het in eindelijk over !

18-03-2012 10:49 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, sommige van jullie zullen me wel kennen van mijn vorige topics ivm de slechtste relatie ooit waar geen stabiliteit in zit en waar ik na een half jaar wonen nog steeds niet ingeschreven stond.

Ik was al rustig opzoek naar een andere woning puur voor mij en mijn ongeboren zoontje, heb urgentie aangevraagd enz, en veel gespaard ondertussen.

Wel woonde ik nog bij hem om er voor te zorgen dat er ook een mogelijkheid was om te sparen voor mijn kleintje die er over 13,5week al moet zijn.

Nu heeft hij mij vorige week op straat gezet... met spul en al en het interesseerde hem niet dat ik op straat zou blijven slapen.

Ik had hem namelijk eerlijk gezegd dat het niet gaat werken op deze manier en dat ik hier ingeschreven moet staan aangezien ik een brief van de menzis heb gekregen waaruit blijkt dat mijn GBA gegevens niet kloppen, dus raakte lichtelijk geirriteerd want de kans op een boete word nu wel erg hoog.

Ook heb ik hem verteld dat ik opzoek was naar een woning aangezien ik stabiliteit nodig heb voor de kleine, en dat ik dat bij hem helaas niet krijg.. dit heb ik ongeveer 2 weken geleden verteld.

Echter heb ik hem nog de kans gegeven om mij die stabiliteit te gunnen, door mij in te laten schrijven.

Dit heeft hij niet gedaan en dus stond ik op straat.

Ik heb 2nachtjes bij een collegatje gezeten en nu tot maandag bij me familie.

Hij wil wel graag dat ik terugkom maandag om te praten, al heb ik hem deze week nog 2x gezien, 1x om een wasje te draaien en toen wou ik praten, en gisterenavond omdat hij het allemaal niet meer trok.

Nou met het wasje draaien ging het zo... ik kom binnen niks aan de hand.. vervolgens vraagt ie wat we gaan eten? nrja daar wist ik niet echt antw op te geven dus werd ie erg boos, uiteindelijk heeft hij friet betaald, al kon ik niks door myn strot krijgen.

Wat gebeurd er ondertussen met het eten gaat ie naast me staan en trekt hij zn broek laag om vervolgens mijn hoofd er tegen aan te drukken ???? wtf ??? ik zeg dat ie op moet rotten en vraag aan hem wat er door zn kop heen gaat door mij eerst op straat te zetten en vervolgens nog een pijpbeurt te verwachten. hier krijg ik geen reactie op. vervolgens was de was al klaar (gelukkig) ik pak de was uit de wasmachine en weer gebeurd hetzelfde.hij heeft mij 6x gevraagd of ik met hem wou douchen ? en zovaak mogelijk mijn hand naar zijn kruis gebracht zodat ik kon voelen hoe hard ie van me word.....

Gisterenavond ; We rijden eerst langs een meisje die ik ken, ze had 150euro van me gestolen en ik wist 100% zeker dat zij het was, gelukkig kwam ze er uiteindelijk eerlijk voor uit en heb ik mijn geld terug gekregen.

Vervolgens rijden we terug en vroeg ik of hij trek had in de mac, ik maakte een grapje wat hij niet kon waarderen waaronder ; ik ben nog steeds jarig en aangezien ik geen kadotjes vandaag heb gehad mag jij trakteren.. ondertussen had k een lach op me gezicht, hij word boos en verheft zijn stem met de melding dat hij geen geld bij zich heeft.

Vervolgens toch naar de mac gereden en ik heb betaald (natuurlijk) ik wou me moeder ff bellen ma aangezien ik geen btg had vroeg ik dat aan hem, hij werd pissig en schreeuwde dat hij nog maar 4% batterij heeft. Vervolgens in de macdrive stuur ik me moeder een smsje met de melding bel me ff (gratis bericht) me moeder belt me en ik vertel haar dat dat meisje inderdaad mijn geld heeft gestolen. en hoe ze het me uiteindelijk vertelde.

Hij werd pissig en begon continu keihard te zuchten en de hele tijd te zeggen waar slaat dit nou weer op je ziet dr met 10min. waarop ik niet eens normaal gesprek kon voeren met me moeder, dus hing ik maar op.

We reden weg bij de mac en stopte bij een groot parkeerplaats, hier dacht ik gewoon normaal even te kunnen praten, maar nee.. hij zegt dat ie last heeft van zn teen en of ik er ff na wil kijken.. hoe vriendelijk ik weer ben kijk ik naar zn teen.. (ingegroeide teennagel) en met zn sok er overheen wrijf ik er over omdat hij dat aan me vroeg. Uiteindelijk had ik er geen zin meer in dus ben gestopt, ik dacht we kunnen nog even praten maar nee hoor.. hij vliegt me aan zoent me en laat me even voelen hoe groot zn pik wel niet geworden is. Ik zeg tegen hem dat hij dit niet voor elkaar gaat krijgen en wil naar me moeder gebracht worden.

Hij is boos en begint keihard te rijden, dus vraag hem rustig te rijden aangezien er ook een kindje in mijn buik zit die ik erg graag nog wil ontmoeten. Keihard zette hij de muziek aan en vervolgens zet hij me af bij een bushalte waardoor ik nog 10min moest lopen.. ik was boos en gooi de deur dicht, want ja het enige wat hij wou was sex..

Dus ik kom thuis en de volgende smsverkeer gaat tussen ons heen en weer :

IK : vond jammer dat j meteen alleen ma sex wou en me nie die genegenheid kon geve wa k om vroeg, wil geliefd worde ben geen lustobject

HIJ : Ik ben geen taxi

IK: ooh dus had k je voor het ryde ff moete pijpe ofzo ??

HIJ : Nee wou best praten jij vlieg me aan maja moet weer wat te zeuren hebben hè

IK: soms zeur ik indd best veel, ma had graag die genegenheid willen voelen, de liefde willen voelen die je nog voor me hebt, mis gewoon de liefde, die knuffel de kus waaruit blykt dat k de enige voor j ben.

HIJ : Ja ma jij wilt mijn lul niet ben dan zo lelijk

IK: helaas snap j het nog niet,k heb ook recht op liefde, op lieve woordjes enz wil nie een pik in me mond gestopt kryge om vervolgens weer all1 te zyn, daarom heb ik dat niet gedaan

HIJ: Mijn lul was flink hard wou wel gezogen worden

IK : een uur later : mis je my ?? of wil je gewoon je behoeftes ergens op loslaten ??? zou jammer vinde as j nie smst.

HIJ : geen reactie

IK: ik wil morgen gaan zwemmen is het mogelijk als ik morgenvroeg me bikini even ophaal als j er bent dan ?

HIJ : Ik wil graag uitslapen en niet wakker worden slaap echt slecht

Het punt is.... ik moet nog normaal tegen hem doen al mijn spullen staan bij hem.en die wil ik niet kwijt waaronder ook niet mijn katje. daarbij heb ik ondanks alle moeite die ik heb geprobeerd maandag geen slaapplek helaas.

Ik heb hem dat aangegeven en hij zegt tegen mij dat ik wel voor 1 nachtje kan blijven slapen, maar dan zit ik dinsdag weer. ik heb hem gevraagd of het mogelijk is om in de logeerkamer te slapen, en als ik hem geld geef voor de huur. hier moet hij over nadenken.

Maandag heb ik een urgentiegesprek gelukkig en sta eerste tot nu toe op een woning anderhalf uur hier vandaan, ma dat interesseert me niets zolang ik ma een huisje heb voor mij en me kleintje ipv zo rond te zwerven.

Kijk onze relatie is niet goed geweest, maar ondanks alles mis ik hem wel. als je anderhalf jaar samen bent geweest heb je veel meegemaakt, ik krijg zijn kindje, en woon nu bij mensen die ik deze last ook niet wil geven..en die geen ruimte voor me hebben. Dus ja ik had liever een knuffel willen hebben gisteren of dat hij me buik aan zou raken waar zijn kindje goed tegen aan aan het trappelen was, maar dit heeft hij beide keren niet 1x gedaan.

Waarom zou hij zo oversext naar mij toe doen, is dit puur om te domineren en om de macht over mij te hebben ??

Ik weet ook dat ik hem met rust moet laten dat wil ik ook, echter heeft hij nog wel al mijn spullen en daar maak ik me het meest zorgen om, ik heb geen opslagruimte dus deze spullen moeten hier helaas nog eventjes blijven staan tot ik iets heb.
Studenten willen je vast wel helpen spullen verhuizen in ruil voor een kratje bier oid...

Zet eens een advertentie op het bord bij je plaatselijke suppermarkt..
Het is om mensen zoals TO, waardoor ik samen met vriend overweeg om pleegouder te worden. Kan zelf geen kindjes krijgen, maar de kindjes die er al wel zijn en in toestanden als deze terecht komen.... mijn hart breekt echt.
Ik heb nu al medelijden met het ongeboren kind :(

Wees blij dat je van die lamlul af bent! En volg bovenstaande adviezen op, je was zo volwassen om zwanger te worden, neem je verantwoording en maak er wat van voor je kind.
Ik schrik hier echt van, jeetje.. Knuffel voor jou, het is zeker geen makkelijke situatie. Ik moet er echter wel bij zeggen dat je deze situatie wel in stand houdt. Je gaat misschien nu wel een eigen huisje zoeken, maar emotioneel zit je eigenlijk nog onder de plak als ik het zo lees. Ik zou de situatie nogmaals aan moeder uitleggen en vragen of je niet op de bank kan. Klein huisje of niet, als je in zo'n situatie zit dan is dat toch niet teveel gevraagd?
quote:baby_ernie80 schreef op 18 maart 2012 @ 11:32:

Het is om mensen zoals TO, waardoor ik samen met vriend overweeg om pleegouder te worden. Kan zelf geen kindjes krijgen, maar de kindjes die er al wel zijn en in toestanden als deze terecht komen.... mijn hart breekt echt.Nou ik ben toevallig ook woensdag naar een voorlichtingsavond geweest van Pleegzorg! Heeeeeeel triest hoe sommige kinderen terecht komen...
Ik snap echt niet dat je jezelf en vooral je kindje dit aan doet.

Hij is een rare, gestoorde gek, maar jij maakt ook vreemde beslissingen hoor. Ik heb het idee dat je helemaal niet wilt dat het over is, je blijft hem continu opzoeken. En waarom vraag je hem mee naar de Mac en ga je over zijn tenen wrijven?!

Hier zijn al hele goede adviezen gegeven voor het inschakelen van instanties, doe dit alsjeblieft! Als het niet voor jezelf is, dan voor je kindje!

Voor mij is het krijgen van een kindje niet vanzelfsprekend en het lezen van dit verhaal maakt mij zo boos en verdrietig!
ik heb net de hera opvang gebeld, en morgen kan ik daar al terecht dit ontneemt me ongelooflijk veel stress heel erg bedankt voor de tip ! mbt mijn spullen weet ik nog niet wat ik moet doen, een busje huren zal nog lukken maar uiteindelijk blijft het de vraag hoe krijg ik alles beneden en waar zet ik alles neer.. de kat wil ik het niet aandoen om mee gesleurd te worden naar een asiel ik weet dat hij wel goed voor de kat zorgt.

ik zal eens rondvragen voor een opslagruimte bij een collega en evt iemand die mee kan helpen alle spullen te dragen, dan maar zonder wasmachine en vriezer, die komen ook wel weer.
En waarom zou de moeder van TO moeten opdraaien voor de puinzooi die TO van haar leven maakt? Dat zou ik ook niet willen.
TO, wat goed dat je gebeld hebt! Misschien dat ze van de opvang ook mee kunnen denken mbt je spullen verhuizen ed.
Als je zo`n ex hebt heb je toch echt zelf wat fout gedaan hoor.

Misschien moet je je waarden wat aanspijkeren en eerst ff een tijdje de boel verkennen en observeren voor je een relatie begint.

Ook is het niet goed te praten dat jij hem een beetje hebt gebruikt voor eigen doeleinden je eigen leven op orde brengen en dergelijke uiteindelijk gebruikte jullie elkaar, jij voor stabiliteit en hij wou seks in het totaal plaatje zijn jullie beide verkeerd bezig geweest.
quote:ikwordmama schreef op 18 maart 2012 @ 11:39:

ik heb net de hera opvang gebeld, en morgen kan ik daar al terecht dit ontneemt me ongelooflijk veel stress heel erg bedankt voor de tip ! mbt mijn spullen weet ik nog niet wat ik moet doen, een busje huren zal nog lukken maar uiteindelijk blijft het de vraag hoe krijg ik alles beneden en waar zet ik alles neer.. de kat wil ik het niet aandoen om mee gesleurd te worden naar een asiel ik weet dat hij wel goed voor de kat zorgt.

ik zal eens rondvragen voor een opslagruimte bij een collega en evt iemand die mee kan helpen alle spullen te dragen, dan maar zonder wasmachine en vriezer, die komen ook wel weer.Waar Marktplaats allemaal goed voor is!

http://link.marktplaats.nl/437446891
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hij wil alleen maar sex ik snap echt niet dat je mèer vraagt want dat geeft hij je niet. Bah wat een eikel hij denkt totaal niet aan jou alleen maar aan zichzelf.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij ook een hulpvraag hebt. En jouw moeder ook, aangezien ze zelfs geen matrasje voor haar zwangere dochter heeft.

Ik wil geen vooroordelen hebben, maar ik zie dit soort situaties vaak slecht aflopen. Zorg als de wiedeweerga dat je je zaken op orde krijgt, anders wordt straks je kind ook nog van je afgenomen. Dit is namelijk geen basis voor een kind en dan zal er zeker ingegrepen worden.

Werk je? Zo niet, zoek werk! Het kan nog ruim twee maanden en in die tijd kun je wat geld verdienen. Ga desnoods bij de Mac werken, hoef je er met die loser niet meer naartoe. Regel een woning en inrichting. Helaas voor de kat en spullen, die hebben geen prioriteit! Krijg NU je leven op orde en breek met die vent!
Ik krijg er een punthoofd van!
Mosterd zie ik. Heel goed van je dat je proactief hebt gehandeld! Je neemt je leven in eigen hand, blijf dit doen dan lukt het wel!!
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Ikbenanoniem schreef op 18 maart 2012 @ 11:41:

En waarom zou de moeder van TO moeten opdraaien voor de puinzooi die TO van haar leven maakt? Dat zou ik ook niet willen.

Nou al maakt mijn dochter er nog zo'n puinhoop van dan nog zou ik mijn zwangere dochter niet de straat op sturen.!

Die zou ook als ik klein woon gewoon bij mij blijven tot ze eigen woonruimte heeft gevonden.
Djjjeezzz wat een achterlijke gesprekken/sms-verkeer hebben jullie zeg. En jij 'vraagt' hem ook nog om je liefde te geven enz, 't is toch duidelijk dat hij niet spoort.

Laat hem links liggen en ga voor jezelf en je (ongeboren) kindje, hij is op dit moment helemaal niet belangrijk, hij vind jou nl ook niet belangrijk.

Goed dat je actie onderneemt, blijf dat doen, je komt er vast wel!!
quote:yette schreef op 18 maart 2012 @ 11:19:

Dit meen je niet?! Waarom ga je nog naar hem toe?!

Zet op je Facebook dat je een (tijdelijke) plek voor je katje en/of spullen zoekt of huur desnoods ergens een opslagruimte voor je spullen.

Oh en een tijdelijke plek voor jezelf en om je was te draaien (hoezo moest dat bij hem?! Je zoekt het wel op hè?)

Ja eens. Kan me je vorige topics nog goed herinneren.

Niets aan toe te voegen verder.
quote:Plokkie schreef op 18 maart 2012 @ 11:45:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij ook een hulpvraag hebt. En jouw moeder ook, aangezien ze zelfs geen matrasje voor haar zwangere dochter heeft.

Ik wil geen vooroordelen hebben, maar ik zie dit soort situaties vaak slecht aflopen. Zorg als de wiedeweerga dat je je zaken op orde krijgt, anders wordt straks je kind ook nog van je afgenomen. Dit is namelijk geen basis voor een kind en dan zal er zeker ingegrepen worden.

Werk je? Zo niet, zoek werk! Het kan nog ruim twee maanden en in die tijd kun je wat geld verdienen. Ga desnoods bij de Mac werken, hoef je er met die loser niet meer naartoe. Regel een woning en inrichting. Helaas voor de kat en spullen, die hebben geen prioriteit! Krijg NU je leven op orde en breek met die vent!ik heb een fulltime baan gelukkig dus daar hoef ik niets aan te veranderen, ben nu aan het kijken wat ik het beste kan doen met al mn spulletjes zodat die veilig opgeborgen staan, wel heb ik de huissleutel nog die ik eigenlijk ook terug moest geven, maar omdat me spullen er nog staan heb ik dit niet gedaan.
Goed bezig!!

Maar ik hoop wel dat je blijft onthouden dat deze man je geen liefde gaat geven, seks daarin tegen wel.

Daarnaast denk ik niet dat je van hem houdt en zijn liefde wilt, maar dat jij de liefde wilt die jij bedacht hebt die hij bezit.

Want als ik zo kijk (naar je vorige topics) hoe lang dit al aan gang is, weetje zelf ook al wel dat de "liefde" of de verliefdheid al heeeeeeel lang weg is. Ik vraag me af als het wel ooit liefde is geweest.... Ik denk eerder verliefdheid en toen er maar iets van gemaakt.
Ik zou zo zeggen, neem vandaag een rustdag, en overleg morgen bij het intake gesprek verder over hoe en wat.

Je gaat met zwangerschapsverlof, je hebt zorgen genoeg, lijkt mij.

Laat je goed begeleiden en volg die adviezen goed op.

Zoek een ander adres voor de kat, je hebt genoeg aan jezelf en aan je kind.
Goed dat je weg bent bij hem, maar ik snap jou ook niet. Je wordt door hem op straat gegooid en vervolgens ga je lekker met hem naar de mc drive voor een goed gesprek op de parkeerplaats? En die smsjes.....Klinkt allemaal heel kinderachtig....tijd om volwassen te worden!
En zorg ook dat je goed eet, ipv steeds die friet en de mac..
quote:emaille schreef op 18 maart 2012 @ 12:06:

En zorg ook dat je goed eet, ipv steeds die friet en de mac..

haha dat komt goed, van de friet is nauwelijks iets gegeten en van de mac was het een ijsje..fruit en melk krijg ik genoeg binnen dus dat komt wel goed dankje

bedankt allemaal voor de tips en vooral die tip van de hera, het is goed in de buurt en kan zo nog gewoon blijven werken ideaal !
Die smsjes... Gaan jullie altijd zo met elkaar om?
Goed dat je probeert een andere weg in te slaan, maar hoop dat je ook echt doorzet en ziet wat voor loser je (ex) vriend is, want ik vindt dat je hier zelf ook een aandeel in hebt, door op die manier (zie sms'jes en 'gesprekken') met hem in gesprek/contact te blijven.

Je klinkt zelf ook nog niet erg volwassen voor je leeftijd, en dat zal nu toch echt moeten veranderen, gezien je een kind krijgt.

Deze situatie is niet makkelijk voor je, dat snap ik best,maar het is nu zoals het is, dus zorg dat je verandering in zaken brengt, zowel praktisch gezien, alswel je eigen rol in deze maffe 'relatie'. Want daarin heb jíj ook een rol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven