het is uit...

08-09-2008 10:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal

Ik had een tijdje terug een topic over dat ik twijfel over de relatie... Vorige week maandag heb ik het uitgemaakt met hem. Hij zei telkens dat hij nog een kans verdiende, en nog een kans wilde en nog steeds een toekomst zag en dat hij wilde veranderen.

Ik zei toen dat ik hem al 4 jaar lang kansen heb gegeven en dat ik het nu niet meer kan, dat mijn gevoel bijna helemaal weg is.

Gisteren heb ik hem duidelijk gemaakt dat er geen toekomst meer is, ook geen kleine kans.

Hij lag te huilen op mijn bed en ik heb mijn moeder hem naar huis laten brengen omdat hij zo niet kon fietsen

Ik voel me nogal kut, en vooral omdat hij in het begin enorm boos tegen me deed en kreeg verwijten en beschuldigingen naar mn hoofd geslingerd die niet waar waren... en dat is de reden dat ik heb besloten dat het niet meer goed komt...

Gisteren kwam er een vriend van ons die me steunt (en hem ook, vind het mooi dat hij geen partij kiest ) maar met hem kan ik goed praten en hij begrijpt me... daar ben ik echt blij mee, dat ik gewoon dingen kwijt kan ipv ze op te kroppen van de week heb ik best veel met hem gepraat :-)

Sorry maar ik moest dit even kwijt:(
Sterkte. Het is nooit leuk als een relatie wordt beeindigd, voor geen van beide partijen. Dat hij boos en verdrietig is, is heel natuurlijk. Dat jij je ellendig voelt omdat je hem pijn hebt gedaan is ook heel normaal - en misschien voel je je daarbij ook nog schuldig omdat je je ergens ook heel opgelucht voelt.

Gelukkig ebt de pijn langzaam weg. Geef jezelf tijd om te helen. En nogmaals: sterkte.
ja ik heb wel een gevoel van opluchting en daar schrok ik zelf ook erg van... (hoewel ik dat gevoel al heb sinds ik de keuze gemaakt heb om het uit te maken)
Die opluchting is juist goed. Dat betekent dat je in ieder geval de juiste keuze hebt gemaakt; hoe vervelend alles verder nu ook even is.l
Ja ik weet het...

Ik ben wel blij met de keuze... Ik merk wel dat als we bij vrienden zijn en als hij er bij is, dat ik me enorm geremd voel in mijn doen (en dus stilletjes erbij zitten) terwijl als ik alleen ben met diezelfde vrienden dat ik me niet geremd voel... dat vind ik ook erg apart
Hm dan voel je je blijkbaar toch niet zo op je gemak bij hem!

En zoals Parnell inderdaad zegt, die opluchting is goed. Ondanks dat veel sterkte toegewenst.
Bedankt voor de reacties :-)

Ik kreeg dat idee ook ja dat ik me niet zo op mn gemak voel erbij... ik ben wel blij dat ik me nu vrijer voel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven