Help??

05-10-2018 20:32 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben een dame van 19 jaar oud en ik heb een vriend die 10 jaar ouder is dan ik. Nu wilt hij graag dat ik het mijn ouders vertel dat we een relatie hebben, wat terecht is. Maar het probleem is dat mijn ouders heel erg gelovig zijn. Hoe moet ik dit overbrengen aan hen ?
Wat heeft leeftijd met geloof te maken?
Wat is nu het probleem; je gelovige ouders of zijn leeftijd?
Wat is het probleem?
Is hij soms niet gelovig?
ik geef mn bek ook maar een douw
Kinderen van gelovige ouders mogen geen relatie hebben?
Nemaìn’ schreef:
05-10-2018 21:54
Kinderen van gelovige ouders mogen geen relatie hebben?
Bij bepaalde religies mogen mannen en vrouwen die geen familie zijn niet eens in 1 kamer zijn, dus ehh.
julius schreef:
05-10-2018 21:59
Bij bepaalde religies mogen mannen en vrouwen die geen familie zijn niet eens in 1 kamer zijn, dus ehh.
Wel met een chaperonne.
hij is bijna net zo oud als jezus in zijn hoogtij dagen. dat kan je nog aanvoeren als promotie
Het probleem is dus dat ik het niet bij mijn ouders kwijt kan dat ik een vriend heb.
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:41
Het probleem is dus dat ik het niet bij mijn ouders kwijt kan dat ik een vriend heb.
Jullie hebben seks
en dat mag niet van je ouders?
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 05-10-2018 22:42
74.33% gewijzigd
Dametje36 schreef:
Waarom niet?
Nou kijk, ik heb nu een vriend toch ? Dat mag al niet. En hij is ook nog is 10 jaar ouder. Ik ben op dit moment wel tevreden over mijn relatie alleen ik weet niet hoe ik het bij mijn ouders kan aankaarten snapje ? :)
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:44
Nou kijk, ik heb nu een vriend toch ? Dat mag al niet. En hij is ook nog is 10 jaar ouder. Ik ben op dit moment wel tevreden over mijn relatie alleen ik weet niet hoe ik het bij mijn ouders kan aankaarten snapje ? :)
Op welke leeftijd mag je dan wel een vriend hebben?
Dametje36 schreef:
Dan vertel je het toch niet?
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:44
je bent volwassen. ga anders uit huis dan kan je doen en laten wat je zelf wil
Welk geloof hebben je ouders?

Willen je ouders je koppelen? Dus uithuwelijken?
Ja,het mag alleen wanneer ik ga trouwen.
Hoe moet je anders aan de man komen in dat geloof? Wordt je uitgehuwelijkt door de dominee?
Maar het vervelende van het verhaal is dat mijn vriend er nu ook een beetje klaar mee is dat ik hem thuis nog niet heb voorgesteld..
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:50
Ja,het mag alleen wanneer ik ga trouwen.
Dus je mag pas verkering met iemand als je met diegene gaat trouwen.
Bijzonder.
Mijn ouders zijn strenge islamieten maar persoonlijk heb ik het niet zo op het geloof. En mijn vriend is Nederlands.
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:53
Mijn ouders zijn strenge islamieten maar persoonlijk heb ik het niet zo op het geloof. En mijn vriend is Nederlands.
Tja, meid, daar kampen meer islamitische meiden mee.

Is er een tante die wat ruimdenkender is?

Jij bent Turks-Nederlands. Hij is Nederlands.
Jij bent islamitisch opgevoed. Hij is misschien zonder geloof opgevoed.
anoniem_376516 wijzigde dit bericht op 05-10-2018 22:58
85.26% gewijzigd
Ja Turks
Dametje36 schreef:
05-10-2018 22:51
Maar het vervelende van het verhaal is dat mijn vriend er nu ook een beetje klaar mee is dat ik hem thuis nog niet heb voorgesteld..
ja kiezen. ouders of vriend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven