help

04-03-2009 15:50 27 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Een duidelijkere titel voor je topic bedenken?

En wat denk je zelf?
*Gooit reddingsboei en heeft 112 al gebeld*

Is het een idee om hem een beetje te ontlasten en zo vrije tijd voor jullie samen te maken?
je hart volgen??

het kindje van je vriend gaat niet weg.

en als je daar niet over kan,dan kan je beter de relatie beeindigen met hem.

en op zoek gaan met iemand zonder die verantwoordelijkheden.
Heeft het gevoel van niet gewaardeerd zijn echt met het kind te maken?

Waar is de moeder van het kind? Zijn er ook momenten dat het kind niet bij hem is? Zoja, kun je op die momenten mss wat meer samen-tijd inplannen? Zonee, regel dan een oppas voor 1 avond in de twee weken voor samen-tijd. Een relatie moet niet bestaan bij de gratie van leuke dingen, het moet ook gewoon prettig zijn om samen thuis te zijn. Romantisch avondje met diner bij kaarslicht, en daarna uitgebreid samen in bad, massage, kost niks. of gewoon een goed gesprek. Kost gen geld, wel tijd en vooral planning. Dus ga nog ens duidelijk het gesprek aan met je vriend, geef duidelijk aan waar je behoefte aan hebt en probeer minimaal een avond in de tweee weken samen vrij te houden. Plan die avonden nu voor het komende halfjaar, anders is de kans groot dat de afspraken binnen notime verzanden.
Jeetje, wat had je dan verwacht toen je wat begon met een alleenstaande vader? Het kind komt op 1 natuurlijk en moe zijn hoort bij het ouderschap. Echter, geeft hij jouw nooit aandacht of is het zo dat jij het niet genoeg vindt? Ik krijg het idee van het laatste.
Jee wat klink jij jaloers. Klinkt ook aardig, je vriend als meneer bestempelen. En hoezo geen geld, ga je ervan uit dat hij alles betaalt? Of wil hij niet dat je voor hem betaalt?
quote:Star schreef op 04 maart 2009 @ 16:38:

Klinkt ook aardig, je vriend als meneer bestempelen. (Beetje offtopic) Grappig dat je dit benoemt. Het valt me in meerdere topics op en zodra ik dat woord zie staan, dan denk ik "Stop er maar mee". Het klinkt zo neerbuigend, zo heb ik nooit over een partner gesproken, zelfs als de relatie al (bijna) uit was.
.
.
is het vandaag grote openingspostweghaaldag? Vooral op topics van stiefmoeders (in spe)?
Oh wat dom, zijn we weer vergeten de OP te quoten!
quote:Zwieber schreef op 04 maart 2009 @ 17:12:

Oh wat dom, zijn we weer vergeten de OP te quoten!Misschien nieuwe wedstrijd maken: Wie kan de OP reconstrueren met behulp van de antwoorden/suggesties die gegeven zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
TO klaagt te weinig aandacht van haar man te krijgen. Man is echter veel bezig met zijn zoontje uit een vorige relatie. Zij is verbaasd dat niet meer alles kan. De vraag was: hoe krijg ik meer aandacht van hem?

Dit was geen citaat maar een parafrasering
Dank voor de samenvatting
Peas on earth!
Als het gras aan de overkant groener is, dan wordt t tijd om je eigen gazonnetje beter te gaan onderhouden.
Potverdikkie, dat is al de tweede keer vandaag dat ik een spannende openingspost mis.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Aanvulling: Veel aandacht van andere mannen leek haar ook wel wat. Wat te doen, wat te doen?
Verdorie...ik loop ook steeds alle smeuige OP mis vandaag

*overweegt maar weer eens haar baan op te zeggen om full time te kunnen forummen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Met alleen "help" kan ik niks. Ik zou het een goed idee vinden om het veranderen van het openingsbericht niet meer te tolereren.
World of Warcraft: Legion
Och Hans....ik geloof dat iedereen dat wel zou willen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom krijg ik het idee dat topicopener en Renate 77 dezelfde persoon is?

Ik heb inderdaad in beide topics niet gelezen waar het nu precies om ging alleen de reacties.
Oh, dat zou heel goed kunnen idd. In ieder geval zou het qua huilliegehalte familie kunnen zijn.
als het gras aan de overkant groener is, moet je in februari in je eigen tuin beginnen met kalk strooien.

dan 6 weken wachten en elke maand mengmest strooien. en de verhouding 12-10-18, bij elk tuincentrum te verkrijgen.
vergeet niet het verticuteren!

Zwieb: para-watte?!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven