Het is uit (vervolg op "wat is dat toch?")

07-06-2009 21:10 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Topic gaat eigenlijk door op "wat is dat toch"....

Heb wel een heleboel reacties gemist door die technische mankementen....Wel typisch eigenlijk

Thanxx Dushi voor het melden!
.
Zou het heel prettig vinden als mijn topic niet gebruikt wordt om een spelletje te spelen.

Heb er nl. wel baat bij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, en dat er mensen zijn die de moeite nemen om hier serieus op te reageren.
Dank!
Vergeet die vragen, het doet er niet meer toe.

Denk aan andere dingen.

Geef jezelf dagelijks een uur dat je aan hem mag denken.
Probeer ook maar om er niet te veel mee bezig te zijn, maar er ik kan het niet tegen houden dat er soms van alles door mijn gedachten schiet.

Probeer ook om het niet op mezelf als persoon te betrekken, maar dat het kennelijk gewoon niet werkte tussen ons.

En ja, die vragen doen er misschien niet meer toe, maar sommige dingen begrijp ik echt niet.
Slijt vanzelf wel....

Sommige dingen moet je laten voor wat het is en niet willen begrijpen.
Aah Lafjoe, je had mijn berichtje kunnen lezen. Lees net op het bugtopic op overige dat deze situatie vaker voorkomt op het forum (ben je klaarmee ) Goed dat je een nieuwe geopend hebt.

Ik ga even teruglezen.
Weet je Lafjoe, het ligt niet altijd aan jou he. Soms ligt het aan de combinatie van twee mensen, soms aan de ander waarin jij dan een onderdeeltje bent van de ander zijn gedrag (vage omschrijving maar je snapt hem vast wel en anders leg ik het je wel anders uit hahaha)

Je bent een lieverd die alleen het aller aller beste verdient! Vergeet dat niet.
Thanxx Dushi!!, volgens mij snap ik het hahahaha. Moest wel ff een paar keer lezen

Komt er denk ik op neer dat er eerst een enorme klik was, we gingen erg hard, triggerde dingen bij elkaar, en ipv dat we naar elkaar toe groeiden, raakten we elkaar kwijt, ieder druk met zijn eigen ding, ieder in een andere fase en toen ging het mis.....zoiets denk ik
Enige wat jij kunt doen Lafjoe, is kijken naar hoe jij was in deze relatie en wat je eventueel kunt verbeteren aan jezelf. Zodat je niet in dezelfde valkuil stapt bij een volgende relatie (en die gaat er weer een keertje komen geloof me) En meer hoef je even niet. Want je moet het ook weer niet zwaarder maken dan nodig is.
Ja klopt, heb me de afgelopen tijd ook wel afgevraagd of ik zelf wel toe ben aan zo'n echte relatie. Heb zelf nog een hele hoop te doen aan mezelf...Ben al goed op weg, maar ben er nog niet.

Hoewel ik wel denk dat ik dit ook kon met een partner naast me....maar goed....maar weer vrolijk verder....

Volgens mij kun je ook aan jezelf werken binnen een relatie. Maar aan jezelf werken moet niet afhangen van wel of geen relatie. (maar dat ben je al met me eens hahaha)

Vrolijk verder?!?! hahaha ik zie je al zwieren en fladderen. Maar je mag best wel verdrietig zijn om het niet lukken van deze relatie hoor. Ik heb alleen het gevoel dat jij het je ontzettend erg aantrekt en daardoor zwaarder maakt voor jezelf.

Dat je er nog niet bent is prima, niets mis mee! Jezelf blijven ontwikkelen en leren van jezelf is altijd goed denk ik. Niemand is perfect dus dat hoef je dan ook zelf niet te zijn.
Maar misschien sla ik de plank mis met mijn laatste posting. Vind je alleen zo hard voor jezelf.
Nou je slaat de plank helemaal niet mis....dat was een touche...

Schijn nogal hard voor mezelf te zijn. Hard in de zin van, ik heb hier voor gekozen en dit zijn de consequenties, dus die draag je dan ook maar. (heb dat in welke situatie dan ook)

En het liefst geef ik mezelf nu ook een schop onder de hol en dat doe ik ook wel, maar voel me echt wel verdrietig.

Hij vliegt echt regelmatig door mijn gedachten, en dat voelt als pijn.

Op welke manier vindt jij me hard voor mezelf?
Ooh die schop onder je kont heb je wel nodig hoor. Hahaha buk maar ik schop wel. Maar meer om te zeggen meis: trek het je niet aan. Heb zo het idee dat jij jezelf de schuld geeft van het mislukken van deze relatie. Dat het puur komt door jouw verleden en je daardoor geen enkele relatie kunt houden.

Deels klopt het wel wat je denkt. Want ja je verleden kleurt je. En als je dit nog niet (goed) verwerkt hebt zul je jezelf telkens tegenkomen in een relatie. En telkens ook met dezelfde dingen vastlopen. Maar aan de andere kant een relatie bestaat uit twee mensen. Die interactie, de ander zijn houding, verleden en eventuele andere bagage zorgt voor een wisselwerking tussen twee mensen.

Verdriet mag lieve Lafjoe. Ik ben zelf alleen van mening dat je er niet in moet zwelgen. (al is dat op zijn tijd best lekker hoor. maar niet te lang) Maar jij geeft je voor mijn gevoel geen enkele kans om er verdrietig om te zijn idd onder het mom: ik heb hiervoor gekozen dus als het fout loopt deal je er maar mee. Jouw probleem en je tekortkoming hoor ik je er nog achteraan zeggen.

En dat laatste dat vind ik jezelf een natrap geven! Die is net ff niet nodig. Daarin vind ik je te hard. Dat je ermee moet dealen klopt. Je kop in het zand steken en denken dat het wel overwaait is niet mogelijk in dit geval. Het is geen griepje. Maar je mag echt verdrietig zijn omdat je je kwetsbaar hebt opgesteld in iemand die je vertrouwde en het is misgelopen. Hmmm ik ben vaag aan het schrijven geloof ik.
Als jij dat vaag vindt, dan ben ik ook vaag, want ik snap je hahahaahahaa.

Nee, ik denk niet dat ik de schuld ben van het mislukken van deze relatie, maar denk soms wel eens of er niks mis is met me. Dus meer als mens, terwijl ik hartstikke blij ben met mezelf. Er zit toch een behoorlijke onzekerheid in me. En dat heeft weer te maken met mijn verleden. En dat verleden heeft er weer voor gezorgd dat ik een bepaald gedrag heb ontwikkeld waar ik dus nu vanaf wil en waar ik mee aan de slag ben. Dichter bij mezelf komen en blijven. En proberen die kracht in mezelf te voelen en te blijven voelen. Volgens mij is dit vaag, maar kan het even niet anders uitleggen.

Enne, ik buk nu wel ff
Dat je wat met je verleden moet dat ben ik volledig met je eens Lafjoe, immers je loopt er telkens in relaties tegenaan. Dus moet het aangepakt worden. En heb je dat aangepakt zul je merken dat je steviger in je schoenen staat, niet meer van je pad af te brengen bent en je minder onzeker bent want je hebt zekerheidshandvatten gekregen tijdens de aanpak van je verleden. Maar in een relatie zitten twee mensen, hebben er over het algemeen twee schuld als het mislukt. En in sommige gevallen kun je er zelf niet zoveel aan doen als een relatie mis gaat. Enige wat je jezelf kunt afvragen: waarom ben ik erin gestonken. Dat moet je dan aanpakken. En niet het feit dat het gebeurd is. Pak je het waarom aan dan kom je niet meer in de situatie terecht dat je er ooit nog instinkt. Of in ieder geval minder snel. Want de onzekere factor blijft toch de ander.
Ben toch nog blij dat ik met mijn vaagheid niet vaag ben hahahaha.
Hahahahahaha inderdaad!

Maarre, volgens mij snap ik wel wat je bedoelt. Als ik er zo naar ga kijken, dan kan ik me wel verdrietig voelen, maar zal het niet meer op mezelf als persoon betrekken. Zoiets? En dan in 't kort gezegd?

Nou, als ik helemaal klaar ben met dat gedrag, wordt mijn volgend topic ooit "ik ga trouwen" want wie weerstaat dan zo'n leuke vrouw als ikke ik sla nu een beetje door geloof ik
Vraag me af of ik wel begrijp wat je bedoelt
Euhmmmm zo iets ja, hahhaha valt lastig uit te leggen je snapt het deels wat ik wil zeggen. haahaha.

Nee hoor je slaat niet door. Je bent leuk, en die vent die dat niet weet te waarderen op de juiste waarde is je niet waard!

En voortaan laat je de lamzakken, eikels en gladde praatjes bakkers maar lekker links liggen.
Zal korter zijn:

Verwerk je verleden dat voorkomt in de toekomst verdriet, pijn en ellende. Neen enkel de verantwoordelijkheid voor jouw deel waar het fout is gegaan en laat de rest bij de ander. Draag niet ook zijn shit waarom het is fout gegaan op je nek.
weet niet of ik nu blij moet zijn met je laatste opmerking wel confronterend....tis wel zo ja....pppfff lastig...ach wacht maar...mijn tijd komt wel
bedoelde nu dan voor laatste posting
IK SNAP HET!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven