij en de kinderen nooit iets verkeerds gedaan, nooit een verkeerd woord over mij gesproken en zijn toen stiefzoon altijd gelijk als zijn eigen zoon behandeld. Mijn oudste zoon spreekt over ex als hij het over zijn vader heeft. Heeft op eigen inititief 3 jaar lang voor beide kinderen alimentatie betaald, omdat het naar zijn zeggen allebei zijn kinderen zijn.
Mijn vorige vriend, bleek een totaal ander persoon dan ik dacht dat hij was. Ben door onze volledige eigenschuld ongepland zwanger geraakt. Ben op dit moment 30 weken zwanger met de nodige zwangerschaps complicaties. De kans op een vroeg geboorte is vrij groot.
Op medisch advies van de gyneacoloog ben ik al een aantal weken thuis om rust te nemen.
Met mijn vorige vriend is de relatie dus over gegaan, woonde bij hem in huis wat ik dus uit moest. Op dit moment wonen wij in mijn vakantie sta-caravan. Zodra de baby er is kan ik een poging doen bij de gemeente aan te kloppen voor urgentie op een woning, alleen verdien ik eigenlijk net te veel voor een sociale huurwoning. Samen met de vorige vriend zijn er wat leningen afgesloten waardoor het moeilijk word om een huis te kopen.
Kortom het ouderwetse verhaal van tussen wal en schip vallen.
Met mijn ex is er eigenlijk nooit ruzie geweest. Ook tijdens de relatie niet. Er is een keer geweest dat ik hem vroeg of de jongens bij hem konden eten omdat ik geen geld had. Zijn antwoord daarop was dat hij diezelfde dag met een tas boodschappen voor de deur stond.
Nu ik in deze situatie zit komt de hulp ook voor 90% van hem. Hij heeft mij 3 weken geleden s’nacht naar het ziekenhuis gereden omdat het niet goed ging. Zoon die raakte in paniek en wist niet wat te doen dus die belde zijn vader die vervolgens voor de deur stond.
De reden van onze relatiebreuk is omdat hij van bed gelicht is door de politie. Hij had wat te maken met het telen van wiet/hennep. Hij heeft later nadat hij zijn straf had uitgezeten uitgelegd dat hij de connectie was die de jongens die de planten verzorgde en knipte regelde. Dus geen verkoop alleen dus het uitzendbureau zeg maar.
Hij bleek dat een geruime tijd al te doen en heeft er thuis nooit een woord over gezegd.
Het achterhouden dat heeft mij toen het meest gekwetst.
Vrijdag was hij hier, hij was in het buitenland geweest en had een kledingstuk die de jongens graag wouden mee genomen dit kwam hij hun even geven. Jongens hadden een feestje dus die gingen er vandoor. Hij vroeg nog even hoe het met de baby was, vervolgens stond hij op om maar huis te gaan. Ergens halverwege richting de deur bedacht hij zich kwam terug en kwam terug om mij een kus te geven. Volgende moment stonden we een potje ouderwets te zoenen.
Op de vraag of ik spijt heb weet ik niet zo goed het antwoord. Ja want een ex is een ex en ben bovendien zwanger van een ander. Maar nee want moet wel zeggen dat het heel lang geleden is dat ik met een kus kriebels in mijn buik had.
We hebben het er nog niet over gehad. Heb hem na de tijd ook niet meer gezien, nog wel even contact gehad over de jongens.
Hellpppp wat moet ik doen? Hem niet meer zien dat gaat simpelweg niet.
zondag 21 oktober 2018 om 11:02
Wat wil je ex? En zit ie nog steeds in de wietteelt of niet? En heb je er, in dat geval zin in om het risico te nemen dat ie straks weer de lik in draait? Een wietteler ( en maak jezelf niet wijs dat ie iets anders is) kan best een leuke vader en partner zijn, maar blijft een crimineel. Los daarvan zou ik als ik jou was eens met een therapeut gaan uitzoeken waarom je valt op verkeerde mannen.
zondag 21 oktober 2018 om 11:04
Je kan niet zeker weten of hij niet weer bezig is met wiet telen enzo. Ik zou me nu richten op de bevalling en de baby. Want eea gebeurt misschien ook doordat je behoefte hebt aan zorg (wat nu niet zo gek is) en door de zwangerschapshormonen.
Hij wil je kennelijk wel terug maar is misschien daarom zo overdreven zorgzaam.
Hij wil je kennelijk wel terug maar is misschien daarom zo overdreven zorgzaam.
Je kunt méér.
zondag 21 oktober 2018 om 11:08
zondag 21 oktober 2018 om 11:11
+1Zalmsnipper schreef: ↑21-10-2018 11:08Daar zit je dan, zwanger in een stacaravan met kinderen van 3 mannen. En zodra je geen geld meer hebt voor boodschappen wordt je wiet-ex toch wel weer aantrekkelijk.
Ik zou die vagina van je eens een tijdje gaan afsluiten en als de wiedeweerga volwassen worden en ZELF voor je kinderen gaan zorgen.
zondag 21 oktober 2018 om 11:20
3 verschillende vaders
Waarvan er dus misschien maar 1 aanwezig is ?
Je begrijpt toch zelf wel dat je deze sitautie zelf heb veroorzaakt ?
Maar hup nee hoor ex nummer 2 van kind 2 is weer aantrekkelijk voor jou
Dat die man er zich voor laat lenen zeg,
Waarvan er dus misschien maar 1 aanwezig is ?
Je begrijpt toch zelf wel dat je deze sitautie zelf heb veroorzaakt ?
Maar hup nee hoor ex nummer 2 van kind 2 is weer aantrekkelijk voor jou
Dat die man er zich voor laat lenen zeg,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 21 oktober 2018 om 11:25
Dat snap ik dus ook niet zo goed, ze laat hem keihard vallen als blijkt dat hij toch niet zo netjes is, en nu vorige vriend haar heeft laten zitten is hij weer goed genoeg.
zondag 21 oktober 2018 om 11:30
Misschien kan ze hier een blog gaan schrijven? Kiki2.0 of zo?
zondag 21 oktober 2018 om 11:31
Ja maar urgentie krijg je tegenwoordig amper meer. Daar zit je dan: met een gat in je hand, 30 weken zwanger, in een stacaravan met 2 kinderen. Misschien is deze ex van kind 2 dadelijk als het weer uit is wel zo gek om ook voor kind 3 te gaan betalen. En tot de geboorte zit het lekkerder in zijn woning met een gevulde koelkast dan in een stacaravan met 1 droge boterham.Lord*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 11:25Dat snap ik dus ook niet zo goed, ze laat hem keihard vallen als blijkt dat hij toch niet zo netjes is, en nu vorige vriend haar heeft laten zitten is hij weer goed genoeg.
zondag 21 oktober 2018 om 11:34
Ja dat uiteraard.PotjePindakaas schreef: ↑21-10-2018 11:31Ja maar urgentie krijg je tegenwoordig amper meer. Daar zit je dan: met een gat in je hand, 30 weken zwanger, in een stacaravan met 2 kinderen. Misschien is deze ex van kind 2 dadelijk als het weer uit is wel zo gek om ook voor kind 3 te gaan betalen. En tot de geboorte zit het lekkerder in zijn woning met een gevulde koelkast dan in een stacaravan met 1 droge boterham.
Maar dat ie dat allemaal pikt, ik had het niet gedaan.
zondag 21 oktober 2018 om 11:54
Ze is zwanger van een ander. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze zomaar terug kan.
zondag 21 oktober 2018 om 11:59
Hoezo nietLord*Voldemort schreef: ↑21-10-2018 11:54Ze is zwanger van een ander. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze zomaar terug kan.
Kind 1heeft hij ook verzorgd
En kennelijk kwam hij een kus geven
En je kan bijna al voorspellen dat ze nog voor die geboorte in zijn huis zit
Maar als de man een beetje slim is gaat hij aan die kinderen denken en de ongeboren kind en zorgen dat die die eindelijk eens ergens stabiel kunnen leven en wonen
Wat moeder duidelijk niet echt lukt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"