Het is zo raar.

04-08-2012 20:23 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Sinds 3 maanden zijn mijn ex en ik uit elkaar, erna hebben we nog een tijdje een sexrelatie gehad alleen bleek dat niet te werken omdat we nog steeds jaloers waren en op deze manier elkaar niet los konden laten.

Toen is het contact eigelijk vermindert en heeft hij een nieuwe vriendin gekregen,

Toen ik daarachter kwam (hij ontkende het als ik het vroeg) was ik zo boos, verdrietig en teleurgesteld.

Vooral omdat hij gewoon tegen me gelogen had.

Nu hebben we afgelopen maandag elkaar gezien ivb iets wat nog van hem was, en wat hij terug moest hebben.

Het was fout maar we hebben toen sex gehad, hij noemt het als een afsluiting voor hem en mij.

Ik zelf vind het raar dat hij sex met me heeft terwijl hij een vriendin heeft, in de relatie van hem en mij was hij juist heel onzeker over andere jongens, en over vorige vriendjes met wie ik sex heb gehad.

Ook is me opgevallen dat hij bij haar helemaal niet jaloers is of onzeker, toen ik hem zei dat ik het niet vond kunnen dat hij sex met mij had terwijl hij een vriendin heeft kreeg ik als antwoord, och ze is op vakantie en wie weet wat ze daar doet.

Als ik vraag hoezo hij bij haar niet jaloers is of onzeker, krijg ik als antwoord dat hij heeft ingezien hoeveel hij waard is.

Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken omdat bij mij was die gewoon niet zo, en hij wel aangeefde zondag via sms dat hij wel jaloers zou zijn als ik een andere relatie zou hebben.

Dinsdag had ik een sms gestuurd of hij wel zeker wist dat hij ons wou opgeven (hij weet dat ik hem wel mis).

En toen zei hij dat het beter was voor ons beide.

Antwoord waarom het beter is krijg ik niet van hem.

Zijn vriendin komt morgen weer terug van haar vakantie, en hij heeft me donderdag gestuurd dat ik hem met rust moet laten omdat hij anders nooit over me heen komt ( hij zegt dat hij geen gevoelens voor me meer heeft).

Ik weet gewoon niet wat ik hiervan moet denken allemaal en vraag me af hoe komt dit op jullie over?

Liefs
Eerlijk gezegd komt jouw verhaal op mij over als alleen maar seks met je ex. Niet hard, lullig of rot bedoelt van me maar ik denk echt dat hij seks met je had omdat het kon en dat er verder niet veel meer speelt voor hem.

Dat hij zonder moeite vreemd gaat is ook duidelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat je hier eigenlijk niet teveel over na moet denken het contact beter kunt verbreken voorlopig totdat je hem hebt losgelaten. Zo blijf je betrokken, bij iets wat je niet wilt. Zo wordt het voor jezelf ook steeds moeilijker en werk je ook mee aan het bedrog.
Volgens mij kun je hem het beste helemaal loslaten, TO.

Je kwelt jezelf alleen maar méér zo.

Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Eens met de eerdere reacties.
Dit komt op mij over alsof jij je hebt laten gebruiken door je ex door nog een keer seks met hem te hebben.
Wat een drama.

Seks met je ex is eigenlijk altijd een slecht idee, wat had jij bedacht waarom het tussen jullie ene goed idee zou zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Er is niks raars hoor. Hij is man en is makkelijker met sex. Betekent niks. Hij wil je niet kwetsen dus zegt hij dat je hem met rust moet laten omdat hij niet over je heen komt. Feitelijk bedoelt hij echter dat hij niet wil dat je contact met hem opneemt omdat zijn vriendiner ander misschien achter komt dat hij vreemd is gegaan en hij haar dan kwijt is. Jij was een makkelijk slachtoffer, maar jij als persoon staat er helemaal los van.
Ik heb zelf ook het gevoel dat het gewoon sex voor de sex was.

Maar het is gewoon zo verwarrend dat juist hij nu zo is.

Hij heeft bij mij nachtenlang liggen te huilen om een jongen waar ik sex mee had zonder relatie (was ook nog voor zijn tijd).

En het is ook beter om geen contact meer met hem te hebben, maar het is zo moeilijk het lukt me vaak gewoon niet om niks te sturen & ik ben gewoon boos omdat het nu lijkt alsof de hele relatie niks heeft voorgesteld, vooral omdat die al zo snel een ander heeft.
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2012 @ 20:29:

Wat een drama.

Seks met je ex is eigenlijk altijd een slecht idee, wat had jij bedacht waarom het tussen jullie ene goed idee zou zijn?

Ik weet het eigelijk niet, dat het een slecht idee was dat wist ik eigelijk van binnen ook wel.

Maar ik denk dat het ook door het gemis kwam,

Het idee dat ik zijn enige nog was.
Wat wil jij nou nog met een vreemdganger?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dat was toen en dit is nu. Zegt dus niks.
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 20:30:

Er is niks raars hoor. Hij is man en is makkelijker met sex. Betekent niks. Hij wil je niet kwetsen dus zegt hij dat je hem met rust moet laten omdat hij niet over je heen komt. Feitelijk bedoelt hij echter dat hij niet wil dat je contact met hem opneemt omdat zijn vriendiner ander misschien achter komt dat hij vreemd is gegaan en hij haar dan kwijt is. Jij was een makkelijk slachtoffer, maar jij als persoon staat er helemaal los van.

Dit zou ik van veel mannen ook denken, maar ik weet hoe hij was qua sex zonder een relatie.

Daarom is het zo verwarrend
Je bent zijn enige niet. Dat is zijn vriendin want die verkiest hij boven jou. Daarom wil hij geen contact meer met je.
Kgeloofernietsvan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 20:34:

Wat wil jij nou nog met een vreemdganger?

Heel eerlijk gezegd, ik zou het niet weten.

Hij was me 1e serieuze liefde waar ik gewoon echt om gaf.

En dat is het pijnlijkst.
quote:Fame schreef op 04 augustus 2012 @ 20:35:

Kgeloofernietsvan.waarvan?
Nogmaals dat was toen en dit is nu. Toen ik heel jong was was ik ook veel gereserveerder vwb sex. Dat ging naarmate ik ouder werd echt wel over. Een mens veranderd door het leven heen tot de persoon die hij uiteindelijk wordt.
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 20:35:

Je bent zijn enige niet. Dat is zijn vriendin want die verkiest hij boven jou. Daarom wil hij geen contact meer met je.

Ja maar hij heeft wel sex met me terwijl hij haar heeft?

dus als hij zo gek op haar was deed je dat toch ook niet.
Ik lijk ook in bijna niks meer op de persoon die ik was rond mijn twintigste. Godzijdank
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 20:37:

Nogmaals dat was toen en dit is nu. Toen ik heel jong was was ik ook veel gereserveerder vwb sex. Dat ging naarmate ik ouder werd echt wel over. Een mens veranderd door het leven heen tot de persoon die hij uiteindelijk wordt.

Hij is 27, heeft voor mij 5 jaar samengewoond verloofd geweest enzovoort.

Dan moet je die dingen toch wel geleerd hebben?
quote:snowlove schreef op 04 augustus 2012 @ 20:32:

Ik heb zelf ook het gevoel dat het gewoon sex voor de sex was.

Maar het is gewoon zo verwarrend dat juist hij nu zo is.

Hij heeft bij mij nachtenlang liggen te huilen om een jongen waar ik sex mee had zonder relatie (was ook nog voor zijn tijd).

Serieus?

Mega afknapper!
quote:snowlove schreef op 04 augustus 2012 @ 20:38:

[...]

Hij is 27, heeft voor mij 5 jaar samengewoond verloofd geweest enzovoort.

Dan moet je die dingen toch wel geleerd hebben?Hij gaat vreemd dat is zeker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:snowlove schreef op 04 augustus 2012 @ 20:37:

[...]

Ja maar hij heeft wel sex met me terwijl hij haar heeft?

dus als hij zo gek op haar was deed je dat toch ook niet.Dat wil alleen zeggen dat hij ook niet zo heel gek op haar is. Maar ook niet op jou. Dit is misschien een tussenmeisje tot hij de ware tegenkomt, of dit wat hij nu heeft groeit nog. Nogmaals, jij staat daar helemaal buiten want je doet er niet meer toe in zijn leven hoe lullig dat klinkt.
quote:jibba schreef op 04 augustus 2012 @ 20:39:

[...]

Serieus?

Mega afknapper!Haha ja opzich wel, maar vond toen wel echt zielig voor hem..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven