help

07-08-2008 14:19 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
help me meiden....

Ben een maand geleden via mn werk in contact gekomen met een jongen van net 23.Ben zelf bijna 28,maar dat moet niet uitmaken toch????Er was bij ons iets kapot,hij kwam dat maken en we vielen als een blok voor elkaar.Na een uur telnrs uitgewisseld en na een half uur kreeg ik zn eerste sms:ik was super,hijw as helemaal weg van me en wilde gelijk naar me toekomen....omdat ik de vo;gende dag moest werken heb ik dat afgehouden,de daaropvolgende week heel veel gesmst en 3 x 2 uur lang gebeld.t klikte laten we maar zeggen.Een week na onze eerste ontmoeting eindelijk afgsproken,was ontzettend gezellig.Niets gebeurd alleeb gezoend en een beetjegerommeld op de bank..mn collega`s zeiden allemaal:nette jongen hoor......De week erna ben ik ,eigenlijk ongepland,blijven slapen en toen is er in een ietwat slaperige toestand wel het een n ander gebeurd.De dinsdag erna miste ik hem zo dat ik hem heb gebeld en naar hem toe ben gereden,ook al haat ik t om moe een stuk van een uur te rijden!We hebben een geweldige avond gehad en ik moest toegeven:Hij is mn hart aan t stelen!IN de 5 weken dat we met elkaar zijn omgegaan hebben we naast leuke dingen ook een x of 4 fikse ruzie gehad over kleine dingen.\hij is nl frequent coke-gebruiker en reageerde vrij wisselend op mij.Als we ruzie hadden gehad smst-e ik :schatje,kunnen we dit vergeten???En hij zei altijd ja,en dat hij t ook zo rot vond.Maar nu twee weken geleden haddenw e weer ergens woorden om,ook mijn schuld.Goedgemaakt die nacht in bed en toen ik zondags naar huis ging was alles goed.Alleen zat t me niet lekker ,ik wilde dinsdags naar hem toe om erover te praten.Dat was goed,alleen begaf mijn auto het.Ik zei dus dat ik woensdag zou komen en dat was ook goed.Toen ik vroeg:zullen we nog even bellen voordat we gaan slapen? zei hij:nee sorry,ik sliep al half.....

Mijn reactie was een beetje fel:Nou ja,in een relatie moet t van twee kanten komen,stuur al mn spullen maar op!

HIj:nee,je komt ze morgen halen en dan oprotten...

Mn hart brak,ik was in die 5 weken tijd echt om hem gaan geven en niet alleen voor de sex....

Alleen steeds als ik nu mn spullen wil halen en dat sms:ZEgt hij:nee vanaaf niet,ben zo druk sorry....en dat al 4 keer

Als ik bel neemt hij niet op dus ik weet t ook niet meer.Ik mag alleen komen als t hem uitkomt,toen ik vorige week dinsdag voor de deur stond deed hij niet opn terwijl hij me welgehoord heeft.3 kwartier voor niets gereden....

Afgelopen maandag stuurde ik een sms:mag ik ze anders laten staan,alleen dan krijg je mij er ook weer bij......zijn antwoord:even rust zoume geen kwaasd kunnen...zo vaag

Gisteren zat ik met mn vriendinnen op een terras en caro was t zo zat dat zij hem gebeld heeft.Heel gesprek en toen zei hij:ik ben klaar met haar want ze wil t alleen maar goedmaken....ja duh,das logisch toch?Caro zei toen:kunnen we dan zaterdag de spullen halen,ben jij van haar af en zij van jou.....zijn antwoord:IK weet niet of ik tijd heb dan....Caro:kunnen jullie t nog uitprate.....HIJ:als ze niet steeds had gezegd dat ze t goed wilde maken dan had ik ze een kans gegeven maar nu......ik vraag jullie meiden,wat wil hij nu?Opsturen doet hij niet,ik moet zelf komeb alleen wel als hij t bepaalt!en hij wil ook nog t liefstdat ik alleen kom......begrijp me goed,ik ben erg anti drugs dus als dat niet was verandert had t geen toekomst gehad.Maar nu ben ik nog wel behoorlijk gek op hem...zeg nou zelf:Iets wat op zondag en maandag nog geweldig is,hoe kan dat dinsdag over zijn?

Moet ik hem even met rust laten,afstand nemen????We fantaseerder echt urenover trouwen en kinderen...dus zover waren we al.Als ik nu 4 weken wacht met die spullen,ik moet ze wel echt terug,zou t dan nog goedkomen?wie heeft er ervaringen mee of nog beter wie weet hoe een man denkt in deze situatie
he meiss gooi die rose bril maar weg en haal een gewone donkere bril!!
Onvoorspelbaar extreem type.

Ik zou 't maar loslaten, inclusief die spullen.

In volgende gevallen met andere vriendjes voortaan altijd weer alles meenemen naar huis.
maar dat is nu t erge....er zijn heel veel leuke momenten geweest en ik heb echt wel meer vriendjes gehad,ook langere relaties en als dat dan uit ging boeide t me niet zo......was er snel overheen.Maar bij hem voelde t heel anders.....en wat betreft die spullen,eerst mocht ik ze niet ophalen,toen stuurde hij ze wel op en nu moet ik ze zelf komen halen...weet hij zelf dan wel wat hij wil\///
Volgens mij heeft hij je spullen allang verpatst.

En je schrijft erg onduidelijk idd. Niet heel je verhaal gelezen. Wellicht verstandig om in de toekomst interpuncties te gebruiken..
Perfectionisme is niet perfect...
sorry voor de onduidelijkheden.....

maar t zit me allemaal erg hoog en dan ga ik daar niet opletten hoor!

Is er dan niemand die ooit zo`n situatie heeft meegemaakt of met een drugsgebruiker een relatie heeft gehad?????
mmm.. zo lezende lijkt het me inderdaad beter hier NIET mee verder te gaan.

Maak een afspraak (via mondeling contact) om je spullen op te halen en zet m uit je hoofd.

Daarnaast: SMS en Mail of MSN zijn geen manieren om met iemand te communiceren: laat staan om ruzies 'uit te praten'... Sommige dingen komen dus helemaal verkeerd over als je niet iemands stem hoort en/of gezicht ziet....
Oja... ik heb wel eens een vriend gehad die toen een verleden had van cocaine-gebruik.... dacht dat dat wel zou veranderen....

Uiteindelijk is dat na 5 jaar ook over gegaan... niet alleen omdat hij toch nog gebruikte, maar achteraf gezien ben ik blij dat ik daar vanaf ben....

Moet er niet aan denken met een onbetrouwbaar iemand een kind te hebben....
yes i know van dat sms-en enzo.....ik wilde die dag naar hem toe komen omdat ik hem naast t uitpraten ook wilde zeggen hoe leuk ik hem vond etcetc en dat een week ertussen te lang was...

alleen is dat verkeerd overgekomen,helaas
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:40:

maar dat is nu t erge....er zijn heel veel leuke momenten geweest en ik heb echt wel meer vriendjes gehad,ook langere relaties en als dat dan uit ging boeide t me niet zo......was er snel overheen.Maar bij hem voelde t heel anders.....en wat betreft die spullen,eerst mocht ik ze niet ophalen,toen stuurde hij ze wel op en nu moet ik ze zelf komen halen...weet hij zelf dan wel wat hij wil\///

Zie het nou een beetje in perspectief.

Het gaat om vijf weken! Niet eens om vijf maanden maar wéken......het is vooral zo lastig omdat hij aangeeft jou niet meer te willen en omdat het zo heftig was allemaal. Je kent de goede man nog nauwelijks na vijf weken, écht niet.
t ergste is nog,ben 6 dagen overtijd geweest.....

Moest toch naar de dokter voor bloed prikken en daar konden ze wel deglijk zwangerschapshormoon aantonen,wel heel vaag en weinig maar toch.....

Gelukkig ongesteld geworden maar stel je voor....

ook daar was hij heel luchtig over zo van:Dat zien we dan wel weer...

Ik weet t,heel stom en jullie zullen me vast heel dom vinden maar liefde maakt blind he?
Ehhh en hij heeft pakken condooms van je liggen?
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:37:

ja dat zegt iedereen....dat junks behoorlijk liegen...begrijp me goed,ik ben een leek op drugsgebied en heb t gewoon niet willen zien door de roze bril....ik snap alleen niet dat iemand die ,in een normale bui ,ontzettend liet zien gek op me te zijn ineens om kan slaan.Mn vriendinnen zeiden ook dat dat een kant van drugsgebruik is......Bij drugs verslaafden komt de drug altijd op nr 1, en daarna komt de rest.
maar t gekke is...in eerdere relaties,als ik zelf gedumpt werd.heb ik echt weleens een poging gedaan t goed t maken.Maar ik begreep altijd als t echt over was.

Alleen dinsdag krijg ik een sms:Even rust zou me goed doen,dan bel ik jou.......

en tegn caro zei hij:Als ze niet zo had gepraat over goedmaken had ik t gedaan....

Duh,das toch logisch?

Had ik hem dan moeten negeren?
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:55:

Ik weet t,heel stom en jullie zullen me vast heel dom vinden maar liefde maakt blind he?

Ik vind het vooral zo snel gaan allemaal. Dom wil ik je niet noemen, maar wel erg licht ontvlambaar en nogal een ongeleid projectiel. Tenminste, je hart neemt een behoorlijke vlucht met je.

En over die condooms, in gódsnaam gebrúik ze!

Ik weet t,heel stom en jullie zullen me vast heel dom vinden

Een klein beetje wel ja...

Als ik vroeger in vijf weken al zoveel drama had meegemaakt dan dacht ik bij mezelf. Was goede sex, leuke scharrel, tot nooit meer ziens...

Iedreen maakt in zn relatie wel eens momenten mee waarop je denkt. Kut wat moet ik hiermee? Maar ik begrijp niet dat mensen het het waard vinden om dan koste wat koste een relatie te redden die nog maar zo pril is.

Uit ervaring weet ik nu dat als een relatie goed is dat je dat soort elende dan niet hebt. Het gaat dan vanzelf...
Ben ik de enige die het verhaal steeds vreemder vindt worden?
ja,alleen dit foutje was toen hij nog niets in huis had.....ja,eentje die over de datum was ,die we ook gebruikt hebben.Niet betrouwbaar dus,enne ja dan is geilheid een heel groot probleem.

Daarna heb ik ze zelf gekocht.....

STom he,dat je op je 28-ste nog zo dom kan zijn?!
Jaz,denk je dat ik t zelf allemaal niet erg raar vind????

IK heb nog nooit zo iemand ontmoet laat staan zo mezelf laten gaan.....en nee.ik heb geen drugs gebruikt,gelukkig niet!!!!

Ben normaal heel voorzichtig,zowel in mn werk als prive maar dit voelde zo goed.....
sorry, dat was niet heel aardig van me.
quote:Jaz schreef op 07 augustus 2008 @ 14:59:

Ben ik de enige die het verhaal steeds vreemder vindt worden?Nee hoor
geeft niets hoor,ik zou t zelf wel weten als iemand anders het mij zou vertellen maar nogmaals,ik was echt gek op hem en had dat,op mijn leeftijd,nog nooit meegemaakt,zo`n allesoverheersende crush,zeg maar
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 14:44:

sorry voor de onduidelijkheden.....

maar t zit me allemaal erg hoog en dan ga ik daar niet opletten hoor!

Is er dan niemand die ooit zo`n situatie heeft meegemaakt of met een drugsgebruiker een relatie heeft gehad?????

Mijn zus heeft lang geleden een relatie gehad met een drugs gebruiker. Ze was een stuk jonger dan jij maar ook zooooo in de 7e hemel! Na 2,5 jaar is ze in een blijf van mijn lijf huis beland en zag ze pas in dat ze die jongen niet kon veranderen.

Ik ga hier niet in detail treden maar ze heeft erg onder hem geleden, met name geestelijk. Hij heeft veel, heel veel van haar spullen verpatst om drugs te kopen, na 1,5 jaar had ze vrijwel geen contact meer met vrienden of familie (dat mocht niet van hem) en zo kan ik nog wel even verder gaan.

De reden dat zij zolang bij hem is gebleven was omdat hij ook een "lieve" kan had (duh!?) Soms kon hij wel lief zijn want hij wist dondersgoed hoe hij haar aan het lijntje moest houden. Drugs verslaafden zijn lang niet altijd domme mensen hoor!

Oh ja, hij gebruikte geen heroine ofzo, wel veel cocaine, pillen en kilo's wiet.

Echt, zet hem uit je hoofd, en als je niet al teveel gehecht bent aan je spullen ga je daar ook niet meer achteraan (zoals andere al zeiden, dikke kans dat hij ze allang verpatst heeft)

En leer hiervan! Je kan niemand veranderen, en al helemaal geen drugs gebruiker.

t ergste is nog,ben 6 dagen overtijd geweest.....

Moest toch naar de dokter voor bloed prikken en daar konden ze wel deglijk zwangerschapshormoon aantonen,wel heel vaag en weinig maar toch.....

Gelukkig ongesteld geworden maar stel je voor....

ook daar was hij heel luchtig over zo van:Dat zien we dan wel weer...

Ik weet t,heel stom en jullie zullen me vast heel dom vinden maar liefde maakt blind he?Weet je wel zeker dat 't goed zit? Je zult de eerste niet zijn die ondanks de pil toch ongesteld blijft worden maar zwanger is. Zou het zeker nog 'n keer laten controleren, dan ben je nog op tijd om 't weg te laten halen en stort je je niet nog veel dieper in de shit door die loser.
quote:diekie schreef op 07 augustus 2008 @ 15:00:

Niet betrouwbaar dus,enne ja dan is geilheid een heel groot probleem.

Ik heb ook wel eens in een situatie gezeten waar geen condooms voorhanden waren (en ik had toen een stabiele leuke relatie)

Maar ik kan nog zo boedgeil zijn..........no way dat ik enig risico ga nemen. Op zo'n moment denk ik aan een blerende baby met poepluier of AIDS. Echt niet dat je dan nog gaat neuken zonder condoom (of een oud condoom)
bedankt voor de tip,maar heb twee testen gedaan,en die waren beiden negatief.

Heb wel met zn ex gesproken,zij heeft teen keer goedgemaakt met hem maar t ging toen helemaal niet meer.

T gekke is dat hij mij heel veel over haar verteld heeft,negatief uiteraar en ik van haar een heel ander verhaal hoor.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven