Help

18-07-2018 19:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke na lang twijfelen een account aangemaakt ik zit met een probleem.

Vorig jaar mei heb ik haar ontmoet op ons werk, vanaf het begin hadden we een klik en sloeg de vonk over. Tijdens werk en prive was het super (veel uitjes samen etc)

Wat ik nooit heb verteld is dat ik 2 weken voor we voor het eerst gezoend hebben (en dus wat kregen met elkaar) sex heb gehad met een andere collega (kwam ik tegen tijdens uitgaan) dit secreet heeft destijds met een geluidsopname onze sex opgenomen omdat ze misbruik wou maken van mijn leidinggevende functie (chanteren om hoger op te komen)

We spreken nu 1 jaar later, mijn huidige vriendin en ik (de leuke van hierboven) zijn samen een zaak begonnen, en toen begon de ellende... (secreet was destijds jaloers en wou altijd tussen ons inkomen na de one night stand)

Het fragement werd gestuurd naar mn vriendin en die werd erg overstuur en wou niets meer met mij te.maken hebben.... dit is 2 maand geleden...

Na 1 week nam ze contact op om.mijn kant van het verhaal te horen , toen ik duidelijk kon aantonen dat dit 2 weken voor onze relatie was (toen wij 2 nog in de oppervalkkige app fase zaten) (en ze duidelijk aangaf niet in te zijn voor een relatie) kon ze dit achter zich laten en hebben we een maand echt een top relatie gehad (verliefdheid was door de ellende sterker)

Elke dag hebben we een jaar lang contact gehad s ochtends s middags en s avonds.... ze zei dat ik haar ware was... de ik nooit mocht vergeten dat ze intens van me.hield..... tot vorige week vrijdag



Ze houd van me , maar zegt dat ze beachadigt is door t feit dat dit (vlak voor de relatie en date fase) gebeurd is...

Ik heb inmiddels afstand genomen van onze zaak.... ze wil graag vrienden blijven en zaken partners maar ze word boos als ik dat nuet wil....


Ik ben de vorige situatie door het stof gegaan...heb haar zelfs ten huwelijk gevraagd waarop ze ja heeft gezegd.... en nu is het 3 dagen stil.... ik vind dat ik genoeg geknokt heb...
. Ze roept nu tegen collegas zich lekker en goed te voelen....



Gaat ze.me missen? Of moet ik haar echt laten gaan nu?

Detail: 2 maand geleden heb ik echt geknokt om het goed te maken.... mijn gevoel zegt dat ik nu 2 maand later (toen alles koek en ei was) afstand moet nemen..

Ze is 23 jaar .. ik 30 ,


Vorige week bevestigde ze nog dat ze me miste


Help : gaat ze me.missen of is dit voorbij?


We zouden samen op vakantie gaan, ik heb maandag afscheid genomen van haar en collegas zakelijk en prive... ik trek het zo niet en ga dit weekend alleen op vakantie, ze heeft meerdere collegas gevraagd of ik ga en waarom.en of ik alleen ga.


Jaar lang waren we echt intens gelukkig met elkaar....nu zegt ze dat ze.me mist maar verder gaat met haar leven....

Ik heb voor het eerst in onze relatie ervoor gekozen om niets meer van mij te laten horen... dit duurt nu 3 dagen ...volhouden ? Gaat ze me missen als ze van me houd?
anoniem_373110 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 20:20
10.02% gewijzigd
Neelis23 schreef:
18-07-2018 22:30
Wauw thx.... verstand zegt dat je gelijk.hebt maar gevoel he....


Komt watterig over i know

Maar ik mis haar gewoon vreselijk...het voelt alsof we dood zijn voor elkaar ... 1 jaar lang 24/7 contact en nu stilte... complete stilte.

Laatste wat ze zei was : hierdoor houd ik.van je op.een andere manier
o ze is klaar met je
andere collegae zoeken dus
Alle reacties Link kopieren
Beetje labiel kom je over sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er als ik haar was ook niet heel blij mee zijn maar het is gebeurd voordat jullie een relatie hadden. Ze reageert ontzettend overdreven. Kortom, ik vind haar een zeikwijf.
I’m all about the fairytail baby
Door je Nick en manier van schrijven betwijfel ik of je 30 en een leidinggevende bent.

Je bent zelf niet slim geweest om het met 2 collega's te doen. Zeker niet als je verhaal klopt en je het met een "mindere" hebt gedaan en dus chantabel bent. Dat dit je me een eerste, ook een tweede keer overkomt vind ik bijzonder. Dat je na een jaar al zo hard van stapel loopt, samenwonen, trouwen en een eigen zaak beginnen nog meer bijzonder.

Ik vind dat je vriendin problemen maakt om niks. Maar zegt wel wat over hoe ze in elkaar steekt. Ik zou dus hopen dat ze niet eens bij je terug wil komen dat is vragen om problemen.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt hard maar ik vind dat je ook gewoon gelijk hebt. Bedankt daarvoor
Alle reacties Link kopieren
Vandaag belde ze een collega of ik de sieraad (armband) die ik met mijn verjaardag heb gekregen wou opsturen (na 4 dagen stilte van mijn kant)

Is dit reactie uitlokken? We hebben elkaar zoveel kados gegeven afgelopen jaar... waarom dit en waarom nu

We zijn afgelopen maandag lief en vredig uitelkaar gegaan (zakelijk ook)

Ik hoorde dat ze t boos vroeg..
Neelis23 schreef:
19-07-2018 16:40
Vandaag belde ze een collega of ik de sieraad (armband) die ik met mijn verjaardag heb gekregen wou opsturen (na 4 dagen stilte van mijn kant)

Is dit reactie uitlokken? We hebben elkaar zoveel kados gegeven afgelopen jaar... waarom dit en waarom nu

We zijn afgelopen maandag lief en vredig uitelkaar gegaan (zakelijk ook)

Ik hoorde dat ze t boos vroeg..
ze wil d'r sieraad terug. zou ik niet doen, eens gegeven blijft gegeven
Alle reacties Link kopieren
Over nooit schijten waar je eet; andersom is ook geen pretje. Ik zat laatst met een broodje kipsaté op de wc te schijten. Smaakte toch minder dan op de bank.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Neelis23 schreef:
18-07-2018 21:08
Dus ik ben kansloos als ik jullie zo hoor?
Ja aaa diverse collega's neuken is heeeel kansloos.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ViezeHond schreef:
19-07-2018 16:51
Over nooit schijten waar je eet; andersom is ook geen pretje. Ik zat laatst met een broodje kipsaté op de wc te schijten. Smaakte toch minder dan op de bank.
vreemd, heb ik nooit
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-07-2018 16:53
vreemd, heb ik nooit
Dat is gewoon heel persoonlijk.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 schreef:
19-07-2018 09:33
Door je Nick en manier van schrijven betwijfel ik of je 30 en een leidinggevende bent.

Je bent zelf niet slim geweest om het met 2 collega's te doen. Zeker niet als je verhaal klopt en je het met een "mindere" hebt gedaan en dus chantabel bent. Dat dit je me een eerste, ook een tweede keer overkomt vind ik bijzonder. Dat je na een jaar al zo hard van stapel loopt, samenwonen, trouwen en een eigen zaak beginnen nog meer bijzonder.

Ik vind dat je vriendin problemen maakt om niks. Maar zegt wel wat over hoe ze in elkaar steekt. Ik zou dus hopen dat ze niet eens bij je terug wil komen dat is vragen om problemen.
Dit. Verder snap ik er weinig van. Waarom maakt je vriendin, of eigenlijk ex, hier na een jaar opeens een onoverkomelijk probleem van?
En hoe heeft die eerste collega een geluidsopname kunnen maken zonder dat je dat merkte? Is die echt zo schadelijk voor jou? En waarom zoek je steeds collega's uit?
Je ex heeft vást een andere reden gehad om het uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
19-07-2018 16:51
Over nooit schijten waar je eet; andersom is ook geen pretje. Ik zat laatst met een broodje kipsaté op de wc te schijten. Smaakte toch minder dan op de bank.
Probeer het de volgende keer met hachee.
Alle reacties Link kopieren
eerwaarde schreef:
19-07-2018 00:19
Ben ik de enige die het wel raar vind om met nota bene een andere collega het bed in te duiken, terwijl je eigenlijk interesse had voor een ander? Of is dat ouderwets? Het is niet alsof je pas vanaf de eerste zoen elkaar leuk vindt.

Ik vind het al raar om te masturberen als ik verliefd ben, laat staan dat ik met iemand naar bed zou gaan terwijl ik een oogje heb op een ander.
Ik kan je geruststellen. Je bent niet de enige.
Al heb ik één collega die leuk, mooi én lekker is en met wie ik een superklik heb...

maar dan nog niet!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
19-07-2018 17:21
Probeer het de volgende keer met hachee.
Dat moet 3 dagen op staan, veel te bewerkelijk.
Damned if I don’t
Neelis23 schreef:
19-07-2018 16:40
Vandaag belde ze een collega of ik de sieraad (armband) die ik met mijn verjaardag heb gekregen wou opsturen (na 4 dagen stilte van mijn kant)

Is dit reactie uitlokken? We hebben elkaar zoveel kados gegeven afgelopen jaar... waarom dit en waarom nu

We zijn afgelopen maandag lief en vredig uitelkaar gegaan (zakelijk ook)

Ik hoorde dat ze t boos vroeg..
Ik snap werkelijk waar niet hoe jij leiding kan geven aan mensen als je hier zelf niet uit kan komen.....
ViezeHond schreef:
19-07-2018 16:51
Over nooit schijten waar je eet; andersom is ook geen pretje. Ik zat laatst met een broodje kipsaté op de wc te schijten. Smaakte toch minder dan op de bank.

Het voelt ook zo nutteloos. Ik heb dan altijd de neiging om dat eten gewoon rechtstreeks in de pot te smijten. Scheelt weer een paar stappen.
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
19-07-2018 18:08
Dat moet 3 dagen op staan, veel te bewerkelijk.
True. Maar dan heb je er ook drie dagen plezier van. Al dan niet op de wc.
Alle reacties Link kopieren
GELUIDSopnames? Niet eens pikante foto's of sexfilmpjes? En die zou je kunnen gebruiken om hogerop te komen????? Is dit het plot van een film uit de jaren 80?
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet zo heel slim bezig geweest en mag nu op de blaren gaan zitten.
Er is geen leidraad wat je nu moet doen, maar ik zou denk ik deze dame vergeten en met een frisse blik de toekomst in kijken. En leren van je gemaakte fouten.
Wil je het nog een kans wagen dan zou ik je ex vragen voor een gesprek om te kijken hoe het ervoor staat bij haar.
Waarom wachten tot zij contact met jou opneemt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven