Het leed dat Tinder (etc.) heet
woensdag 3 januari 2018 om 22:55
Worden jullie ook zo moe van dat online daten? Ik ben nu zo'n 10 maanden single na een hele lange relatie en in het begin vond ik het allemaal reuze spannend en leuk. Maar de laatste tijd lijkt het of ik steeds sneller en vaker teleurgesteld wordt door al die mannen.
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
In mijn hoofd heb ik het idee dat het toch niet zo moeilijk moet zijn om iemand te vinden die echt goed bij me past en waar ik het mee wil proberen. Maar ik denk dat ik me daarin toch vergis.
Mijn vorige relatie heeft bijna 8 jaar geduurd, en pas nu dat ik merk hoe lastig het is om iemand te vinden die echt bij me past besef ik hoe bijzonder dat is geweest. Dat je 8 jaar lang lief en leed met een en dezelfde persoon kan delen.
Toen ik net single was genoot ik juist van alle mannelijke aandacht die ik kreeg via Tinder, Happn etc. Daar was zeker geen gebrek aan! Maar na een x aantal dates (waarvan het merendeel eindigde tussen de lakens) brokkelt mijn hoop steeds iets meer af. Natuurlijk, ik overdrijf vast want ben nog helemaal niet zo lang single en dingen als 'you can't hurry love'.
Eigenlijk ben ik ook vooral benieuwd naar jullie Tinder/online-date-ervaringen. Met welk doel installeerden jullie die apps? Is eruit gekomen wat je gehoopt had? Of heb je misschien een tijd online gedate en ben je toen gestopt omdat het in real life gewoon beter werkt?
Ben benieuwd naar jullie verhalen!
zondag 4 februari 2018 om 17:31
Ik heb zelf ook een beperking.
Ik ben zelf iemand die de laatste jaren steeds positiever in het leven is gaan staan. Vroeger heb ik een rotjeugd gehad, wat ervoor heeft gezorgd dat ik moeite heb met grenzen aangeven. Ik wil het iedereen naar zijn zin maken. Nu gaat het de laatste tijd beter, maar het blijft wel een aandachtspunt. Ik maak me ook snel zorgen om iemand, wat dan meestal als gevolg heeft dat ik mezelf voorbij loop. Dit is een paar jaar geleden ook gebeurd (niet in een relatie, maar een ziek familielid) en heb bijna mijn leven op 'pauze' gezet. Ik dacht: Deze persoon heeft me nodig, ik kan diegene niet laten vallen. Pas na zijn overlijden ben ik weer mijn leven op gaan pakken. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu veel positiever in het leven sta en wil genieten. Dat wilt mijn vriend ook maar ik heb het idee dat ik sterker dan hem moet zijn, om hem overal door heen te trekken.
Ik ben zelf iemand die de laatste jaren steeds positiever in het leven is gaan staan. Vroeger heb ik een rotjeugd gehad, wat ervoor heeft gezorgd dat ik moeite heb met grenzen aangeven. Ik wil het iedereen naar zijn zin maken. Nu gaat het de laatste tijd beter, maar het blijft wel een aandachtspunt. Ik maak me ook snel zorgen om iemand, wat dan meestal als gevolg heeft dat ik mezelf voorbij loop. Dit is een paar jaar geleden ook gebeurd (niet in een relatie, maar een ziek familielid) en heb bijna mijn leven op 'pauze' gezet. Ik dacht: Deze persoon heeft me nodig, ik kan diegene niet laten vallen. Pas na zijn overlijden ben ik weer mijn leven op gaan pakken. Het heeft ervoor gezorgd dat ik nu veel positiever in het leven sta en wil genieten. Dat wilt mijn vriend ook maar ik heb het idee dat ik sterker dan hem moet zijn, om hem overal door heen te trekken.
zondag 4 februari 2018 om 23:02
Ik ben begonnen met one night stands op Tinder. Nou dat was echt super makkelijk, ik had het voor het uitkiezen. Allemaal vriendelijke en knappe mannen. Maar enkele hadden mijn stijl/ritme maar daar moet je een beetje geluk mee hebben... Ik vond veel echt te wild haha. Op een van die mannen verliefd geworden maar die wilde geen relatie, jammer. Nu date ik zonder de intentie van een one night stand en ik vind dat ik ook hierover niet kan klagen. Nog niet de ware gevonden (nog maar 4 dates gehad haha), maar weer knappe en vriendelijke, attente mannen ontmoet. Ze konden niet allemaal even goed tegen de rejectie, dat dan wel.. Maar ik date nu iemand waar ik echt een goed gevoel bij heb. Uiteraard maakt het heel erg uit wat voor fotos en omschrijving je hebt- en natuurlijk ook wat je swiped. Ik negeer foto's van mannen met: alleen maar zonnebrillen, naast hun auto, in de sportschool, feestfoto's, ontblote bovenlichamen, etc.
maandag 5 februari 2018 om 08:30
Wel heftig hoor. Je klinkt er wel positief en rustig onder.fluttershy schreef: ↑04-02-2018 17:25Het is voor het eerst dat ik mijn eigen rol en gedragspatronen zo helder zie, dus ik vind het eigenlijk wel heel verrijkend.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
maandag 5 februari 2018 om 13:22
Ik ben erachter dat ik niet geschikt ben voor Tinder. Willen jullie met me meedenken? In mijn opinie is Tinder vooral handig voor
- Mensen met de wens voor korte termijn contacten (het aloude vooroordeel)
- Mensen die een langetermijnrelatie zoeken, maar dan wel meteen.
Ik ben vrijdag op stap geweest met iemand, voorafgaand drie dagen geappt en het klikt, interesses sluiten op elkaar aan etc. etc. Iets drinken was ook gezellig, maar ik krijg al soort de indruk dat hij alleen maar heel graag snel weer een (langdurige) relatie wil, erg op zoek zeg maar. Eenmaal buiten gaat ie zoenen. Ik geef aan: daar ben ik niet aan toe. Oké, geen probleem. Paar honderd meter verder: gaat ie wéér zoenen. Dan heb je toch bananen in je oren?
Anyway, mijn 'ideaal' als je het dan zo kunt noemen, is iemand tegen komen en daar een tijdje aan snuffelen voordat je toenadering zoekt en kijkt of het een relatie kan gaan worden. Afstand. Niet meteen: ja, je lijkt leuk, oké, we springen erin.
Op dit moment ben ik zover dat ik misschien wel liever niemand heb. Lekker de ruimte om me heen, mijn eigen verantwoordelijkheid voor de zooi die mijn kinderen (en ik) maken. En verder hoef ik niet zoveel. Ik wil niet iemand om tegenaan te kleffen. Ook niet om standaard mee op de bank te ploffen. Hooguit een huisgenoot om dingen af te kunnen stemmen (haal jij de kinderen, kook ik?) maar ja, naarmate de kinderen groter worden valt die urgentie ook weg.
Laat ik het zo stellen: waarschijnlijk ben ìk gewoon geen geschikt relatiemateriaal....
Ik ben vrijdag op stap geweest met iemand, voorafgaand drie dagen geappt en het klikt, interesses sluiten op elkaar aan etc. etc. Iets drinken was ook gezellig, maar ik krijg al soort de indruk dat hij alleen maar heel graag snel weer een (langdurige) relatie wil, erg op zoek zeg maar. Eenmaal buiten gaat ie zoenen. Ik geef aan: daar ben ik niet aan toe. Oké, geen probleem. Paar honderd meter verder: gaat ie wéér zoenen. Dan heb je toch bananen in je oren?
Anyway, mijn 'ideaal' als je het dan zo kunt noemen, is iemand tegen komen en daar een tijdje aan snuffelen voordat je toenadering zoekt en kijkt of het een relatie kan gaan worden. Afstand. Niet meteen: ja, je lijkt leuk, oké, we springen erin.
Op dit moment ben ik zover dat ik misschien wel liever niemand heb. Lekker de ruimte om me heen, mijn eigen verantwoordelijkheid voor de zooi die mijn kinderen (en ik) maken. En verder hoef ik niet zoveel. Ik wil niet iemand om tegenaan te kleffen. Ook niet om standaard mee op de bank te ploffen. Hooguit een huisgenoot om dingen af te kunnen stemmen (haal jij de kinderen, kook ik?) maar ja, naarmate de kinderen groter worden valt die urgentie ook weg.
Laat ik het zo stellen: waarschijnlijk ben ìk gewoon geen geschikt relatiemateriaal....
maandag 5 februari 2018 om 14:01
Ik denk dat jij gewoon nog te kort gescheiden bent joh, het zegt helemaal niets over jou als relatiemateriaal.femke09 schreef: ↑05-02-2018 13:22Ik ben erachter dat ik niet geschikt ben voor Tinder. Willen jullie met me meedenken? In mijn opinie is Tinder vooral handig voor
Geef jezelf eerst tijd om helemaal je draai te vinden in de nieuwe situatie, over een poosje ga je steeds beter weten wat je nu wél wil.
maandag 5 februari 2018 om 15:45
waarom vind jij dat moeilijk? ben ik benieuwd naar.depster schreef: ↑01-02-2018 10:21
Goed. Ik moet iemand gaan afwijzen en god wat vind ik dit moeilijk. Het voelt gewoon te vriendschappelijk allemaal. Zucht. Ik vind dat zo moeilijk afwijzen en ga meestal te lang door in iets, totdat ik er echt last van krijg. Aan de andere kant, als ik het langer 'laat sudderen' is het ook niet eerlijk naar hem toe.
Ik vind het ook lastig. Ik heb namelijk ook wel behoefte aan wat mannen in mijn vriendenkring, behoefte aan ondernemen (ipv theekransjes - die ik zeer waardeer met mijn vriendinnen, maar daar heb ik er genoeg van).
nouja, ik weet meestal vrij snel of een date relatie-potentie is of dat hij naar de friendzone op weg is
het gekke is, ik heb het er met een date vrij snel over; wat ik wil, wat hij wil, tegelijk leven in het hier-en-nu. ook meld ik duidelijk dat ik niet op zoek ben naar seks/fwb. maar ik ken mezelf, ik vind vriendschappelijke seks ook wel leuk. lekker seksen met een man waarmee je je goed voelt, kan best leuk zijn. maar ja, het kan wel onduidelijk gedrag zijn ("wil ze nou wel of geen seks / fwb / verkering / ietsanders?').
kortom, ik weet het meestal wel na date 1 of hooguit 2. maar het daadwerkelijk "uitmaken" stel ik dan toch nog uit.
waarom vind ik dat toch lastig?
is het alleen omdat ik hem niet wil teleurstellen?
wanneer was de laatste x dat je iets voor het eerst deed?
maandag 5 februari 2018 om 15:53
kijk uit dat je niet zijn therapeut wordt ipv zijn vriendin.fluttershy schreef: ↑01-02-2018 23:08Ik had beloofd om nog even uitgebreider te reageren. Vandaag goed gepraat (eiiindelijk) en hij zit gewoon in de knoop met zichzelf. Hij voelt zich niet goed, maar weet ook niet aan te geven wat het probleem is. Ik ben het in elk geval niet (meer). Er is ook niks wat ik kan doen. Hij voelt zich niet fijn, slaapt slecht, onrustig dromen ook. Ik heb aangegeven dat hij bij me terecht kan, om te praten, voor steun, voor afleiding, whatever, op alle uren van de dag (of nacht).
Meer kan ik niet doen denk ik.
zeker omdat je het moeilijk vindt om mensen los te laten, is dat een reële valkuil.
wanneer was de laatste x dat je iets voor het eerst deed?
maandag 5 februari 2018 om 16:02
Zo goedkoop uitpakken met (pseudo-)luxe of je lichaam vind ik ook helemaal niet aantrekkelijk aan iemand. Maar voor een one night stand zou het minder een rol spelen, lijkt me. Zolang dat lichaam maar perfect is.krulliebollie schreef: ↑04-02-2018 23:02Ik ben begonnen met one night stands op Tinder.
[...]
Ik negeer foto's van mannen met: alleen maar zonnebrillen, naast hun auto, in de sportschool, feestfoto's, ontblote bovenlichamen, etc.
maandag 5 februari 2018 om 17:01
Seks draait niet alleen om een perfect lichaam, mentale klik etc moet ook aanwezig zijn. De mannen met alleen een lichaamsfoto, zoals jouw profiel foto nu, daarvan vraag ik mij serieus af wat die denken te bereiken.Charles_Gentle28 schreef: ↑05-02-2018 16:02Zo goedkoop uitpakken met (pseudo-)luxe of je lichaam vind ik ook helemaal niet aantrekkelijk aan iemand. Maar voor een one night stand zou het minder een rol spelen, lijkt me. Zolang dat lichaam maar perfect is.
Vind het een beetje triest als ik eerlijk ben.
De mannen met foto incl hoofd en die gewoon eerlijk hebben staan op zoek te zijn naar fwb of tijdens de chat dit aangeven zijn vele malen interessanter.
Maar bij mij ontstaat dat eigenlijk altijd uit een date die gezellig is, maar niet meer dan dat en er seksuele aantrekkingskracht is, leuke gesprekken etc. Dan zeg ik ook gelijk dat er fwb in kan zitten en dat het daar bij blijft. Zeer leuke ervaringen gehad en ook voor de langere termijn. Dan was het meer dan alleen seks en opbouwen naar een leuke avond.
Ook bij one night stands is er wel meer nodig dan een mooi lichaam bij mij. Maar goed, daar hou ik sowieso niet van.
woensdag 7 februari 2018 om 15:44
Even een kleine update: We kennen elkaar nog maar een paar weken, maar ik heb me niet vaak zo gewaardeerd gevoeld. Ik spreek mijn waarderen daarover ook uit en dan gaat hij nog meer zijn best doen. Heel leuk allemaal. Het voelt eigenlijk heel fijn en goed. Hij lijkt een stabiele oprechte man en ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Mijn onzekerheden komen heel af en toe nog naar boven, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we gewoon heel goed klikken en elkaar heel erg waarderen. Het is nog pril en het kan alle kanten nog op gaan natuurlijk. Maar het voelt eigenlijk best heel fijn allemaal.
woensdag 7 februari 2018 om 16:03
Lieverd volgens mij draai je de boel hier een beetje om, hij is begonnen met dat rare gedrag en jou negeren. Jij raakt daarvan in de war, wordt onzeker en ga gek reageren. Hij zou jou dat gevoel niet moeten geven. Je hebt je excuses aangeboden voor de app actie met een andere man wat gewoon onschuldig was.fluttershy schreef: ↑04-02-2018 17:25Stilletjes en tegelijkertijd voor mezelf een enorme ontwikkeling.
Ik schaam me er een beetje voor: Ik had gevraagd om af te spreken. Daar kwam een prima reactie op maar ik vond het niet genoeg en was gekwetst. Vanuit dat gevoel heb ik lullig gereageerd, waarop hij weer netjes en eerlijk heeft gereageerd. Ik heb daarop nogal dramatisch gezegd dat ik geen contact meer zou opnemen omdat ik denk dat het beter was om hem de rust en ruimte te geven om zijn twijfels uit te werken. Iets wat ik voor hem zat in te vullen en vanuit mijn eigen verlatingsangst en gekwetstheid, en zeker ook iets wat ik eigenlijk niet wil. Daar kwam geen reactie meer op, dus ik heb het echt fucked up.
Ik ben twee dagen compleet depressief en in tranen geweest. Vandaag heb ik een goede en constructieve dag. Vanmiddag heb ik een gesprek gehad met een vriendin die heel goed heeft uitgelegd wat mijn rol is in ons mechanisme. Ik luister namelijk niet (meer), maar ben aan het invullen (vaak vanuit mijn eigen angsten) of ik ben gekwetst en impulsief duw ik hem dan weg of 'sla terug'. Het is voor het eerst dat ik mijn eigen rol en gedragspatronen zo helder zie, dus ik vind het eigenlijk wel heel verrijkend.
Tot nu toe hoor ik bij dit pareltje alleen maar ik ik ik ik ik en jij zoekt de schuld bij jezelf. Laat deze gast lekker gaan hoe lekker hij misschien ook is want het doet jou totaal geen goed.
Kijk ik mis mijn ex echt wel hoor maar wat ik niet mis zijn dit soort praktijken. Elke dag mij een soort van kut voelen om niks....dat is gelukkig voorbij....en geloof mij die heeft zo weer een ander waar hij dit toneelstuk bij gaat opvoeren.
Hou van jezelf en vind jezelf meer waard dan deze manipulator!!!
woensdag 7 februari 2018 om 16:08
Sjaantje, dank je voor deze post.Sjaantje37 schreef: ↑07-02-2018 16:03Lieverd volgens mij draai je de boel hier een beetje om, hij is begonnen met dat rare gedrag en jou negeren. Jij raakt daarvan in de war, wordt onzeker en ga gek reageren. Hij zou jou dat gevoel niet moeten geven. Je hebt je excuses aangeboden voor de app actie met een andere man wat gewoon onschuldig was.
Tot nu toe hoor ik bij dit pareltje alleen maar ik ik ik ik ik en jij zoekt de schuld bij jezelf. Laat deze gast lekker gaan hoe lekker hij misschien ook is want het doet jou totaal geen goed.
Kijk ik mis mijn ex echt wel hoor maar wat ik niet mis zijn dit soort praktijken. Elke dag mij een soort van kut voelen om niks....dat is gelukkig voorbij....en geloof mij die heeft zo weer een ander waar hij dit toneelstuk bij gaat opvoeren.
Ook al is 't voor Flutter bedoeld (@Flutter, hoe is t nu?), is dit wel iets waar heel veel vrouwen 'last' van hebben: de omdraaiing. 'Wij' slaan naar binnen en zoeken altijd weer de fout bij onszelf, terwijl die zeker niet altijd bij ons te vinden is.
woensdag 7 februari 2018 om 16:08
OOOO! HOERA!!!!!!winkje87 schreef: ↑07-02-2018 15:44Even een kleine update: We kennen elkaar nog maar een paar weken, maar ik heb me niet vaak zo gewaardeerd gevoeld. Ik spreek mijn waarderen daarover ook uit en dan gaat hij nog meer zijn best doen. Heel leuk allemaal. Het voelt eigenlijk heel fijn en goed. Hij lijkt een stabiele oprechte man en ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Mijn onzekerheden komen heel af en toe nog naar boven, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we gewoon heel goed klikken en elkaar heel erg waarderen. Het is nog pril en het kan alle kanten nog op gaan natuurlijk. Maar het voelt eigenlijk best heel fijn allemaal.
Wat fijn om te horen!
Heb je vlinders?
woensdag 7 februari 2018 om 16:21
Heftige vlinder zijn er (nog) niet bij mij, maar ik geloof dat dat ook veel te maken heeft mijn mijn onbereikbare-mannen-patroon uit het verleden. Als iemand ergens onbereikbaar voor me was had ik altijd een soort 'ik wil, moet en zal hem hebben'-oergevoel. Hier voel ik me veel rustiger bij, ik denk dat dat een goed teken is en ik geef het een kans.
Hoe is het met jou en de man bij wie het verschil in milieus niet helemaal lekker samenging?
woensdag 7 februari 2018 om 16:27
winkje87 schreef: ↑07-02-2018 16:21Heftige vlinder zijn er (nog) niet bij mij, maar ik geloof dat dat ook veel te maken heeft mijn mijn onbereikbare-mannen-patroon uit het verleden. Als iemand ergens onbereikbaar voor me was had ik altijd een soort 'ik wil, moet en zal hem hebben'-oergevoel. Hier voel ik me veel rustiger bij, ik denk dat dat een goed teken is en ik geef het een kans.
Was dat omdat als het onbereikbaar was, het daarom ook soort van veilig was?
Hoe is het met jou en de man bij wie het verschil in milieus niet helemaal lekker samenging?
We zien elkaar nog steeds, ben drie dagen bij hem geweest (want ziek en hij zorgen). Na t weekend was ik aardig hoteldebotel. Nu paar dagen verder en vraag ik me -wederom- af of dit kans van slagen heeft. We zijn aardig compatibel, maar het hele randje-aso gebeuren vind ik een lastige.
woensdag 7 februari 2018 om 16:37
Ik denk ik onbewust een beetje last van bindingsangst heb. Niet zo heftig dat ik er echt heel veel last van heb hoor, maar wel een beetje.
Vaak hebben dat soort patronen met je kindertijd te maken. Men gaan niet perse op zoek naar wat goed voor je is, maar wat bekend voor je is (van vroeger). Als je ouders bijv vaak geen tijd voor je hadden dan kan je mensen heel aantrekkelijk vinden die die trekken ook vertonen. Snap je wat ik bedoel?
Men kiest vaak onbewust parters, als je gewoon hele bereikbare ouders had dan heb je vaak een gezond onbewust selectieproces, maar bij sommige mensen is dat wat verstoord. Ook mensen die heel erg onzeker zijn en veel claimen en vastklampen hebben dat vaak in hun jeugd opgedaan. Dat was hun manier om toch de aandacht/liefde te krijgen die ze wilden van onbereikbare ouders. En in het latere leven zie je vaak dat die patronen zich met geliefden herhalen, omdat dat dus bekend voor diegene voelt. Als iemand dan stabiel is en gewoon zijn oprechte waardering toont, zonder moeilijk gedoe, dan kan dat vaak als niet spannend of niet helemaal verdiend voelen.
tot zover mijn pseudo psychologisch gewauwel...
Bij jou zou ik het rustig aankijken. Je hoeft niet meteen met hem te trouwen he?
Bedenk je wat je echt niet wil, wat betreft normen en waarden. Maar verder is het natuurlijk ook heel belangrijk (misschien nog wel veel belangrijker) hoe hij jou behandelt. En zo te lezen zit dat wel goed
Vaak hebben dat soort patronen met je kindertijd te maken. Men gaan niet perse op zoek naar wat goed voor je is, maar wat bekend voor je is (van vroeger). Als je ouders bijv vaak geen tijd voor je hadden dan kan je mensen heel aantrekkelijk vinden die die trekken ook vertonen. Snap je wat ik bedoel?
Men kiest vaak onbewust parters, als je gewoon hele bereikbare ouders had dan heb je vaak een gezond onbewust selectieproces, maar bij sommige mensen is dat wat verstoord. Ook mensen die heel erg onzeker zijn en veel claimen en vastklampen hebben dat vaak in hun jeugd opgedaan. Dat was hun manier om toch de aandacht/liefde te krijgen die ze wilden van onbereikbare ouders. En in het latere leven zie je vaak dat die patronen zich met geliefden herhalen, omdat dat dus bekend voor diegene voelt. Als iemand dan stabiel is en gewoon zijn oprechte waardering toont, zonder moeilijk gedoe, dan kan dat vaak als niet spannend of niet helemaal verdiend voelen.
tot zover mijn pseudo psychologisch gewauwel...
Bij jou zou ik het rustig aankijken. Je hoeft niet meteen met hem te trouwen he?
Bedenk je wat je echt niet wil, wat betreft normen en waarden. Maar verder is het natuurlijk ook heel belangrijk (misschien nog wel veel belangrijker) hoe hij jou behandelt. En zo te lezen zit dat wel goed
woensdag 7 februari 2018 om 17:00
Dank je wel!
Gelukkig is onze relatie verre van dat. Sowieso moet je praten dan. Ik weet niet eens wat het probleem ondertussen is, niet meer de vermeende affaire in elk geval. Hij zag er heel moe en depressief uit dus ik vraag me zelfs af of het wel iets met mij te maken heeft.
woensdag 7 februari 2018 om 17:02
Ik zoek voor seks eigenlijk hetzelfde type als ik voor een relatie wil, zij het met lagere eisen qua betrouwbaarheid, leefomstandigheden,.. Iemands lichaam staat laag op de ranglijst.Charles_Gentle28 schreef: ↑05-02-2018 16:02Zo goedkoop uitpakken met (pseudo-)luxe of je lichaam vind ik ook helemaal niet aantrekkelijk aan iemand. Maar voor een one night stand zou het minder een rol spelen, lijkt me. Zolang dat lichaam maar perfect is.
woensdag 7 februari 2018 om 17:02
Ik denk dat dat een goede constatering is. Probeer het minder bij jezelf te zoeken en minder aan jezelf te twijfelen.fluttershy schreef: ↑07-02-2018 17:00Dank je wel!
Gelukkig is onze relatie verre van dat. Sowieso moet je praten dan. Ik weet niet eens wat het probleem ondertussen is, niet meer de vermeende affaire in elk geval. Hij zag er heel moe en depressief uit dus ik vraag me zelfs af of het wel iets met mij te maken heeft.
woensdag 7 februari 2018 om 17:03
winkje87 schreef: ↑07-02-2018 15:44Even een kleine update: We kennen elkaar nog maar een paar weken, maar ik heb me niet vaak zo gewaardeerd gevoeld. Ik spreek mijn waarderen daarover ook uit en dan gaat hij nog meer zijn best doen. Heel leuk allemaal. Het voelt eigenlijk heel fijn en goed. Hij lijkt een stabiele oprechte man en ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Mijn onzekerheden komen heel af en toe nog naar boven, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat we gewoon heel goed klikken en elkaar heel erg waarderen. Het is nog pril en het kan alle kanten nog op gaan natuurlijk. Maar het voelt eigenlijk best heel fijn allemaal.
Je theorie over verstoorde patronen uit de kindertijd onderschrijf ik trouwens volledig.
anoniem_203514 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 17:12
6.06% gewijzigd
woensdag 7 februari 2018 om 17:10
Het is een fijne eerlijke vent waar het momenteel om wat voor reden dan ook niet goed mee gaat en die denkt dat afstand nemen de eerlijkste manier is om mij geen valse beloftes te doen. Hij kwetst me wel, doe ik mezelf natuurlijk ook aan, maar hij heeft 100% zeker niet de intentie om te manipuleren. Juist niet.Sjaantje37 schreef: ↑07-02-2018 16:03Lieverd volgens mij draai je de boel hier een beetje om, hij is begonnen met dat rare gedrag en jou negeren. Jij raakt daarvan in de war, wordt onzeker en ga gek reageren. Hij zou jou dat gevoel niet moeten geven. Je hebt je excuses aangeboden voor de app actie met een andere man wat gewoon onschuldig was.
Hoe het verder gaat zie ik verder wel, maar hij is het waard om op te wachten tot hij alles op een rijtje heeft gezet. Ondertussen zijn we gewoon een koppel, alleen alles op een lager pitje. Ik ben er met mezelf wel uit dat ik de stekker er niet uit ga trekken. Als hij dat uiteindelijk doet, jammer, ik heb het geprobeerd. Maar ik zie aan hem dat hij het er zelf ook moeilijk mee heeft. Het is geen player.
donderdag 8 februari 2018 om 00:12
Nou, ik zie mijn date vrijdag weer. Blijf ook weer slapen.
Ik merk wel dat het goed is voor mij dat deze man zo respectvol met me omgaat en dat hij helemaal niet op seks uit lijkt te zijn.
Aan de ene kant omdat ik me serieus genomen voel (soms denk ik wel dat hij misschien homo is) maar aan de andere kant moet ik nu ook ineens mijn trukendoos uit de kast halen en dat is best leuk. Hij noemt mij mooi maar nooit lekker, sexy of wat dan ook bijvoorbeeld. Of ik stuurde laatst een behoorlijke sexy foto (was van mij op een feestje, foto staat gewoon op FB dus geen nudes ofzo) en zijn reactie is dan ‘geweldig’. Terwijl ik dan juist liever een andere reactie heb. Dus ik ben een beetje aan het proberen om hem te laten blijken dat ik hem echt niet van me af zou schoppen mocht hij een poging doen. Moet zeggen dat dit best wel leuk is.
Hopelijk gaan niet al mijn subtiele hints rakelings langs hem heen.
Ik merk wel dat het goed is voor mij dat deze man zo respectvol met me omgaat en dat hij helemaal niet op seks uit lijkt te zijn.
Aan de ene kant omdat ik me serieus genomen voel (soms denk ik wel dat hij misschien homo is) maar aan de andere kant moet ik nu ook ineens mijn trukendoos uit de kast halen en dat is best leuk. Hij noemt mij mooi maar nooit lekker, sexy of wat dan ook bijvoorbeeld. Of ik stuurde laatst een behoorlijke sexy foto (was van mij op een feestje, foto staat gewoon op FB dus geen nudes ofzo) en zijn reactie is dan ‘geweldig’. Terwijl ik dan juist liever een andere reactie heb. Dus ik ben een beetje aan het proberen om hem te laten blijken dat ik hem echt niet van me af zou schoppen mocht hij een poging doen. Moet zeggen dat dit best wel leuk is.
Hopelijk gaan niet al mijn subtiele hints rakelings langs hem heen.
donderdag 8 februari 2018 om 00:19
Misschien niet helemaal relevant voor dit topic, maar ik heb sinds afgelopen week besloten om alle mannen qua daten uit m'n leven te bannen. Ik ben al zo vaak teleurgesteld, dat ik er nu helemaal niks meer aan wil doen en meer te investeren in mezelf. Per slot van rekening moet ik het langst met mezelf leven, haha. M'n Tinderfwb weet het nog niet, maar daar moet ik even een geschikt moment voor uitkiezen.