Het is uit (vervolg op "wat is dat toch?")

07-06-2009 21:10 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Topic gaat eigenlijk door op "wat is dat toch"....

Heb wel een heleboel reacties gemist door die technische mankementen....Wel typisch eigenlijk

Thanxx Dushi voor het melden!
Ik vind het gewoon ontzettend zonde wat er telkens gebeurd met je Lafjoe (doelend op mijn posting van 22:09) Je bent zoveel meer waard en je zou het gewoon niet moeten toelaten!
Das lief van je Dushi, maar ik ben verre van perfect en ik leer het heus wel, tot die tijd blijf ik denk ik kei hard op m'n bek gaan. Net zo lang ik het wel heb geleerd, dus 't wordt eens tijd. Neus kan niet veel meer hebben
anoniem_13647 wijzigde dit bericht op 15-06-2009 22:17
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Het mooie is, als je eenmaal het onder de knie hebt hoef je er niet meer strikt op te letten. Dan gaat het allemaal vanzelf. Het kost alleen tijd en veel energie want je moet jezelf er wel aan herinneren en schoppen onder den togus geven als je dreigt terug te vallen.
Hahahahaha nou een schop onder m'n togus kan ik nog wel eens gebruiken.

Vind het eigenlijk ook wel een uitdaging nu. Voor mezelf dan.
Hahaha mooi zo dat is denk ik wel de juiste instelling.
't duurt ff, maar dan he je ook wa
Zal je op de hoogte houden van alle ontwikkelingen. Je bent zo'n beetje de enige die nog reageert. hahahahaha eigenlijk best erg, hoe zou dat komen?
Geen idee hoe dat komt Lafjoe.
mmmhhhhhh
Je zou een kleine samenvatting kunnen zetten in je OP. Misschien dat er dan weer meer mensen mee gaan schrijven. Hoe meer mensen hoe meer visies je krijgt.
Dat is geen gekke gedachte, maar het viel me gewoon op. Meestal reageren er meerdere.

Zo lijkt het net alsof ik niet voldoende heb aan jouw ding. Oooh erg, dat is niet zo bedoelt
Heus wel
Huh? Nahhhhhhhhh
Zo nieuwsgierig als ikke ben, wat heb je eigenlijk veranderd aan je posting
De emoticon erbij geplakt klikte te snel.
Die dingen werken bij mij niet. Ken er van een aantal al de codes uit mijn hoofd, maar meestal laat ik het maar zo...

Heb moeite om te gaan slapen. Eigenlijk zou ik braaf in bed moeten gaan liggen, maar dat doe ik dan ook weer niet.
Ach braaf zijn kan altijd nog
dat moet je nou juist niet tegen me zeggen
En nu dringt het tot me door..hij houdt niet meer van me. Waarom zou hij anders zo handelen zoals hij heeft gedaan. Waarom heeft hij niet de ballen om me dit te zeggen. Waarom?

Ik voel me leeg van binnen. Natuurlijk weet ik dat je niet iemand in je leven moet willen die er niet helemaal voor wilt gaan, maar het doet pijn, zo verdomde pijn van binnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven