Het is gewoon te aantrekkelijk...
donderdag 30 augustus 2018 om 13:38
Het zit me echt dwars dat we een leeftijdsverschil van 6 jaar hebben. Hij is jonger en vind "oudere vrouwen leuker". Ik ben vorig jaar gaan scheiden en ook al weet hij ervan hij wilt een kans.
We hebben elkaar online leren kennen en vorig weekend hebben we elkaar voor het eerst gezien. Het was heel awkward in het begin maar in de avond konden we amper afscheid nemen. Het is voor mij een lastig geval doordat we andere cultuur en geloof hebben en heb ik soms zoeits van "laat hem maar gaan" maar hij is gewoon echt iemand die ik niet kwijt zou willen. Wanneer hij zegt van "ja k wil het ook niet al te moeilijk voor jou maken" dan denk ik zo van nee, ik wil het gewoon.
Er zijn te veel dingen die hij aan zou moeten passen en is er goed mee, maar ik vind het oneerlijk. Mij word niets gevraagd om te veranderen of aan te passen.
Zal ik hem gewoon laten gaan omdat het nu al te veel stress is en ik wil niet zijn tijd verspillen of er op in gaan en kijken wat er van wordt? Ik kan me hart gewoon in me keel voelen als we elkaar zelfs aanraken.
We hebben elkaar online leren kennen en vorig weekend hebben we elkaar voor het eerst gezien. Het was heel awkward in het begin maar in de avond konden we amper afscheid nemen. Het is voor mij een lastig geval doordat we andere cultuur en geloof hebben en heb ik soms zoeits van "laat hem maar gaan" maar hij is gewoon echt iemand die ik niet kwijt zou willen. Wanneer hij zegt van "ja k wil het ook niet al te moeilijk voor jou maken" dan denk ik zo van nee, ik wil het gewoon.
Er zijn te veel dingen die hij aan zou moeten passen en is er goed mee, maar ik vind het oneerlijk. Mij word niets gevraagd om te veranderen of aan te passen.
Zal ik hem gewoon laten gaan omdat het nu al te veel stress is en ik wil niet zijn tijd verspillen of er op in gaan en kijken wat er van wordt? Ik kan me hart gewoon in me keel voelen als we elkaar zelfs aanraken.
anoniem_375390 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 13:51
Reden: Het is niet te begrijpelijk waarom ik deze topic heb geopend
Reden: Het is niet te begrijpelijk waarom ik deze topic heb geopend
11.43% gewijzigd
donderdag 30 augustus 2018 om 14:59
Inderdaad, het lijkt erop dat je een beetje op de zaken vooruit loopt
En dan nog, 6 jaar leeftijdsverschil, nou en? Dat is echt niet extreem, belangrijker is de levensfase waar je in zit
En ik denk dat cultuurverschillen mogelijk problematischer gaan worden dan leeftijdsverschil
Maar als als als
1 date..
donderdag 30 augustus 2018 om 15:02
ik denk echt wel dat ie me zo met zijn ouders zou willen voorstellen. Na ons meeting had hij het er wel over om het erover te hebben tegen zijn ouders maar momenteel niet. Ik denk dat ik alles hier wel een beetje zit te stressen over alles.
Ik ben eigenlijk niet heel goed om iemand in me leven toe te laten.
anoniem_375390 wijzigde dit bericht op 30-08-2018 15:06
0.15% gewijzigd
donderdag 30 augustus 2018 om 15:06
Ja ik weet dat momenteel 1 date niets zegt. Maar ik heb wel het gevoel dat we meer uit moeten gaan en elkaar beter leren kennen. Het is ook dat hij me sinds 2 maanden vraagt of we iets zullen doen samen maar ik zat hem van mezelf weg te pushen. Had ik dus laatste weekend geaccepteerd om hem toch te ontmoeten.Olivia_93 schreef: ↑30-08-2018 14:59Inderdaad, het lijkt erop dat je een beetje op de zaken vooruit loopt
En dan nog, 6 jaar leeftijdsverschil, nou en? Dat is echt niet extreem, belangrijker is de levensfase waar je in zit
En ik denk dat cultuurverschillen mogelijk problematischer gaan worden dan leeftijdsverschil
Maar als als als
1 date..
donderdag 30 augustus 2018 om 15:07
Goedkopere zeg, wat laat jij je leven naar je ouders hangen!
Je bent een volwassen vrouw toch neem ik aan?
Ik scheel 10 jaar met mijn jonge God
Wil geen kinderen meer maar over hoe onze ouders daar misschien over zouden denken, heb ik me nog nooit afgevraagd eigenlijk.
Nou zijn we onlangs getrouwd en ze leken blij.
Waarom?
Ik denk omdat wij gelukkig zijn
Je bent een volwassen vrouw toch neem ik aan?
Ik scheel 10 jaar met mijn jonge God
Wil geen kinderen meer maar over hoe onze ouders daar misschien over zouden denken, heb ik me nog nooit afgevraagd eigenlijk.
Nou zijn we onlangs getrouwd en ze leken blij.
Waarom?
Ik denk omdat wij gelukkig zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 30 augustus 2018 om 17:39
Godverdekut zeg. Het is 2018, who cares?!
woensdag 5 september 2018 om 10:41
Je denkt veel te veel na over wat je omgeving zal zeggen, denken, vinden. Als je volwassen bent en wat je met hem doet legaal is, lekker doen toch? (Net als alle andere posters hier al zeggen...) Geniet van je gevoel, zolang als jullie je daar beiden prettig bij voelen.
Vraag je af waarom de mening van je ouders zo belangrijk is of dat je je misschien verschuilt achter wat "hoort" en "normaal" is. Dat is een proces, dat gaat niet van vandaag op morgen (kom ik net zelf achter).
Vraag je af waarom de mening van je ouders zo belangrijk is of dat je je misschien verschuilt achter wat "hoort" en "normaal" is. Dat is een proces, dat gaat niet van vandaag op morgen (kom ik net zelf achter).
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds