het is over

26-08-2008 22:37 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo in de war, ik weet het allemaal niet meer.

Mijn schatje, mijn alles, kwam vorige week woensdag naar me toe dat hij het niet meer aankon. Snachts kwam hij terug, smeekte me terug omdat hij zoveel van me hield, maar kwam hier vrijdagavond laat toch op terug...We hebben elkaar ontmoet ruim een jaar geleden en zijn toen na 2 weken niet meer zonder elkaar geweest. Doordat hij uit de UK komt, en hier met niet veel aankwam zetten, was hij vaak bij mij, wat resulteerde in een soort samenwonen(terwijl ik nog in een kamer in de stad woonde)

Toen zijn we samen op zoek gegaan naar een huis, en tadaa samenwonen na een half jaar. iedereen zei me dat het te snel was, en ook omdat hij jonger is dan ik, dat we beter konden wachten. Wij waren dolverliefd, en wilde er niet aan.

En nu, nu vindt hij het te snel gegaan. Wil nog niet denken aan trouwen en kids(waar ik het al na een paar maanden over had)

We maakten namelijk de laatste paar maanden veel ruzie. Hij bleef gewoon weg snachts (werkt in horeca, doordeweeks tot 11, weekend tot 2) en dan dronken worden met collega's en niets laten horen. Ik heb in het begin zo vaak politie, ziekenhuizen e.d. gebeld, dacht echt dat er iets gebeurd moest zijn met hem. En niet opnemen als ik belde, omdat hij geen zin had om ruzie temaken. Maar ik was zo ongerust...

En nu ben ik hem kwijt. Ik ben altijd alleen geweest, en nooit is er iemand geweest die mij leuk vond, zich in mij interesseerde, en toen ik de hoop opgegeven had stond hij daar. Mijn knappe OM, hij droeg me op handen. Ik wilde niet meer overgegeven nadat ik gegeten had, ik wilde niet meer mezelf waardeloos vinden, ik wilde alleen maar hem.

Ik ben kapot, ik mis hem zo. Vandaag kwam hij zijn spulletjes ophalen, morgen nog eenkeer voor de rest. We hebben hier op de bank zitten huilen en huilen samen. Hij zegt zoveel van mij te houden, maar het niet meer te kunnen. Wil misschien ooit denken aan apart wonen en dan wellicht een relatie, maar hij wil nu gewoon alleen zijn.

Ook heeft hij zondag, na anderhalve dag dat hij zei het is over met een ander meisje gezoend. Ik heb haar foto op internet gevonden, eni k zie het de hele tijd voor me. Mijn OM, met een ander. Hij zegt ongeloofelijk veel spijt te hebben, en dat hij het terug wil draaien. Maar de zuigzoen in zijn nek is ondraagelij om aan te zien.

Na al die nachten ongerust, al die ruzies over alcohol, hou ik toch van hem. Verstand zegt dat ik het op moet geven, hem laten gaan, en hem zijn eigen weg moet laten vinden. Gevoel zegt dat wij samen zoveel van elkaar houden, dat we dit moeten kunnen overwinnen.

Toen hij hier was vandaag, gaf hij aan te twijfelen, het niet te weten omdat hij zoveel van me houdt. hij wilde graag morgen weer praten.

Wat nu? Ik wil niet meer met hem samenwonen, daarvoor is er te veel gebeurd, en ik weet gewoon niet of ik hem zn zoenpartij met een ander kan vergeven..Ik weet wel dat ik van hem hou, en bij hem wil zijn, en hem vast wil houden, en niet alleen wil slapen vannacht, maar in zijn armen... En dat kan niet
Ga je nou niet gek maken met je eigen gedachtes!! Dat weet je niet en dat moet je helaas gewoon afwachten!

Yellowlove, je bent het nu ook aan het romantiseren! De andere kant was ook dat jullie veel ruzie hadden en dat hij gewoon weg bleef en met een ander meisje heeft gezoend.

Ik bedoel het niet gemeen maar het was niet alleen maar leuk snap je? En jullie hebben hele fijne momenten gehad en zijn heel verliefd geweest maar er waren ook genoeg momenten dat het niet goed was. Probeer ook die voor ogen te houden. Heel misschien dat het dan wat minder pijn doet. Want eigenlijk ben je toch wel iets meer waard toch? Verdien je niet een man die ook met jouw gevoelens rekening houdt en je dus wel belt en je niet in de stress laat zitten?

Dikke knuffel, ik bedoel het niet rot en je zal het niet leuk vinden om te lezen maar zo was het helaas ook.

liefs, genoeg
Lieve Yellow,

Liefdesverdriet is verschrikkelijk, maar wat ik zie is:

- een onvolwassen JONGEN van 22 (die jij idealiseert om de een of andere reden)

- een alcoholprobleem bij deze jongen (en jij zou beter moeten weten als ik tussen de regels doorlees)

- leugens van zijn kant, en vreemdgaan

- een volwassen vrouw, met talenten en passie, die nu een fantastisch doel heeft gevonden: namelijk een opleiding die aansluit aan jouw talent.

Dus: hoe moeilijk het ook is: over een jaar ben je misschien wel blij dat je van hem af bent.

Toch veel sterkte! Want dat heb je nodig in de eerste weken.

De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zeg nou eerlijk:

Zou jij je beste vriendin aanmoedigen een leugenachtige, drie jaar jongere, alcoholistische, man terug te nemen? Die op dit moment hele andere doelen heeft dan jij?

(Yellowlove zal hier wel boos over zijn, maar het is misschien wel een beetje waar...)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Wow yellowlove!!!

Wat goed dat je bent aangenomen!

gefeliciteerd.

Kom op meid,werk aan je toekomst.

Laat het lekker als afleiding functioneren.

Neemt je verdriet niet weg,maar er minder aan denken is minder pijn.

Het verleden is zoals het is meid. dat wil ik hiermee niet bagatelliseren,hell no!

Ik heb ook het nodige meegemaakt.

Maar nu denk ik,opruimen die hap! dat het je verleden heeft verpest is al erg genoeg.

Wat er in het vooruitzicht ligt bepaal ik.

En jij ook voor jezelf.

Dikke knuffel,het is rot meisje,je mag het voelen,maar niet er in verdrinken.

Deal??
quote:EvyBlissy schreef op 29 augustus 2008 @ 12:06:

Zeg nou eerlijk:

Zou jij je beste vriendin aanmoedigen een leugenachtige, drie jaar jongere, alcoholistische, man terug te nemen? Die op dit moment hele andere doelen heeft dan jij?

(Yellowlove zal hier wel boos over zijn, maar het is misschien wel een beetje waar...)

ik ben niet boos.ik kan niet vewachten dat iedereen hier gaat zeggen ja hij is deman van je leven en ja het gaat weer goedkomen omdat het zo'n goede jongen is.

En wat jij zegt, zegt mijn verstand ook. Maar mijn gevoel niet.

En gevoel, wat betreft romantiseren, maar het was soms ook echt zo. De ruzies waren heftig, maar het geluk ook. En die ruzies, ik wil gewoon niet hem haten, of alleen maar aan de kutdingen denken.

En iry, je hebt gelijk, het verleden is al geweest en ik moet voor de toekomst gaan.

Jullie hebben allemaal gelijk, nu moet ik het ook nog echt voelen dat het zo is.
Gewoon 100 x per dag tegen jezelf zeggen meis.

Weet je wat mijn moeder vroeger altijd zij als ik 100x riep dat ik niet lekker was en eigenlijk thuis wilde blijven van school?

Je kan jezelf ook ziek praten Summertje

En weet je...ze heeft gelijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summer heeft gelijk.

Je gevoel heeft idd tijd nodig en je mag ook je dipjes hebben.

Maar je moet jezelf af en toe stevig toe spreken.

ik weet het,het is makkleijker gezegd dan gedaan.

En ik ben op dit moment de laatste die je daar goed advies in kan geven.

Maar...ga je nog wat met je verstoorde eetgedrag doen?

Eindig niet zoals mij meisje.

Echt...het is te belangrijk voor je leven en je gezondheid om daaraan voorbij te gaan.

Please meid!
Gaat ie een beetje yellowlove? Je gaat het redden hoor, dat weet ik zeker. We laten ons er toch niet onder krijgen door welke man dan ook?

(dat zeg ik ook een miljoen keer tegen mezelf... Het helpt nu nog niet veel maar dat gaat komen! Moet gewoon!)

knuffel
Zo, hij is weer eens niet gekomen.

Nadat we vrijdag hadden gezoend, wat zo intens was, intenser dan ooit tijdens onze relatie, had ik het gevoel dat wat er ook zou gebeuren, hij iig wel van me hield, en een soort van respect teruggevonden had voor me.

Gisteren moest ik hem bellen waar hij was, had hij zich verslapen en vandaag weer. Ik trok het niet meer, ik trek het niet om elke keer niet te gillen en huilen omdat het dan misschien wel weer goed komt. Waarom moet ik me groot houden, en doen alsof ik het aankan als dat niet zo is? En al helemaal niet als hij nu ook zijn afspraken niet aankomt. !0 uur sochtends is ook vroeg op zondagochtend, maar dat was zijn voorstel. Hij zegt gisteren ik wil je zien, met je praten, ik mis je. En dan komt hij niet. Moet ik hem bellen om half 12, krijg ik een chagerijnige vent aan de telefoon die wil slapen en met rust gelaten.

EN IK GODVERDOMME DAN? Ik ben ook moe, ik slaap ook al de hele week op een bank(hij kwam aan met ja ik ben moe-er dan jij ik slaap hele week op een bank, ja ik ook ik kan niet meer in ons bed slapen)ik ben kapot. Laat me dan helemaal met rust, of geef me niet de hele tijd tekens. Wat wil hij nou, waarom doet hij dit?

Waarom houd ik nog van zo'n klootzak die met mijn gevoelens speelt? Die mij nu hier alleen laat zitten? Maar toch doe ik het, en toch moet ik doen alsof ik sterk ben, want misschien dta dat hem die rust geeft die hij zocht, dat ik hem op die jmanier terugkrijg.
Hmm nu ik het teruglees vind ik die laatste alinea behoorlijk triest..

Ik heb net 2 lieve vriendinnetjes de deur uitgestuurd omdat ik alleen wilde zijn, en nu voel ik me natuurlijk weer alleen.

Waar ben ik nou mee bezig? Waarom wil ik hem zo graag terug, waarom ben ik zo geobsedeerd door hem?
Nogmaals lieve YL, het waarom is makkelijk te beantwoorden

Omdat je het toelaat!

Hij is eruit lieve schat

Hij wil niet meer

Het is trekken aan een dood paard

Hoe hysterischer jij gaat doen des te meer afstand hij gaat nemen.

Wees sterk...niet voor hem

Voor JEZELF!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goed zo lieverd! Je denkt eindelijk een beetje aan jezelf!

Je vraagt: 'wat wil hij nou..?' Ik denk dat je het weet: hij wil jou niet meer... hoe erg het ook is.

Die gast komt gewoon niet opdagen voor iets dat voor jou belangrijk is! Pisnijdig zou ik zijn denk ik, en jij bent dat ook zo te lezen, en daar ben ik dus superblij mee.

En niet je vriendinnetjes de deur wijzen, want die heb je juist heel hard nodig.
Hij belde net weer, vol berouw, en komt morgenavond langs om te praten. Sorry dit, sorry dat, ik was onverantwoordelijk bezig, ik had het niet moeten doen, het spijt me zo, ik maak het met je goed, ik had er moeten zijn, ik weet niet wat me bezielde.....

Evyblissy: diep in mijn hart denk ik ook dat hij niet meer wil ,maar af en toe maakt hij me toch in de war zoals met het zoenen vrijdag, en zeggen dat hij diep van binnen wel bij me wil zijn en het apart wil proberen. En dan 5 minuten later toch weer niet. En dan tien minuten later zeggen dat hij toch echt diep in zn hart voelt dta we bij elkaar moeten blijven, en dan 5 minuten later boos zeggen waarom ik niet begrijp dat het over is...ehm omdat je dus 5 minuten geleden dat en dat zei?

Ik heb rust nodig, rust rust rust(nouja van hem dan)

en hij gaat woensdag weg, dus dan kan ik me ook niet gek maken met hopen op een belletje of langskomen of dergelijke, dan is hij gewoon 2 weken helemaal weg.

25 jaar, en morgen mijn eerste schooldag haha. Ik hoop op zeer veel afleiding!
Nou, ik ben netjes gedoucht en gepoetst, en klaar voor de 1e schooldag. Ik voel me een beetje 16, dat je gaat bedenken wat dan wel of niet hip is om aan te trekken....

Maar ik blijf bij mezelf, kittig geel jurkje met groene kaplaarzen en een groene bolero. netjes en toch een beetje gek, zoals ik. Ik kan het!
Hij ligt gewoon nu in mijn bed....En ik ben hier in de woonkamer achter de computer..En hij ligt daar...

Hij kwam langs, wilde graag nog afscheid nemen voordat hij woensdag vertrekt. Begon over hoeveel hij van me houdt bladibla

ik vroeg eerst hoe denk je nu over alles. Hij: Ik denk dat we nu niet bij elkaar moeten zijn.

Ok..

En hij heeft vannacht 4 uur geslapen ofzo omdat iedereen zich ziek had gemeld in de bar waar hij werkt, dus na nachtdienst ook eerste vroege dienst. Dus heel erg moe.

Toen zei ik nou je kunt wel in het bed, ik lig er toch nooit in. Toen vroeg hij of ik ook in bed kwam...Ik heb maar nee gezegd leek me beter. Toen begon hij opeens over dat hij me terug wil en mist en van me houdt, en daarna begon hij te huilen. Maar hij zegt wel veel, maar vraagt niet echt iets als: zullen we het opnieuw proberen. En op het moment dat ik het vraag is het nee...Waarom al dat andere gebazel. Ik begin me nu te irriteren. Hij weet da tik van hem hou, en hem terugwil. En hij ligt nu met zijn lekkere lichaam in ons bed.
Het is vast waar dat hij je mist en dat hij van je houdt enzo... MAAR je weet zelf dat hij geen relatie (meer) met je wil.

Eigenlijk vind ik het ook raar dat hij zomaar langskomt om 'afscheid te nemen' en dan blijft slapen. Is voor jullie allebei niet goed. Toch?
Ik weet dat sommigen misschien denken wat zit ze nou te lallen, maar ik vind het gewoon fijn om het een beetje van me af te schrijven...

Evyblissy; ik weet eigenlijk niet of hij wel echt niet meer wil..We hebben vannacht uiteindelijk seks gehad, en het was zo fijn. zo vertrouwd, en nog nooit zo lekker geweest, heel intens.

Hij gaf aan dat hij me gemist had, en wilde dat het weer goedkwam, en de 2 weken ertussen uit echt wilde gebruiken om na te denken of en hoe dat kon.

Ik merk iig zelf dat ik niet meer denk ik ga alles voor je doen voor altijd. Ikhou zielsveel van hem, maar ik ga niet weer op dezelfde toer verder. Maar goed, hij kan natuurlijk ook weer bedenken dat hij het niet wil...Maar ik heb nu gewoon het gevoel dat er nog heel veel tussen ons is.
Lieve YL,

Neem nou alsjeblieft wat afstand van die man..! Jullie schieten zo namelijk niet op en de emoties gaan alle kanten op zonder dat jij (of hij) eens rustig nadenkt.

Bovendien ben je net twee dagen bezig aan een nieuwe opleiding, daar moet je energie naar toe en niet naar hem.

Ja, ik had natuurlijk al wel een beetje verwacht dat het op sex uit zou draaien als hij bij je bleef slapen, terwijl jullie net een paar dagen uit elkaar zijn. Maar dat betekent niet dat hij jou als vriendin terug wil, ook al voelt dat voor jou misschien wel zo.
Nou, hij is nu toch echt weg, 2 weken lang. Dus er is geen kans meer om nog met hem te praten e.d. Nu is het gewoon echt even afstand(letterlijk en figuurlijk)

Je hebt gelijk wat betreft de seks is geen garantie voor het terugkomen hoor evyblissy. Het is meer omdat hij zei: ik wil je terug, ik hou van je en mis je en ga daar nu goed over nadenken in engeland. Dat gedeelte geeft weer hoop, maar nu ook al twijfels. Datik denk, stel je voor hij wil me terug, wil ik eigenlijk wel...eerlijk gezegd niet als hij zich nog steeds zo belachelijk gedraagd(hij vindt het vast heel normaal gedrag, maar ik niet. comazuipen is voor 16 jarigen, en een beetje volwassen gedraag kan best voor een 22jarige )

Ok, 2 weken, tijd om na te denken. Nu ga ik andere mensen wijze adviezen geven die ik bij mijn eigen situatie totaal in de wind sla
Hahaha, nou daar maakt iedereen zich wel eens aan schuldig natuurlijk.
waarom wacht je eigenlijk tot hij een beslissing neemt. waarom neem jij die niet.
Het was weggezakt, dus had je opmerking niet gezien heyjij.

Ehm, ja dit advies is briljant, zou ik ook aan anderen geven. En toch gedraag ik me als een kleuter en doe ik het niet. Omdat ik niet alleen verder wil, ik wil niet alleen zijn. Sowieso niet alleen in het algemeen, en niet zonder hem. ik dacht echt dat hij de ware was. Hij zei me: ik heb nooit nagedacht over kids, maar nu ik bij jou ben, wil ik dat jij de moeder van mn kinderen wordt.

Ik vond dat behoorlijk serieus, ik was ervan overtuigd dat hij het was. En natuurlikj is het ook een klootzak en een belachelijke alcoholist, maar toch, toch hou ik van hem en wil ik bij hem zijn. Terwijl de feiten iets heel anders zeggen. Het is zo ontzettend stom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven