het ultieme "wraak" topic!

01-05-2008 13:20 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week hadden we het met vrienden over de ultieme wraak als je ex het op een lullige manier heeft uitgemaakt. Je kent het wel: er vandoor gaan met je beste vriend/vriendin. Na vijf jaar nog steeds niet willen binden om vervolgens met een ander na twee maanden te trouwen.

Ik heb een keertje bij mijn ex haar topless vakantiefoto's 'per ongeluk' bij haar buurman in de brievenbus gedaan. Volgens mij is dit nog redelijk onschuldig. Vertel me jouw ervaringen. For the record: ik ben heel gelukkig getrouwd ;)
nou er is ook een vrouw geweest die een sexfilmpje van haar ex op youtube heeft gezet, namelijk de exvriendin van de keeper van ADO denhaag, waarin hij anaal genomen wordt door betreffende vriendin
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Okee, van een chatsite:

(1) Plaats een advertentie. "Uw trouwe huisdier zat? Neem deze ontrouwe hond". Plaats er een foto bij.

(2) Stuur ex een stuk rits van een broek. "Heb je toch niet nodig als je hem overal insteekt." Stuur deze vooral naar ex' nieuwe vriendin (of bij getrouwde kerel, naar zijn vrouw).
Mijn ex heeft wraakgenomen op mij omdat hij boos was dat ik het had uitgemaakt (overigens had ik daar bijzonder goede redenen voor, maar dat terzijde)

Hotmail gekraakt, al mijn vrienden, kenissen en collega's emails gestuurd met dingen erin waar de honden geen brood van lusten. Is allemaal wel goedgekomen maar kost weer een berg nutteloze energie.

's Nachts deurtje bellen, zodat zowel ik en de buren de hele nacht wakker waren en ik uit nood lange tijd bij mijn ouders heb ingewoond.

had de sleutel van mijn huisje eens na laten maken en in een onbewaakt ogenblik al mijn boeken en foto's gestolen.

Tsja, en op die manier verwachten dat ik hem wel terugneem?
Van een andere site:

======================

Wraak op je ex.. Hoever ga je?

In de Engelse cosmo van deze week staat een artikel over wraak nemen op je ex. Ik me kan voorstellen dat het heel bevredigend moet zijn om een bus verf over zijn auto te gooien of de complete Wehkampgids te bestellen.

Tijdens het lezen van het artikel vraag ik me af hoe zinvol wraak nemen eigenlijk is. Lucht het op en is je hartzeer dan over? Omdat ik tijdens het lezen een paar keer in de lach schoot wil ik toch een aantal voorbeelden met jullie delen:

Lorena Bobbit uit de USA die de penis van haar man afsnijdt en het naar buiten gooit tijdens een autoritje.Jodie die de auto van John die 25.000 euro waard is voor 25 eurocent op Ebay te koop aanbiedtJenny die op een nieuw mobiel nummer de nieuwe vriendin van haar ex probeert te versieren.Clare die per ongeluk zand in zijn auto stopte in plaats van benzine
Billboard betaald van gezamenlijke bankrekening...

Overigens schijnt deze wel fake te zijn, het was een marketing stunt, maar hij is wel heel erg grappig.
Am Yisrael Chai!
Ook leuk: verander wat nummers in zijn mobiele telefoon.

Zet het nummer van zijn nieuwe vriendin onder de naam van zijn moeder en omgekeerd.
Kennelijk was ik niet de enige die ooit geinspireerd was. Ziehier al eens eerder geopend op VIVA:

Ultieme wraak

Sorry Ceasar, dit is deel 2 hier.
Als blijkt dat hij al tijden vreemd gaat, van al zijn kleding de knopen afknippen. Dan geef je hem de zak met knopen met de mededeling "ze kan toch zo goed naaien"!

Niet uit eigen ervaring trouwens hoor. Ben niet zo van de wraak acties...
"Gelukkig" zijn er ook 'hulpsites':

http://www.getrevengeonyourex.com/
Wraaklustigen kunnen ook inspiratie halen in het Briefgeheimenarchief:

Wraak: hoeren

Affaire

(lukt me niet om de kaarten hier te plakken)
quote:Muis66 schreef op 01 mei 2008 @ 14:10:

Van een andere site:

======================

Tijdens het lezen van het artikel vraag ik me af hoe zinvol wraak nemen eigenlijk is. Lucht het op en is je hartzeer dan over?

En hier het antwoord op je vraag.... Leuk he, wetenschap

Ik heb mijn nooit gewroken op een ex, ik heb wel wat beters te doen.

Maar goed een vrouw heeft een keer wraak genomen op de minnares van haar man door in de eyemake-up remover, nagelak remover met aceton te doen. De minnares van de man kwam bij hun thuis als zij niet thuis was en zij wist dat die minnares altijd haar remover gebruikte. Volgens mij is die vrouw blind geworden maar dat weet ik niet zeker.
Ook een keertje gelezen, las ik in een zondagsbijlage van een krant in Engeland. Vrouw was gedumpt door haar getrouwde minaar. En dat pikte ze niet. Dus stuurde ze een Playboy, maar dan van een ranziger gehalte, naar het huis van de getrouwde vreemdganger met een anoniem kattebelletje dat dit hem nog wel even bezig zou houden tot zijn volgende buitenechtelijke avontuurtje. In de wetenschap dat zijn vrouw vrijwel alle post openmaakte.....

Weet niet hoe het afgelopen is, maar ik voorspel in ieder geval ruzie in "Happy Acres".
Muis, die site die jij hier plaatste vind ik gewoon ziek! Die man is echt gek! Dit is zijn dagelijkse kost, hij is weer hertrouwd. Als ik zijn vrouw was zou ik nooit meer bij hem weg durven gaan, wat een gek!!!
Ik hoorde een waar gebeurd verhaal van een gooische vrouw die haar man zijn Mercedes van ongeveer 500.000 euro had verkocht voor 500 euro.

Toen de ex echtgenoot haar woedend vroeg hoe ze zoiets had kunnen doen antwoordde ze dat ze niet zo goed met nullen was, en dat dan in de dubbele betekenis des woords.

Dat vind ik echt een giller.
quote:isabon schreef op 21 januari 2008 @ 17:04:

Oh ja, ik heb wel wraak genomen.

Mijn ex zijn scharrel heb ik via een prepaid telefoon bestookt met haar eigen geheimen (die ze mijn ex via de mail had vertelt, en die ik weer opgeduikeld had door zijn mailbox te openen)

En gedreigd haar man afschriften van de e-mails te sturen.

En toen ex vroeg of ik haar smste, hevig ontkend. Ze konden ook niets bewijzen, want ik kon die geheimen eigenlijk niet weten.

Ze waren met zijn 2-en in alle staten van angst. Zij heeft het contact afgebroken om haar huwelijk te beschermen. En hij bleef alleen achter.

Tja, laag, maar dat waren zij ook, en soms voelt wraak en laag doen heel erg lekker hoor.

Ik vind het nog steeds een goeie eigenlijk. Het luchtte vreselijk op.ik vind hem wel goeeeeeeeeeee!!
Handig hulpmiddel:

De beste wraak is geen wraak. Laat hem zien dat het je geen ene moer interesseert, draai je om en ga verder met je leven
Zorgen dat je zo happy bent en zo'n leuk leven hebt dat je ex je terug wilt....en hem dan afwijzen. Zo nam ik wraak op mijn ex die mij, toen ik zwanger was, dumpte. En het leuke was, het was niet eens mijn bedoeling om wraak te nemen, mijn leven was gewoon echt leuk en hij wilde mij zonder dat dat mijn bedoeling was echt terug. Oke...de afwijzing was wel een GNA! moment
quote:Mirrimpie schreef op 01 mei 2008 @ 15:14:

Muis, die site die jij hier plaatste vind ik gewoon ziek! Die man is echt gek! Dit is zijn dagelijkse kost, hij is weer hertrouwd. Als ik zijn vrouw was zou ik nooit meer bij hem weg durven gaan, wat een gek!!!

Ja hij gaat behoorlijk ver. Echt een steekje los.

Misschien is dat toch ook wel een mooie wraakactie. Disclaimer: het volgende verhaal (1) berust niet op waarheid (2) Muis66 neemg geen aansprakelijkheid in wat voor zin dan ook die uit onderstaande actie mochten voortvloeien. Muis66 weet nog wel een websitebouwer, maar daar houdt het verder op!

WWW-Wraak.....

Richt een website op. Stel, je vriend heet Piet (even excuses nu aan alle lieve Pietjes). Richt een website op met weeweeweewraakopmijnexdieheetpietpuntenel. Vervolgens zet je er ook zo'n soorgelijke website op. Alleen, je doet er niets mee, het is vooral fake. Witte shirtjes en mokken kopen bij de action of euroland en beschilderen en fotograferen. Ben je een middagje zoet mee en je leert gelijk iets leuks: website bouwen. Vervolgens sturen aan je ex, met mededeling dat (a) al zijn vrienden de link krijgen (b) je de link als banner laat plaatsen op diverse sites in ruil voor spam (c) aan zijn baas stuurt (d) in zijn wijk op een flyer uitdeelt (e) op een Billboard of (f) op een VIVA forum (he, Miran?). De website is helemaal nep, je doet er niets mee, maar ondertussen (a) exvriend doodschrik bezorgd, (b) jij wat nuttigs geleerd (c) jij je frustratie helemaal botgevierd en (d) je vrienden een goed lachmoment bezorgd.....
Weet ook nog wel dat ik jaren geleden eens een film zag waarin de vrouw vreemd ging. Die dumpte de kerel waarmee ze vreemdging en die pikte dat niet. Die had echter de vrijpartij op video opgenomen. En dan zie je bijv. dat de vrouw een paar keer de band bezorgd krijgt (was toen nog videoband) met de opnames. Vervolgens een scene dat ze de krant oppakt van de voordeur en een knalgeel tasje ziet. Daarin een videoband. Ze kijkt de straat in, voor elke deur ligt zo'n knalgeel tasje - met videoband.

Of - ze werkt in een groot warenhuis met electronica - komt een vent die zegt dat zijn videoband vastzit in een TV. Komt dus met TV waarin zo'n videoband afgespeeld kon worden...je voelt hem al.....
De beste wraak echter is negeren en ontzettend gelukkig worden.
Klopt, maar laat je het je ex dan ook weten? Anders lijkt het me geen wraak....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Die dude van jouw link is gewoon een ordinaire haatdragende stalker, en nu verdient ie zijn geld met andere ordinaire haatdragende stalkers. Triest ventje...
De beste wraak is ook: what goes around comes around, boontje komt om z'n loontje.

Mannen die dingen doen die echt NIET door de beugel kunnen krijgen het vroeg of laat terug op hun bordje en een koekje van eigen deeg.

Jij gaat gewoon lekker verlost van hem verder met je leven en wordt gelukkig.

Hij zal nooit gelukkig worden met zijn gedrag.

Het feit ook dat je geen energie meer in hem steekt en hij je onverschillig laat is de beste wraak ever.

Zolang je nog energie in hem gaat steken, al is het dmv dergelijke acties ben je waarschijnlijk toch nog niet los van hem.

Tuurlijk is het moeilijk als je met boosheid zit door zijn gedrag in jullie relatie (ik weet er alles van.) maar probeer die boosheid op een andere manier op te lossen door bijvoorbeeld te bedenken wat ik hierboven beschrijf.

Negatieve aandacht is voor dergelijke mannen ook aandacht.

En je wilde toch van hem af? Door wraakacties blijf je aan hem vast zitten want hij zal ook iets terug doen.

Maar, ik kan wel lachen hoor om al die voorbeelden hier !:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven