Het kassameisje

29-04-2011 23:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vivaérs,

Een tijdje geleden ben ik aan de boemel geweest met een stel vrienden en natuurlijk bleef ik plakken en kwam ik in gesprek met een hele leuke meid.

We hebben nog wat gedronken en daarna ben ik met haar meegegaan. De nacht die we beleefden was onvergeetlijk, en nu zit ik daar mee. Ik krijg haar niet meer uit mijn hoofd en ze werkt achter de kassa van de supermarkt waar mijn vrouw boodschappen doet.

Hoe krijg ik mijn vrouw er toe om bij een andere supermarkt haar boodschappen te doen zonder dat ze argwaan krijgt?

Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.

Ik wil mijn vrouw niet kwetsen.
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 00:34:

[...]

Net zo slecht als ik me nu voel.Maar dan wel meer in je voordeel, dat mis je nu wel iets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

En ze denkt: Oh daar heb je hém weer....hoe krijg ik zijn vrouw zo ver dat ergens anders boodschappen gaat doen? Misschien moet ik maar eens een topic openen...
Kassameisje
mocht je bij haar wel je sokken aanhouden?
Pffff.. Wat een hufters lopen er toch rond.
quote:Jaschenca schreef op 30 april 2011 @ 00:20:

Gaat de puppet nog niet vervelen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ongelooflijk. Het interesseert je geen ene moer of jij je vrouw kwetst. je bent alleen maar bang dat je vrouw er achter komt, en dat jij je gemakkelijke leventje gedag kan kussen en het alleen verder moet rooien. Het gevoel van je vrouw interesseert je geen zak. dat blijkt wel uit het feit dat je het vaker doet!! Als jij je er echt klote bij had gevoelt, dan was je na de eerste keer wel er mee opgehouden, maar blijkbaar is je relatie met je vrouw niet zo gek veel waard, aangezien je gewoon vaker vreemd gaat.

Ik heb echt een grondige hekel aan personen zoals jij, denkend dat je heel wat bent!! daarnaast, was het kassa meisje uberhaupt wel meerderjarig? de meeste die daar zitten zijn net een blauwe maandag 16, dus als je niet heel erg oppast, heb je straks ook nog een aanklacht aan je broek.

eigenlijk hoop ik dat iemand uit dat dorp (stad) jouw uit dit verhaal herkend, of dat je vrouw dit per ongeluk leest, even kijken hoe slecht jij je daadwerkelijk kan voelen...............!!!!!!!!!
quote:Kier_V schreef op 30 april 2011 @ 00:03:

Ik zeg:

TROLL
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dankzij mannen zoals jij blijf ik liever single.

Heb te doen met je vrouw!
quote:plopsje schreef op 30 april 2011 @ 06:01:

Ongelooflijk. Het interesseert je geen ene moer of jij je vrouw kwetst. je bent alleen maar bang dat je vrouw er achter komt, en dat jij je gemakkelijke leventje gedag kan kussen en het alleen verder moet rooien. Het gevoel van je vrouw interesseert je geen zak. dat blijkt wel uit het feit dat je het vaker doet!! Als jij je er echt klote bij had gevoelt, dan was je na de eerste keer wel er mee opgehouden, maar blijkbaar is je relatie met je vrouw niet zo gek veel waard, aangezien je gewoon vaker vreemd gaat.

Ik heb echt een grondige hekel aan personen zoals jij, denkend dat je heel wat bent!! daarnaast, was het kassa meisje uberhaupt wel meerderjarig? de meeste die daar zitten zijn net een blauwe maandag 16, dus als je niet heel erg oppast, heb je straks ook nog een aanklacht aan je broek.

eigenlijk hoop ik dat iemand uit dat dorp (stad) jouw uit dit verhaal herkend, of dat je vrouw dit per ongeluk leest, even kijken hoe slecht jij je daadwerkelijk kan voelen...............!!!!!!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:happyservice schreef op 29 april 2011 @ 23:58:

Ik ben erg bang dat mijn flirt uitkomt, het stadje waarin we wonen is niet zo groot en mijn vrouw kent bijna iedereen. Mocht het uitkomen dan wordt het een klucht van ongekende grootte.Normaal ben ik niet geïnteresseerd in kluchten, maar deze lijkt me een onvergetelijke klucht. Wil zowat mijn camcorder meenemen om te filmen!
World of Warcraft: Legion
toen je jeuk aan je piemeltje kreeg kon je beter even zelf krabben,mischien heeft de supermarkt hier nog wat voor.

graag afrekenen bij het kassameisje.
quote:hans66 schreef op 30 april 2011 @ 07:27:

[...]

Normaal ben ik niet geïnteresseerd in kluchten, maar deze lijkt me een onvergetelijke klucht. Wil zowat mijn camcorder meenemen om te filmen!Kom net thuis van het stappen en toch even het forum checken. Geen meisje gescoord, vannacht, maar dat van die camcorder vind ik een goed idee. Nu eerst mijn vrouw een beurt geven
Is dit zo'n forum waar je op elkaar mag schelden? Ik noteer onder andere Puppet, Trol.

Voor mij is het ook niet makkelijk, ik ben ook maar een man van vlees en bloed.

Bedankt voor de verwensingen ik zal het wel verdiend hebben
Een man van vlees en bloed ? laat me niet lachen zeg, wat zielig voor je vrouw ! bah bah bah ! Ik hoop dat ze er achter komt en je zo wegsodemiertert !
quote:happyservice schreef op 30 april 2011 @ 09:14:

Is dit zo'n forum waar je op elkaar mag schelden? Ik noteer onder andere Puppet, Trol.

Voor mij is het ook niet makkelijk, ik ben ook maar een man van vlees en bloed.

Bedankt voor de verwensingen ik zal het wel verdiend hebbenBen je een man? Echt niet!
Advies van een mede man: geen verstoppertje spelen, dit komt vroeg of laat altijd uit.

Opbiechten aan je vrouw en bespreken wat en waarom. Daar komt gegarandeerd een hoop emotie bij kijken.

En daarna kan je drie kanten op:

- echtscheiding. Moeilijk proces, kost veel tranen.

- verzoening. Moeilijk en langdurig proces, kost veel tranen. Niets beloven als je niet heel vast van plan bent om het waar te maken.

- spelregels van jullie relatie in overleg aanpassen richting een open relatie. Ook moeilijk en het is maar zeer de vraag of je vrouw daar in mee wil gaan. Maar misschien verrast je ze.

Er is no "easy way out" en niets doen is wachten tot de bom ontploft. Dat is het domste wat je kan doen. Zelfs nog dommer dan stiekem neuken met andere meiden als je een vaste monogame relatie hebt.

Als je man genoeg bent om met je dronken kop een kassameisje (en anderen) te neuken, wees dan ook man genoeg om open kaart te spelen naar je partner. "wat niet weet, wat niet deert" is je kop in het zand steken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik snap niet dat je getrouwd bent. Je geeft aan dat je wel vaker vreemdgaat. Ben je dan niet liever vrijgezel? Zo doe jij je vrouw geen pijn (waar het nu al te laat voor is) en kun je ongestoord in het rond neuken.
Ik hoop dat je een trol bent.
Whahahahahahaha, sneu topic weer van een hopeloos trolletje. (En TO, dat is geen schelden, maar forumtaal!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En na het stappen thuis komen om 9 uur 's ochtends met een stinkende kop en dan je vrouw gaan neuken? Whahahahaha, dream on!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Troll en Puppet schelden??

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoe oud was dit kassameisje eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven