HELP!!!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:54
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
Groetjes,
Ann_69
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:22
quote:Chardonnay schreef op 06 augustus 2010 @ 17:21:
Stelletje rotmeiden.
Meid, naar welk naakstrand zou je willen gaan? Dan kom ik gewoon even kijken of het er echt heel raar uit ziet.Mag ik mee Char, gaan we het onder het genot van een wijntje even goed bekijken.
Stelletje rotmeiden.
Meid, naar welk naakstrand zou je willen gaan? Dan kom ik gewoon even kijken of het er echt heel raar uit ziet.Mag ik mee Char, gaan we het onder het genot van een wijntje even goed bekijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:23
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:26
quote:Miss_Sjaan schreef op 06 augustus 2010 @ 17:25:
Messchien moeten jullie dan eerst lezen en dan pas reageren. Want dit is gewoon pesten. En dat is niet aardig. Jullie kennen dat arme kind toch beter helpen?
X SjaanZou kunnen inderdaad
Messchien moeten jullie dan eerst lezen en dan pas reageren. Want dit is gewoon pesten. En dat is niet aardig. Jullie kennen dat arme kind toch beter helpen?
X SjaanZou kunnen inderdaad
anoniem_52132 wijzigde dit bericht op 06-08-2010 17:27
Reden: Sorry flauw
Reden: Sorry flauw
% gewijzigd
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:27
quote:Miss_Sjaan schreef op 06 augustus 2010 @ 17:23:
Ik vind wel dat julie een beetje onaardig tegen haar doen. ZIj ken er toch ook niks aan doen dat haar vriend zich heb besneden? Ik vind je een lieve vrouw hoor Ann!
X Sjaanquote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 17:24:
mISS, Sjaan, Ken ze ook niet hihihi, we proberen toch te helpen? We reageren meteen op HELP.Psies. Wij finden Ann ook een sgat fan een frouw!
Ik vind wel dat julie een beetje onaardig tegen haar doen. ZIj ken er toch ook niks aan doen dat haar vriend zich heb besneden? Ik vind je een lieve vrouw hoor Ann!
X Sjaanquote:mylenevalerie schreef op 06 augustus 2010 @ 17:24:
mISS, Sjaan, Ken ze ook niet hihihi, we proberen toch te helpen? We reageren meteen op HELP.Psies. Wij finden Ann ook een sgat fan een frouw!