het is over..!!

06-04-2012 19:56 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst even mijn excuus voor dit plotselinge bericht. Ik heb nog nooit iets geschreven op het forum maar nu moest ik het gewoon even doen!!

Ook bij mij is het zover mijn relatie is voorbij. Na een jaar lang verder ploeteren heb ik er een punt achter gezet. Ik voel me heel erg droevig maar ook heel erg opgelucht tegelijk. Maar eigenlijk maak ik me nog het meest zorgen over de dingen die ik nu moet gaan regelen, het is zo een zooitje in mijn hoofd dat ik gewoon niet meer weet wat ik allemaal moet regelen omtrent de kinderen en ons koophuis. Laten we het maar niet hebben over de tentamens van mijn studie die er aan komen..... Misschien kunnen jullie me op weg helpen met op een rijtje te krijgen wat ik allemaal moet regelen?
hoewel naar, klinkt het alsof je er goed over hebt nagedacht, en het een verstandig besluit is. Wel heel veel sterkte..

Mijn opmerking voor het regellijstje...Kijken of een van jullie de hypotheek van het koophuis in zijn of hasr eentje op kan brengen.. Anders verkoopmakeraal inschakelen, huis nog een eventuele schilderbeurt geven en op funda zetten.

Wel trouwens geweldig dat je het zo grondig aanpakt ik begrijp dat het einde van jullie relatie meer is dan hartzeer alleen.. Maakt het moeilijker denk ik...
Allereerst een dikke knuffel.

Zet alles eerst rustig op papier. Binnen no time heb je heel wat opgeschreven. Noteer er de deadlines bij (zoals tentamens). Waar je geen harde deadlines hebt, schrijf je de maand op waarin je dat wilt afhandelen. Laat je gevoel spreken. Dan heb je redelijk overzicht.

Succes!
Rust creëren voor de kinderen door er voor hen te zijn en met je ex goede afspraken te maken over wanneer hij er is voor hen.

Samen met ex een afspraak maken bij een mediator en haar/hem de opdracht geven jullie te begeleiden in de scheiding. (convenant en financiën)

Of een advocaat benaderen en inschakelen als je ex en jij er samen niet uitkomen.

Hulp inschakelen (familie vrienden) om rust voor jezelf te creëren.

In ieder geval elk tentamen maken want je weet maar nooit.

Doorademen en beseffen dat er aan de chaos echt een einde gaat komen alleen nu even niet.

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven