Het is over. En nu?

14-05-2008 10:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik een topic geplaatst over het verbreken van mijn relatie, hoe ik dat het beste kon aanpakken. Inmiddels is de relatie ook beeindigd.

Ik heb er nu een nacht over geslapen en het is moeilijk. Ik heb de juiste beslissing genomen, maar heb het er niet makkelijk mee. Vandaag zie ik hem weer omdat hij wat spullen komt halen. Gehuild heb ik bijna niet, alleen net toen ik iemand van het detacheringsbureau waar ik voor werk aan de lijn had, die ik niet eens ken. Ik schaamde me dood, en ook stom dat ik dan wel huil...

Ik moet bij mijn beslissing blijven, maar ik zou het fijn vinden als ik wat van me af kan schrijven en tips kan krijgen hoe ik door de eerste dagen kom, want de muren komen nu al op me af..
Nee, hij is zich er nu eindelijk van bewust wat zijn aandeel is, en wil alles veranderen. Voor mij is het gewoon te laat, ik ben weer happy sinds lange tijd. Ik geniet van het vrij zijn, en kunnen doen en laten wat ik wil. Ik wil hem helemaal niet terug. Ik vind het wel moeilijk om hem hiermee pijn te doen, maar ik vindt dat ik duidelijk moet zijn.

Hij heeft me vanmiddag nadat ik hem mailde dat ik rust wilde, nog eens aangesproken op msn, en een mail terug gestuurd met;"Je wilde dat ik je met rust liet, dus ik heb je vanavond amar even met rust gelaten." Ik heb hem nog gesproken op msn! Pfff..

Ik weet gewoon niet hoe ik NOG duidelijker kan zijn.
blokkeren op de msn?
Nou, blokkeren vind ik wel er ver gaan en ook erg bot overigens.

Ik heb hem vanmiddag verteld dat het extreme contact zoeken van hem, ervoor zorgt dat ik het juist ga ontwijken. Dat ik even rust nodig heb. Ik bel hem wanneer ik weer wil afspreken en niet andersom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven