Het is uit (vervolg op "wat is dat toch?")

07-06-2009 21:10 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe poging, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Topic gaat eigenlijk door op "wat is dat toch"....

Heb wel een heleboel reacties gemist door die technische mankementen....Wel typisch eigenlijk

Thanxx Dushi voor het melden!
Hihihi goed zo
Ik ben benieuwd wat de andere reageerders van je oude topic zijn gebleven
OH MY GOD!!!! Ex smst nu net, wat moet ik hier nu mee?????
Lafjoe, heb je reactie op je andere topic gelezen nu.

Echt een vreemd topic was dat. Las dat er meerdere dames het probleem hadden van posten en toen foetsie bah weg posting.

Maar goed, je klinkt opgewekter dan gisteren in ieder geval. Dat is al heel wat.

Sms van ex? Hopelijk ben je er niet al te veel door van slag geraakt?

Dushi, je bent niet wazig hoor, ik kan ook goed volgen wat je schrijft, glashelder.
Oostvogel, dat was inderdaad heel maf. Was een goed plan van Dushi om een nieuwe te openen.

Sms houdt me wel bezig ja.
Oooh fijn dat jij me ook kunt volgen Oostvogel. Ben ik toch iets minder vaag dan ik zelf dacht hahaha.

Lafjoe, gaat het een beetje? Een sms? Wat mot ie? (even streng gezegd)
Weten hoe het met me gaat, noemt me schatje. Vanmorgen smsde hij weer
Ga je wat terugsturen/ heb je wat teruggestuurd?
Heb inderdaad wat terug gestuurd. Om nu heel bot te zeggen dat hij me met rust moet laten, vind ik ook maf, maar misschien wel beter voor mezelf.
Dusss...?
Als je bot moet zijn om jezelf in bescherming te nemen is daar toch niets mis mee. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dussss, kreeg ik vanmiddag weer een sms en dus ben ik heel erg duidelijk geweest. Als hij het nu nog niet snapt, nou schiet mij maar lek. Geloof het wel, heb nl. na mijn laatste duidelijke sms niets meer gehoord. Dus het zal wel.

Voelt wel goed heur. Ben blij met mezelf

Dushi die uitspraak (zachte heelmeesters.......) , dacht op een gegeven moment dat hij daar mee bezig was....afijn, nu heb ik het makkelijker voor hem gemaakt. En nog, nog blijft hij toch contact zoeken. Of is dit gevalletje "niet bij nadenken"?
Gevalletje blind voor jouw gevoelens. Gewoon niet meer reageren op smsjes. Mocht hij dan gaan bellen niet opnemen.
En als hij voor mijn deur ligt, niet open doen? Ppfff, snap 't niet, maar geloof dat we dit stadium al gehad hebben en erover uit zijn dat ik 't niet moet willen snappen.

Zie hier op viva dat liefdesverdriet fysiek meetbaar is. Eens kijken wat ik score.

for you Dushi
Ex heef wederom contact gezocht. Aangegeven dat hij momenteel niet lekker in zijn vel zit en dat hij vlucht in dingen.

Heb toen aangegeven dat ik het jammer vond dat hij mij ook als vlucht zag en niet als maatje / partners die elkaar er wel door heen slepen.

Dat zag ik volgens hem dus verkeerd. Zo ziet hij me wel zei hij anders nam hij geen contact met me op.

Hij heeft een baan wat heel erg belastend is voor zijn sociale leven en voor een relatie. Nu heeft hij een sollicitatiegesprek vandaag voor een andere baan, met gestructureerdere tijden en daardoor minder belastend.

Een eerste stap dus naar meer rust voor zichzelf.

We hebben vervolgens een gesprek gehad. Daarin kwam hetzelfde naar voren. Heb aangegeven dat het is of helemaal of helemaal niet. Duidelijk werd ook dat hij op dit moment geen relatie wil. Heb toen gezegd dat het dan duidelijk is en dat hij dan waarschijnlijk niet genoeg voor me voelt. Immers als je de juiste tegenkomt, dan ga je er toch gewoon voor? Lijkt mij dan...

Heb hem gezegd dat hij me helemaal met rust moet laten en geen contact meer met me moet zoeken.

En nu voel ik me weer rot. Elke keer raak ik helemaal verward.
Rot voor je Lafjoe. Maar: goed aangepakt !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Thanxx Donkey! Denk het ook wel....
Heel goed gedaan Lafjoe! Je mag trots zijn op jezelf
Thanxx Dushi. Voelt alleen nog niet echt zo
Hou dan even voor ogen uitgaande van jullie laatste contact: jij mag er dus kennelijk wel zijn als hij met shit in zijn kop loopt. Maar dan wel op zijn voorwaarden. Jij bent leuk voor de neuk, want een relatie wil hij niet. Handige redenering als ik het zo lees.

Dat jij geen zin hebt om hem op te vangen als hij er aan toe is snap ik. (en dus op basis van bepaalde voorwaarden he, die voorwaarden die geliefden niet aan elkaar stellen) En dat jij jezelf meer ziet als leuk voor de neuk snap ik ook. Helpt je dit iets beter te voelen?
Nou nee niet echt, ik begrijp wel wat je bedoelt en heb dat ook gezegd dat het niet zo moet zijn "wel de lusten, maar niet de lasten". Maar dat zag ik dan weer verkeerd, want hij is er ook voor mij. Toen heb ik gezegd dat wat hij wilde dat dat inherent was aan een relatie.

Afijn, feit blijft dat ik heb gezegd dat ik hem niet kan helpen, dat hij dat zelf moet doen en evt. met behulp van een therapeute. En dat hij me voortaan met rust moet laten, zodat ik nu verder kan met mijn leven.
Daarom zeg ik ook dat je het beste hebt gedaan voor jezelf. Dat het niet leuk is om de ander te moeten vertellen snap ik. Maar dat is nu eenmaal inherent aan je eigen grens stellen en daar niet meer overheen laten gaan.
Ja klopt wel, maar toch hou ik van hem. En dat maakt dat ik me zo voel. Ondanks dat ik weet dat ik er goed aan heb gedaan en dat ik trots mag zijn op mezelf, voelt het toch *******. (niet fijn zal ik maar zeggen)
snap het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven