het in eindelijk over !

18-03-2012 10:49 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal, sommige van jullie zullen me wel kennen van mijn vorige topics ivm de slechtste relatie ooit waar geen stabiliteit in zit en waar ik na een half jaar wonen nog steeds niet ingeschreven stond.

Ik was al rustig opzoek naar een andere woning puur voor mij en mijn ongeboren zoontje, heb urgentie aangevraagd enz, en veel gespaard ondertussen.

Wel woonde ik nog bij hem om er voor te zorgen dat er ook een mogelijkheid was om te sparen voor mijn kleintje die er over 13,5week al moet zijn.

Nu heeft hij mij vorige week op straat gezet... met spul en al en het interesseerde hem niet dat ik op straat zou blijven slapen.

Ik had hem namelijk eerlijk gezegd dat het niet gaat werken op deze manier en dat ik hier ingeschreven moet staan aangezien ik een brief van de menzis heb gekregen waaruit blijkt dat mijn GBA gegevens niet kloppen, dus raakte lichtelijk geirriteerd want de kans op een boete word nu wel erg hoog.

Ook heb ik hem verteld dat ik opzoek was naar een woning aangezien ik stabiliteit nodig heb voor de kleine, en dat ik dat bij hem helaas niet krijg.. dit heb ik ongeveer 2 weken geleden verteld.

Echter heb ik hem nog de kans gegeven om mij die stabiliteit te gunnen, door mij in te laten schrijven.

Dit heeft hij niet gedaan en dus stond ik op straat.

Ik heb 2nachtjes bij een collegatje gezeten en nu tot maandag bij me familie.

Hij wil wel graag dat ik terugkom maandag om te praten, al heb ik hem deze week nog 2x gezien, 1x om een wasje te draaien en toen wou ik praten, en gisterenavond omdat hij het allemaal niet meer trok.

Nou met het wasje draaien ging het zo... ik kom binnen niks aan de hand.. vervolgens vraagt ie wat we gaan eten? nrja daar wist ik niet echt antw op te geven dus werd ie erg boos, uiteindelijk heeft hij friet betaald, al kon ik niks door myn strot krijgen.

Wat gebeurd er ondertussen met het eten gaat ie naast me staan en trekt hij zn broek laag om vervolgens mijn hoofd er tegen aan te drukken ???? wtf ??? ik zeg dat ie op moet rotten en vraag aan hem wat er door zn kop heen gaat door mij eerst op straat te zetten en vervolgens nog een pijpbeurt te verwachten. hier krijg ik geen reactie op. vervolgens was de was al klaar (gelukkig) ik pak de was uit de wasmachine en weer gebeurd hetzelfde.hij heeft mij 6x gevraagd of ik met hem wou douchen ? en zovaak mogelijk mijn hand naar zijn kruis gebracht zodat ik kon voelen hoe hard ie van me word.....

Gisterenavond ; We rijden eerst langs een meisje die ik ken, ze had 150euro van me gestolen en ik wist 100% zeker dat zij het was, gelukkig kwam ze er uiteindelijk eerlijk voor uit en heb ik mijn geld terug gekregen.

Vervolgens rijden we terug en vroeg ik of hij trek had in de mac, ik maakte een grapje wat hij niet kon waarderen waaronder ; ik ben nog steeds jarig en aangezien ik geen kadotjes vandaag heb gehad mag jij trakteren.. ondertussen had k een lach op me gezicht, hij word boos en verheft zijn stem met de melding dat hij geen geld bij zich heeft.

Vervolgens toch naar de mac gereden en ik heb betaald (natuurlijk) ik wou me moeder ff bellen ma aangezien ik geen btg had vroeg ik dat aan hem, hij werd pissig en schreeuwde dat hij nog maar 4% batterij heeft. Vervolgens in de macdrive stuur ik me moeder een smsje met de melding bel me ff (gratis bericht) me moeder belt me en ik vertel haar dat dat meisje inderdaad mijn geld heeft gestolen. en hoe ze het me uiteindelijk vertelde.

Hij werd pissig en begon continu keihard te zuchten en de hele tijd te zeggen waar slaat dit nou weer op je ziet dr met 10min. waarop ik niet eens normaal gesprek kon voeren met me moeder, dus hing ik maar op.

We reden weg bij de mac en stopte bij een groot parkeerplaats, hier dacht ik gewoon normaal even te kunnen praten, maar nee.. hij zegt dat ie last heeft van zn teen en of ik er ff na wil kijken.. hoe vriendelijk ik weer ben kijk ik naar zn teen.. (ingegroeide teennagel) en met zn sok er overheen wrijf ik er over omdat hij dat aan me vroeg. Uiteindelijk had ik er geen zin meer in dus ben gestopt, ik dacht we kunnen nog even praten maar nee hoor.. hij vliegt me aan zoent me en laat me even voelen hoe groot zn pik wel niet geworden is. Ik zeg tegen hem dat hij dit niet voor elkaar gaat krijgen en wil naar me moeder gebracht worden.

Hij is boos en begint keihard te rijden, dus vraag hem rustig te rijden aangezien er ook een kindje in mijn buik zit die ik erg graag nog wil ontmoeten. Keihard zette hij de muziek aan en vervolgens zet hij me af bij een bushalte waardoor ik nog 10min moest lopen.. ik was boos en gooi de deur dicht, want ja het enige wat hij wou was sex..

Dus ik kom thuis en de volgende smsverkeer gaat tussen ons heen en weer :

IK : vond jammer dat j meteen alleen ma sex wou en me nie die genegenheid kon geve wa k om vroeg, wil geliefd worde ben geen lustobject

HIJ : Ik ben geen taxi

IK: ooh dus had k je voor het ryde ff moete pijpe ofzo ??

HIJ : Nee wou best praten jij vlieg me aan maja moet weer wat te zeuren hebben hè

IK: soms zeur ik indd best veel, ma had graag die genegenheid willen voelen, de liefde willen voelen die je nog voor me hebt, mis gewoon de liefde, die knuffel de kus waaruit blykt dat k de enige voor j ben.

HIJ : Ja ma jij wilt mijn lul niet ben dan zo lelijk

IK: helaas snap j het nog niet,k heb ook recht op liefde, op lieve woordjes enz wil nie een pik in me mond gestopt kryge om vervolgens weer all1 te zyn, daarom heb ik dat niet gedaan

HIJ: Mijn lul was flink hard wou wel gezogen worden

IK : een uur later : mis je my ?? of wil je gewoon je behoeftes ergens op loslaten ??? zou jammer vinde as j nie smst.

HIJ : geen reactie

IK: ik wil morgen gaan zwemmen is het mogelijk als ik morgenvroeg me bikini even ophaal als j er bent dan ?

HIJ : Ik wil graag uitslapen en niet wakker worden slaap echt slecht

Het punt is.... ik moet nog normaal tegen hem doen al mijn spullen staan bij hem.en die wil ik niet kwijt waaronder ook niet mijn katje. daarbij heb ik ondanks alle moeite die ik heb geprobeerd maandag geen slaapplek helaas.

Ik heb hem dat aangegeven en hij zegt tegen mij dat ik wel voor 1 nachtje kan blijven slapen, maar dan zit ik dinsdag weer. ik heb hem gevraagd of het mogelijk is om in de logeerkamer te slapen, en als ik hem geld geef voor de huur. hier moet hij over nadenken.

Maandag heb ik een urgentiegesprek gelukkig en sta eerste tot nu toe op een woning anderhalf uur hier vandaan, ma dat interesseert me niets zolang ik ma een huisje heb voor mij en me kleintje ipv zo rond te zwerven.

Kijk onze relatie is niet goed geweest, maar ondanks alles mis ik hem wel. als je anderhalf jaar samen bent geweest heb je veel meegemaakt, ik krijg zijn kindje, en woon nu bij mensen die ik deze last ook niet wil geven..en die geen ruimte voor me hebben. Dus ja ik had liever een knuffel willen hebben gisteren of dat hij me buik aan zou raken waar zijn kindje goed tegen aan aan het trappelen was, maar dit heeft hij beide keren niet 1x gedaan.

Waarom zou hij zo oversext naar mij toe doen, is dit puur om te domineren en om de macht over mij te hebben ??

Ik weet ook dat ik hem met rust moet laten dat wil ik ook, echter heeft hij nog wel al mijn spullen en daar maak ik me het meest zorgen om, ik heb geen opslagruimte dus deze spullen moeten hier helaas nog eventjes blijven staan tot ik iets heb.
Stel je niet zo afhankelijk op, het is een eersteklas eikel! Hij doet zo en jij gaat smeken via sms! Jemig vrouw, steek de energie die je nu in hem steekt in het regelen van opslagruimte en onderdak. Wat een lul zeg, ben blij dat je er vanaf bent!
Oh meis, ga daar niet meer heen! Je hebt zo te horen een lieve moeder, ga daar toch heen.

Hoe moet je straks bevallen? Denk je dat ie je hand vast houd? Of dat ie z'n piemel in je hand duwt?

Echt sluit 't af, je verdient veel beter! Straks woon je daar met je baby, dan gaat ie vast klagen over de geluiden die je baby maakt of jullie nachtrust die er aan gaat. Je moeder heeft vast meer begrip en ze heeft al een kind opgevoed.

Je klinkt als een jongvolwassenvrouw, hoe oud ben je?
quote:ikwordmama schreef op 18 maart 2012 @ 10:49:

Ik weet ook dat ik hem met rust moet laten dat wil ik ook, echter heeft hij nog wel al mijn spullen en daar maak ik me het meest zorgen om, ik heb geen opslagruimte dus deze spullen moeten hier helaas nog eventjes blijven staan tot ik iets heb.Ik zou zeggen hou je aan je eigen voornemen en bel vandaag nog met citybox of een andere opslagruimte,maandag aanhanger mee of busje huren, vrienden om in te pakken en klaar! Geen smoesjes voor jezelf gebruiken om er toch naar toe te gaan.
Aii meisje toch, waarom blijf je steeds vragen om die aai over je bol. Die krijg je niet. En als je hem wel krijgt, hebben jullie daarna seks, waarna de situatie nog steeds hetzelfde is: bijzonder slecht.

Je maakt jezelf nu wijs dat je contact met hem moet hebben op de manier dat je die nu hebt. Dat is niet zo. Je hoeft niet samen naar de snackbar of naar de Mac. Wassen kun je elders. Contact moet er alleen zijn om afspraken te maken over jullie kind. En dat gebeurt nu juist niet.
Ga naar een tehuis voor ongehuwde moeders.

Wss weet jouw verloskunige wel een adres. Anders de huisarts of woningbouw.

F*ck de kat en je spullen. Je hebt een baby om aan te denken.

Vraag aan kennissen of je daar wat spullen kwijt kan.

Alleen het belangrijkste.

Bel kattenzorg voor een opvangadres voor de kat.

Ik vind jou ook niet bijzonder slim bezig

Spullen zijn te vervangen, deze vent is gestoord en jij blijft hem opzoeken.

Zijn kind boeit hem blijkbaar geen reet.

Accepteer dat nou maar.

En anderhalf jaar is niks op een mensnleven.

Wacht maar tot jij je kindje vast hebt, dan ga je pas snappen wat echt houden van is.
Eens met mijn voorgangers. Blijf zo ver mogelijk bij die loser vandaan en negeer hem.
quote:ster89 schreef op 18 maart 2012 @ 10:59:

Stel je niet zo afhankelijk op, het is een eersteklas eikel! Hij doet zo en jij gaat smeken via sms! Jemig vrouw, steek de energie die je nu in hem steekt in het regelen van opslagruimte en onderdak. Wat een lul zeg, ben blij dat je er vanaf bent!

Ik heb niet het hele verhaal gelezen. Sorry . Maar Ik vertrouw ster89 blindelings op wat zij zegt, dus ik ben het helemaal met haar eens.

Het is een lul en wees blij dat je er vanaf bent .
Jezus, zeg.

Zie dat je je woonsituatie op orde krijgt. Bel anders maatschappelijk werk of zoiets. Je kunt toch niet op straat slapen, en naar hem terug lijkt me ook geen goed plan. Hoeveel maanden ben je zwanger?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

euh dit ga je toch niet menen he dat als iemand zo tegen je doet jij nog met hem naar de mac gaat sorry hoor dan spoor je niet heb een beetje zelf respect en verban die kerel uit je leven
Ik hoop echt dat jij nog een flink stuk volwassener wordt voordat jij over een paar weken jouw baby op de wereld zet. Jullie gedrag hoort thuis op de kleuterschool.
Hoe oud zijn jullie?

Wat een triest en onvolwassen gedrag.

En dat moet een kind opvoeden....
ik ben gisteren 23 geworden, ik weet dat ik me spullen ook kan laten zitten, alleen is het zo dat ik de financiele ruimte niet heb om dit straks weer allemaal nieuw te kopen of om dit op te laten slaan in een box. helaas heb ik ook niet echt veel vrienden die me kunnen helpen sjouwen met een wasmachine en een vriezer, me moeder red dit ook niet. dus is de enige optie om me spullen daar te laten staan, en als ik ze nog terugwil om geen ruzie of iets te maken. ook alles voor de kleine staat daar de box de kinderwagen kleertjes speelgoed enz.

Helaas kan ik alleen vanavond nog een nachtje bij me moeder slapen, omdat me zusje weer thuiskomt en aangezien me moeder heel erg klein woont is het niet mogelijk om hier nog te blijven. dit heeft ze me zelf ook aangegeven.
http://www.heravrouwenopv ... a/1/files/Hera_Opvang.pdf
Ook voor omgeving Arnhem!
pfffffff....zowel hij als jij zijn ongelooflijk. Jij stelt je afhankelijk op en hij kan alleen maar aan zijn piemel denken.

Dat je hem nog opzoekt verbaasd me aan alle kanten.
Ga naar die opvang meid, je hebt hulp nodig en die kunnen zij bieden. Nu even doorbijten en die zak laten voor wat hij is, hij verandert niet.

@Paloma, haha niet te veel credits he!
Dit meen je niet?! Waarom ga je nog naar hem toe?!

Zet op je Facebook dat je een (tijdelijke) plek voor je katje en/of spullen zoekt of huur desnoods ergens een opslagruimte voor je spullen.

Oh en een tijdelijke plek voor jezelf en om je was te draaien (hoezo moest dat bij hem?! Je zoekt het wel op hè?)
Arm, arm kindje dat nog geboren moet worden.... Ik word hier zo verdrietig van...
Hij wil alleen maar sex met jou.... Niks meer en niks minder...

Hij geeft verder niet om jou want anders zou het anders aanpakken en het ook zeggen. Inplaats van zijn lul te pas en te onpas laten zien.

Als je zelf echt er klaar mee bent, lijkt mij het slim je zo ook te gedragen. Dus niet afspreken en gaan voor jezelf en je kind. Hij geeft jou alleen maar stress en niks anders en ik denk dat het ook niet goed is voor het kind.

Dus wees eens eerlijk naar jezelf ben je er echt KLAAR mee?

Zo ja! Hup een schop onder je kont en actie! Er zijn genoeg instanties waar je bij kan aankloppen! Misschien moet je dan even een drempel voor jezelf over, maar dat is toch beter dan dat ja afhankelijk bent van zo'n lamlul!

Zo nee, dan wens ik en je kind nog heel veel sterkte toe en hoop ik dat je kindje er niet veel last van gaat krijgen... Want voor een kind is zo'n relatie al helemaal niet goed!
Lees even de link door, pak de telefoon en meld je aan, vertel alles, en vraag om hulp bij het opvoeden van je kind wat nog geboren moet worden.
quote:ikwordmama schreef op 18 maart 2012 @ 11:14:

ik ben gisteren 23 geworden, ik weet dat ik me spullen ook kan laten zitten, alleen is het zo dat ik de financiele ruimte niet heb om dit straks weer allemaal nieuw te kopen of om dit op te laten slaan in een box. helaas heb ik ook niet echt veel vrienden die me kunnen helpen sjouwen met een wasmachine en een vriezer, me moeder red dit ook niet. dus is de enige optie om me spullen daar te laten staan, en als ik ze nog terugwil om geen ruzie of iets te maken. ook alles voor de kleine staat daar de box de kinderwagen kleertjes speelgoed enz.

Helaas kan ik alleen vanavond nog een nachtje bij me moeder slapen, omdat me zusje weer thuiskomt en aangezien me moeder heel erg klein woont is het niet mogelijk om hier nog te blijven. dit heeft ze me zelf ook aangegeven.

Huh je moeder heeft geen bank waar je op kunt slapen?

Je kunt geen luchtbedje ergens op de grond leggen?

En verder blijf bij die loser vandaan..

Hij kan zich alleen maar zo gedragen omdat jij dat toelaat.

Waarom in godsnaam ga je met die dorpsgek naar de Mac?

Hij is ziek in zijn hoofd maar jij ook.
Breng de kat naar het dierenasiel toe. Daar word vast goed huis voor het beesie gevonden, je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een kind of huisdier.
Wat een uitzichtloze situatie zeg.

Trommel gewoon wat mensen op, desnoods de buren en haal de babyuitzet in ieder geval daar weg.

Je moeder is klein behuisd, en zet dus haar zwangere (onvolwassen in gedrag) dochter op straat? Ook fijn.

Er is toch zeker wel plek voor een matrasje in de woonkamer desnoods?

Wat Ernie zegt, arm kind dat in zo'n instabiele situatie geboren moet worden.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Waarom denken sommigen niet 2 keer na voor ze zwanger worden? Echt, wat kun je een puinhoop van je leven (en dat van een ongeborene) maken zeg.

Je komt echt over als een 16-jarige
Schuin spaan en Zee gras planten potjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven