Help??
vrijdag 5 oktober 2018 om 20:32
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:10
Als haar ouders zo traditioneel zijn is het vast niet de bedoeling dat ze ongehuwd het huis uit gaat.Paarsebloem schreef: ↑05-10-2018 23:09Ik vind het van hem wel makkelijk gedacht dat jij het maar moet vertellen. Je kan er problemen mee krijgen.
Zorg er eerst voor dat je onafhankelijk van ze bent (eigen huis en inkomsten). Dan kan je het altijd nog vertellen.
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:11
Ja ik studeer nog heb eind dit jaar hopelijk een mbo 4 diploma. En denk ook niet dat ze heel fijn gaan reageren als ik op mezelf wil wonen.Caitriona* schreef: ↑05-10-2018 23:09Heb je je opleiding al afgerond?
En werk je?
Stel dat je op jezelf gaat wonen.
Krijg je dan ook te maken met de druk vanuit je familie?
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:12
Paarsebloem schreef: ↑05-10-2018 23:09Ik vind het van hem wel makkelijk gedacht dat jij het maar moet vertellen. Je kan er problemen mee krijgen.
Zorg er eerst voor dat je onafhankelijk van ze bent (eigen huis en inkomsten). Dan kan je het altijd nog vertellen.
Hij heeft ook wel vaak gezegd dat hij samen met mij naar mijn ouders wil gaan om het te vertellen maar ik vind het alsnog lastig.
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:14
Jammer dat je ouders zo bekrompen zijn. Jijzelf bent helemaal overtuigd dat hij degene is met wie je oud kan worden? Hij komt niet echt over als iemand die begrijpt hoe jij er nu in staat...hoe moeilijk het voor jou is, deze situatie. Probeer meer begrip te kweken bij je vriend, als hij echt van je houdt gaat ie daar in mee, en steunt hij je. Succes!
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:19
Kan zijn, maar dan heeft ze in ieder geval dat vaste inkomen en haar eigen plek.
Nu zit ze bij haar ouders, dus als ze het nu vertelt dan stort het zich allemaal over haar uit terwijl ze nog met hen onder hetzelfde dak zit.
vrijdag 5 oktober 2018 om 23:20
Ik vind dat hij je niet onder druk moet zetten.