Het bed in op de eerste date funest?

20-11-2009 15:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen/meningen!

Bij mij gebeurt het nogal vaak dat ik op het eerste afspraakje met een man die ik echt leuk vindt ook in bed beland. Met ondergoed aan weliswaar, maar toch . Dit heeft een aantal keren tot een lange relatie geleid maar ook regelmatig niet. Dan werd het meer een scharrel/vriendschap. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is.

Is het echt heel dom om dit te doen? Maakt het uiteindelijk niet zo veel uit? En is het zo dat mannen je dan heel moeilijk kunnen zien als meer dan een spannende flirt? Het barst van de clichés hierover maar het is me niet meer duidelijk hoe het nu werkelijk zit!

Ervaringen please!

I
quote:Brown_Eyes schreef op 20 november 2009 @ 20:03:

Tuurlijk is het heel dom, zeer domme vraag.

lekker kort door de bocht zeg, pfffffffffffffffffffff

daarbij vind ik het ook nog uitmaken of je 21 bent of 35. gewoon je gevoel volgen
quote:gloss schreef op 20 november 2009 @ 15:34:

Het barst van de clichés hierover maar het is me niet meer duidelijk hoe het nu werkelijk zit!

IAls ergens geen grote kern van waarheid in zit, wordt het geen cliché
Eerste date met mijn lief wel blijven slapen (enzo) en nu ondertussen getrouwd. Dus het is er of het is er niet. Tijdens je eerste date van bil gaan heeft daar weinig mee van doen.
Kortom; er is geen peil op te trekken.
Precies... vaak zat een tijd gewacht en dat het uiteindelijk niks werd, maar huidige vriend was ook oorspronkelijk een ONS.

Zijn reactie toen ik hem vroeg of hij dat niet te snel vond was 'nee, ik vond je er juist spannend en voortvarend door en dat is wel goed voor mij' haha.
Ja dat is funest, want je leert later pas iemand kennen en 9 van de 10 keer is hij dan niet je keuze.........Succes.
voer eendjes geen oorlog!
quote:petit1968 schreef op 04 december 2009 @ 23:13:

Ja dat is funest, want je leert later pas iemand kennen en 9 van de 10 keer is hij dan niet je keuze.........Succes.

Funest?

Waarom?

als de seks goed was....

Punt alleen is dat men niet zo snel moet denken dat er na seks een relatie uitrolt.

Kan wel, ook hier

Ik kende de beste meneer precies 3 uur, in het bed beland en zijn 5 jaar samen geweest

En ik wijt onze breuk niet aan het feid dat we al na een paar uur dampende seks hadden....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
tessaa wijzigde dit bericht op 25-07-2010 13:04
Reden: privacy
% gewijzigd
Maar wil je nou een relatie afdwingen door niet of wel met iemand naar bed te gaan?

Ik snap het niet zo. Dat je niet met iemand seks hebt is geen garantie dat je ergens een raltie aan over houdt en andersom ook niet. Voor mij zijn het twee aparte dingen. In die zin dat ik best met iemand een ons kan hebben, zonder meer te willen. Maar ook wel meteen iemand mee naar huis nemen. Heb ik bij mijn vorige relatie ook gedaan en dat was toch 5 jaar erg leuk samen.

Dat je aan een ONS niet altijd een relatie overhoud is volgens mij logisch

Stel ik ben vrijgezel en redelijk kieskeurig. Misschien dat ik van de 25 mannen in een 'dating pool' er ééntje leuk genoeg vind voor een relatie(en hij mij ook, voor dit voorbeeld willen alle 25 mannen me wel ;)) en 10 leuk genoeg voor een ONS. Nou, dan is de kans dat van die 25 mannen (die ik besluit te daten) er eerder een paar tegen kom die ik leuk genoeg vind voor een ONS, maar niet voor een relatie.

Als er dan geen relatie uitvloeit heeft dat er niks mee te maken met dat die mannen mij een slet vinden, maar gewoon omdat ik kieskeuriger ben in relaties dan in ONS-en.
Eens met Heejhallo.

Kom op, denk na. Je bindt niemand aan je door geen seks te hebben op de eerste 5 dates ofzo. Dat doe je vooral door je karakter. Is dat niet interessant genoeg voor een man, maar je tieten en kut wel en hij is een doorzetter, dan heeft hij gewoon gezellig seks met je op date 6 en dat is dat. En dat is volkomen zijn recht en geen ramp, je moet niet denken dat je ineens een relatie hebt dan ofzo.
quote:Digitalis schreef op 05 december 2009 @ 12:45:

Eens met Heejhallo.

Kom op, denk na. Je bindt niemand aan je door geen seks te hebben op de eerste 5 dates ofzo. Dat doe je vooral door je karakter. Is dat niet interessant genoeg voor een man, maar je tieten en kut wel en hij is een doorzetter, dan heeft hij gewoon gezellig seks met je op date 6 en dat is dat. En dat is volkomen zijn recht en geen ramp, je moet niet denken dat je ineens een relatie hebt dan ofzo.Inderdaad, je verwoordt het beter dan ik. Overigens, een man die mij zou veroordelen omdattie na de eerste keer al mee naar huis mag, die vind ik veels te kortzichtig om ook maar een relatie mee te hebben.
Beste is om niet teveel na te denken. Doe gewoon lekker wat jij wil. Heb je zin in sex en de ander ook op de 1e date dan heb je sex. Wat en of er iets uit voortkomt zie je dan wel weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven