het ultieme "wraak" topic!

01-05-2008 13:20 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week hadden we het met vrienden over de ultieme wraak als je ex het op een lullige manier heeft uitgemaakt. Je kent het wel: er vandoor gaan met je beste vriend/vriendin. Na vijf jaar nog steeds niet willen binden om vervolgens met een ander na twee maanden te trouwen.

Ik heb een keertje bij mijn ex haar topless vakantiefoto's 'per ongeluk' bij haar buurman in de brievenbus gedaan. Volgens mij is dit nog redelijk onschuldig. Vertel me jouw ervaringen. For the record: ik ben heel gelukkig getrouwd ;)
@ precious

Maar het blijft natuurlijk leuk om er over te fantaseren. Ik denk (hoop) dat niemand van de posters op dit topic ook maar enig moment overweegt om het echt te gaan doen.
quote:yuky schreef op 01 mei 2008 @ 18:56:

@ precious

Maar het blijft natuurlijk leuk om er over te fantaseren. Ik denk (hoop) dat niemand van de posters op dit topic ook maar enig moment overweegt om het echt te gaan doen.

Nouhououou

Nee hoor,heb vaak gefantaseerd over wraak nemen maar idd,de beste manier was voor mij toen ik weer happy werd en hij niet \\:-)//

Heb wel eens "wraak" genomen op mijn buren,dat waren zulke aso,s en naast onze gezamenlijke deur stond een foeilelijke plant en toen heb ik (ja heel kinderachtig weet het ) elke avond een scheut nagellakremover of chloor of wasbenzine,wat er maar voor handen was overheen gegoten en toe ging ie dood.

en zij maar elke week water geven......en de plant werd steeds dooier.

Nou ja,best kinderachtig eigenlijk maar toen had ik er wel lol van
Maar wat nu als, zoals Roland zegt, het onderwerp van je 'wraaklustige gedachten' nou helemaal niet ziet dat het met jou zo supergeweldigfantastisch goed gaat? Hoe 'informeer' je iemand dan?

Mormeltje toch, die arme plant!
Muis als je inderdaad zo supergeweldig fantastisch gelukkig bent geworden, interesseert het je geen ene hol of je ex hiervan op de hoogte is
quote:Muis66 schreef op 01 mei 2008 @ 22:53:

Maar wat nu als, zoals Roland zegt, het onderwerp van je 'wraaklustige gedachten' nou helemaal niet ziet dat het met jou zo supergeweldigfantastisch goed gaat? Hoe 'informeer' je iemand dan?

Ik denk dat mijn ex er het meeste last van heeft gehad dat hij juist niet meer mocht weten hoe het met met gaat (contact verbroken). Hij heeft heel wat pogingen gedaan om toch te achterhalen hoe het met mij ging. Ookal was het verbreken van het contact eigenlijk uit zelfbescherming, ik vermoed dat mijn ex het toch als wraak heeft ervaren.... Dat kan ook nog
Juist Meds! als het echt goed met je gaat en je je boosheid kwijt bent intereseert het je geen F*** hoe het met meneer gaat.

Kwam een goede site tegen http://www.wraaknemen.nl/
als ik bij iemand wegging had ik ook nooit geen wraakgevoelens
quote:datmeenjeniet schreef op 02 mei 2008 @ 17:59:

als ik bij iemand wegging had ik ook nooit geen wraakgevoelensnooit geen=altijd
oke dan, als ik bij iemand wegging, had ik nooit wraakgevoelens
Heb mijn vreemdgegane ex-vriendin onder een fictieve naam aangesproken op een chatbox, en uiteindelijk mee afgesproken op "neutraal" terrein: de bushalte waar ik vanaf mijn balkon van mijn (destijds) nieuwe woning op uitkijk. Ze heeft er ruim een uur gestaan en is toen weer vertrokken. Later smste ik haar dat ik was verhuisd en dat ik meende haar vanaf mijn balkon te hebben gezien bij de bushalte. Reactie was hetzelfde als wat ik haar toewenste nadat ze was vreemdgegaan.
Jaaaaaaaaaaaa, nog even een kleine aanvulling.....

Bron: nu.nl

============================

Lijst misstappen echtgenoot op auto geplakt

JOHANNESBURG - Een Zuid-Afrikaanse vrouw die van haar man wil scheiden, heeft een lijst van zijn onhebbelijkheden op haar auto geplakt. Ze wil dat hij de kosten voor haar onderhoud betaalt zoals de rechtbank verordonneerde, berichtte de BBC.

"Als mijn toekomstige ex-man denkt dat hij ondergoed kan kopen voor vrouwen, hen kan meenemen naar vijfsterrenrestaurants, pillen kan slikken tegen mannelijk falen en niet voor mijn onderhoud wil betalen, dan heeft hij het mis", kunnen voorbijgangers op de auto lezen.

De echtgenote kwam er na 36 jaar huwelijk achter dat haar man vreemdging. De scheidingsprocedure neemt al twee jaar in beslag en de vrouw heeft het financieel zwaar.
Up voor Mozzarella!
quote:playmobil schreef op 01 mei 2008 @ 13:31:

Ik heb mijn wraak actie al eens op het forum gemeld, maar om je 'lijstje' compleet te maken.....

Ik heb de afstandbediening van de TV van mijn ex meegenomen. Hij had mij niet iets heel ernstigs geflikt, dus het hoefde ook geen wraakactie te zijn vergelijkbaar met de castratie van Mrs. Bobbit. Maar ik wilde hem gewoon even dwars zitten. En heb vaak even gegniffeld bij de gedachte dat hij voor de honderste keer de kussens van de bank haalde, wanhopig roepend: "waar is dat pokke-ding toch gebleven!" Die vind ik dus echt grappig ik kan hem mij ook nog herinneren van het vorige topic.. wilde deze wraak net gaan posten :D
Ja, dat van die afstandsbediening vind ik ook echt heel grappig! ik heb ook weleens gehoord dat een meisje alle platen van haar ex aan een platenzaak had gegeven. Die jongen (was d.j.) stond toen met zijn vriend in die zaak en die vriend zei, dat lijken jouw platen wel. hij heeft ze toen allemaal terug moeten kopen.

Ik denk dat de beste wraak is, gelukkig te zijn en er goed uitzien. Eigenlijk nog aantrekkelijker worden en gelukkiger dan toen je met hem was. Dan weet ik bijna zeker dat zo'n ex dat moeilijk vind. Heerlijk!
Hee, die ga ik onthouden, van die afstandsbediening, voor als ik nog eens niet-pijnlijke, maar wel gniffelgniffel wraak wil nemen op iemand!

En inderdaad, veeeel gelukkiger zonder hem zijn dan met hem klinkt goed. Alleen is het erge dat je dan inderdaad eigenlijk stiekem wel wil weten/merken dat hij dat ziet, en het er moeilijk mee heeft.

Maar wat anderen al zeiden: als je ECHT gelukkig bent zonder hem, kan het je niet eens meer schelen wat hij wel of niet denkt... dat is natuurlijk eigenlijk waar we dan heen moeten.
Precies Kipperdekip. Zolang de ex het ziet dat je goed gaat, dan is dat de mooiste wraak. Maar als iemand dat niet ziet, denk aan iemand die je als een ONS heeft behandeld en dat niet de insteek van je relatie met deze persoon was, en je die persoon niet meer ziet, dan moet je dus met :-) "hardere maatregelen" komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven