HELP!!!
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:54
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69
Groetjes,
Ann_69
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:05
quote:ANN_69 schreef op 06 augustus 2010 @ 16:54:
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand maar 't probleem licht bij m'n vriend frank hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Groetjes,
Ann_69 Een lampie geeft licht, Annie!
Groetjes,
Ann_69 Een lampie geeft licht, Annie!
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:17
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:20
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar
Hallo Ann
en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand
Dan ga je toch lekker meid!
maar 't probleem licht bij m'n vriend frank
hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is
Je bedoelt zeker Besneden Frank uit Antwerpen?
en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Je kunt ervan uitgaan dat mensen zijn piemel van dichtbij zullen gaan bekijken en daarna hun visie gaan geven. We hebben het hier wel over Frank, tenslotte.
Groetjes,
Ann_69
Groetjes terug!
Hallo mijn naam is Ann ik ben en vrouw van 41 jaar
Hallo Ann
en ik wil dol graag naar de sauna en 't naaktstrand
Dan ga je toch lekker meid!
maar 't probleem licht bij m'n vriend frank
hij is 43 jaar oud hij durft niet te gaan omdat hij besneden is
Je bedoelt zeker Besneden Frank uit Antwerpen?
en hij is bang dat de mensen hem raar gaan bekijken en hen negatieve reacties enz... voort gaan gaan geven
Je kunt ervan uitgaan dat mensen zijn piemel van dichtbij zullen gaan bekijken en daarna hun visie gaan geven. We hebben het hier wel over Frank, tenslotte.
Groetjes,
Ann_69
Groetjes terug!
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:20
Groetjes,
Ann_69
Ag schattie, ik sou niet zo zitten mokken hoor. Vertel je vent gewoon dat hij daar best heen ken, want zo erg istnou ook weer nie. Hij mot gewoon sorgen dat ie koud blijft. Dan ziet niemand het hoor!
X Sjaan
Groetjes,
Ann_69
Ag schattie, ik sou niet zo zitten mokken hoor. Vertel je vent gewoon dat hij daar best heen ken, want zo erg istnou ook weer nie. Hij mot gewoon sorgen dat ie koud blijft. Dan ziet niemand het hoor!
X Sjaan
vrijdag 6 augustus 2010 om 17:21