Het kassameisje
vrijdag 29 april 2011 om 23:58
Vivaérs,
Een tijdje geleden ben ik aan de boemel geweest met een stel vrienden en natuurlijk bleef ik plakken en kwam ik in gesprek met een hele leuke meid.
We hebben nog wat gedronken en daarna ben ik met haar meegegaan. De nacht die we beleefden was onvergeetlijk, en nu zit ik daar mee. Ik krijg haar niet meer uit mijn hoofd en ze werkt achter de kassa van de supermarkt waar mijn vrouw boodschappen doet.
Hoe krijg ik mijn vrouw er toe om bij een andere supermarkt haar boodschappen te doen zonder dat ze argwaan krijgt?
Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.
Ik wil mijn vrouw niet kwetsen.
Een tijdje geleden ben ik aan de boemel geweest met een stel vrienden en natuurlijk bleef ik plakken en kwam ik in gesprek met een hele leuke meid.
We hebben nog wat gedronken en daarna ben ik met haar meegegaan. De nacht die we beleefden was onvergeetlijk, en nu zit ik daar mee. Ik krijg haar niet meer uit mijn hoofd en ze werkt achter de kassa van de supermarkt waar mijn vrouw boodschappen doet.
Hoe krijg ik mijn vrouw er toe om bij een andere supermarkt haar boodschappen te doen zonder dat ze argwaan krijgt?
Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.
Ik wil mijn vrouw niet kwetsen.
zaterdag 30 april 2011 om 00:23
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:16:
Wat een vinnige reacties.
Weten jullie wel hoeveel mannen een slippertje maken? Misschien dan niet met het kassameisje, ik geef toe dat dat een beetje dom van me was, maar wel met vrouwelijke collega's of hitsige vrouwen van de tennisclub bijvoorbeeld, of een leuke buurvrouw.Bijbehorend muziekje
Wat een vinnige reacties.
Weten jullie wel hoeveel mannen een slippertje maken? Misschien dan niet met het kassameisje, ik geef toe dat dat een beetje dom van me was, maar wel met vrouwelijke collega's of hitsige vrouwen van de tennisclub bijvoorbeeld, of een leuke buurvrouw.Bijbehorend muziekje
zaterdag 30 april 2011 om 00:25
Een klucht is overigens iets waar men om kan lachen....dus wat is exact het probleem? Een heel dorp dat de grootste lol heeft, leuk toch? Jouw incorrecte gebruik van woorden terzijde....volgens mij zie jij het echte probleem niet. Dat jouw vrouw erachter kan komen is één ding, maar dat je dat meisje niet uit je hoofd krijgt lijkt mij veel erger. Wat betekent dit voor de toekomst?
zaterdag 30 april 2011 om 00:26
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:25:
Ik ben wel vaker vreemd gegaan en het is nog nooit uitgekomen. Hoe kon ik weten dat zij het kassameisje was?
Ze zag er die avond zo anders uit en ik was nog net niet dronken,
Zo goed voel ik me er ook niet onder.De volgende zorgen dat je goed bezopen bent, dus, enzo.
Ik ben wel vaker vreemd gegaan en het is nog nooit uitgekomen. Hoe kon ik weten dat zij het kassameisje was?
Zo goed voel ik me er ook niet onder.De volgende zorgen dat je goed bezopen bent, dus, enzo.
zaterdag 30 april 2011 om 00:27
Zo goed voel ik me er ook niet onder.Niet? Waarom doe je het dan vaker? Het gaat je blijkbaar niet om het al dan niet kwetsen van je vrouw, maar je wil gewoon niet met de consequenties zitten. Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals ik al dacht...typisch.
Zo goed voel ik me er ook niet onder.Niet? Waarom doe je het dan vaker? Het gaat je blijkbaar niet om het al dan niet kwetsen van je vrouw, maar je wil gewoon niet met de consequenties zitten. Wel de lusten, maar niet de lasten. Zoals ik al dacht...typisch.
zaterdag 30 april 2011 om 00:28
quote:zonneschijn10 schreef op 30 april 2011 @ 00:27:
Je bent wel vaker vreemd gegaan, maar zo goed voel je je er niet onder.
Kerel, raap je ballen van de vloer, wees een vent en wees eerlijk tegen je vrouw. Hoe zou jij het vinden als je vrouw buiten de deur deed?Met de ballenraper van de tennisbaan, je weet wel, waar al die hitsige vrouwen komen.
Je bent wel vaker vreemd gegaan, maar zo goed voel je je er niet onder.
Kerel, raap je ballen van de vloer, wees een vent en wees eerlijk tegen je vrouw. Hoe zou jij het vinden als je vrouw buiten de deur deed?Met de ballenraper van de tennisbaan, je weet wel, waar al die hitsige vrouwen komen.
zaterdag 30 april 2011 om 00:33
Zo goed voel ik me er ook niet onder.
Je bent een coole vent man, ik wou dat ik kon tennissen of achter de kassa zat.
Nog net niet dronken mannen die mij niet herkennen vind ik mega opwindend!
Zo goed voel ik me er ook niet onder.
Je bent een coole vent man, ik wou dat ik kon tennissen of achter de kassa zat.
Nog net niet dronken mannen die mij niet herkennen vind ik mega opwindend!
zaterdag 30 april 2011 om 00:34
zaterdag 30 april 2011 om 00:36
Je bent al vaker vreemd gegaan, maar dat is nooit uitgekomen.
En je voelt je er niet goed onder.
Lekker type ben jij!
Houd jezelf voor de gek met je "schuldgevoel" en "ik wil mijn vrouw niet kwetsen"
Als ze het niet weet, kwets je haar niet?
Respectloos gedrag is het, en dat weet je zelf ook heel goed.
Jouw enige probleem is dat het deze keer uit zou kunnen komen.Het heeft totaal niets te maken met je vrouw of haar verdriet. Dit gaat enkel en alleen om jouw ego.
Ik gun je van harte dat het kassameisje alle dorpsgenoten inlicht!
En je voelt je er niet goed onder.
Lekker type ben jij!
Houd jezelf voor de gek met je "schuldgevoel" en "ik wil mijn vrouw niet kwetsen"
Als ze het niet weet, kwets je haar niet?
Respectloos gedrag is het, en dat weet je zelf ook heel goed.
Jouw enige probleem is dat het deze keer uit zou kunnen komen.Het heeft totaal niets te maken met je vrouw of haar verdriet. Dit gaat enkel en alleen om jouw ego.
Ik gun je van harte dat het kassameisje alle dorpsgenoten inlicht!
zaterdag 30 april 2011 om 00:38
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:34:
[...]
Net zo slecht als ik me nu voel.
Dan voel je je nog lang niet slecht genoeg.
Wat je nu voelt is angst om betrapt te worden. Dat is iets heel anders dan erachter komen dat je man je bedondert. En niet 1 keer, maar stelselmatig. Als je daar achterkomt voel je je niet slecht. Dan voel je helemaal niets meer. Dan zakt de aarde onder je voeten vandaan.
[...]
Net zo slecht als ik me nu voel.
Dan voel je je nog lang niet slecht genoeg.
Wat je nu voelt is angst om betrapt te worden. Dat is iets heel anders dan erachter komen dat je man je bedondert. En niet 1 keer, maar stelselmatig. Als je daar achterkomt voel je je niet slecht. Dan voel je helemaal niets meer. Dan zakt de aarde onder je voeten vandaan.
zaterdag 30 april 2011 om 00:47
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:38:
[...]
Het opbiechten heeft geen enkele zin meer, hoe moet het dan verder met het kassameisje?
Die is al verder gegaan joh.... en ze zal echt niets zeggen tegen je vrouw. Ik denk dat je binnenkort gewoon samen met je vrouw boodschappen bij haar moet gaan doen. Kan best , je ziet vast spoken. Het stelde toch niets voor verder? Kan je ook wel je toiletpapier samen gaan kopen bij haar. Gebeurt vast niets.
Gewoon doen hoor! Succes!
[...]
Het opbiechten heeft geen enkele zin meer, hoe moet het dan verder met het kassameisje?
Die is al verder gegaan joh.... en ze zal echt niets zeggen tegen je vrouw. Ik denk dat je binnenkort gewoon samen met je vrouw boodschappen bij haar moet gaan doen. Kan best , je ziet vast spoken. Het stelde toch niets voor verder? Kan je ook wel je toiletpapier samen gaan kopen bij haar. Gebeurt vast niets.
Gewoon doen hoor! Succes!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.