Hevig verliefd op oude scharrel
donderdag 30 januari 2020 om 14:55
Hey iedereen,
Ik zit met een probleem. Ik ben verliefd geworden op mn scharrel. We hadden elkaar ontmoet op Tinder en we hadden van te voren al afgesproken dat het alleen om de sex zou gaan en niet meer dan dat. Wat je eigenlijk wel kan verwachten van op Tinderdates gaan. Zelf heb ik een korte relatie gehad van een half jaar, maar de sex was niet fijn. Mijn voorkeur ging al op vroegere leeftijd uit naar oudere mannen. Daardoor raakte ik nieuwsgierig en had ik Tinder gedownload. Ik ben 20 en hij 38. Op de chat klikte het meteen al en op de eerste date ook. We hadden dezelfde muzieksmaak en maakte me aan het lachen. Verder is hij echt een lekkere vent om te zien, stoer ook. Op de tweede date sex gehad en dat was mn eerst echt lekkere ervaring. Daarna nog een paar keren afgesproken. Een paar dagen na onze laatste afspraak kreeg ik ineens een appje dat zn opa overleden was en dat hij het weer ging proberen met zn ex. Nu zijn we vier maanden verder en kan ik alleen nog maar aan hem denken. Het ging een tijdje goed. Ik heb zelfs in de tussentijd met andere mannen gedate en dacht niet meer geregeld aan hem. Maar nu komen de gevoelens weer terug. Ik zit zelfs te twijfelen om hem een berichtje te sturen. Weet niet wat ik moet doen. Ben zo verliefd. Iemand tips om de verliefdheid te verminderen, want ik hou het niet meer.
Ik zit met een probleem. Ik ben verliefd geworden op mn scharrel. We hadden elkaar ontmoet op Tinder en we hadden van te voren al afgesproken dat het alleen om de sex zou gaan en niet meer dan dat. Wat je eigenlijk wel kan verwachten van op Tinderdates gaan. Zelf heb ik een korte relatie gehad van een half jaar, maar de sex was niet fijn. Mijn voorkeur ging al op vroegere leeftijd uit naar oudere mannen. Daardoor raakte ik nieuwsgierig en had ik Tinder gedownload. Ik ben 20 en hij 38. Op de chat klikte het meteen al en op de eerste date ook. We hadden dezelfde muzieksmaak en maakte me aan het lachen. Verder is hij echt een lekkere vent om te zien, stoer ook. Op de tweede date sex gehad en dat was mn eerst echt lekkere ervaring. Daarna nog een paar keren afgesproken. Een paar dagen na onze laatste afspraak kreeg ik ineens een appje dat zn opa overleden was en dat hij het weer ging proberen met zn ex. Nu zijn we vier maanden verder en kan ik alleen nog maar aan hem denken. Het ging een tijdje goed. Ik heb zelfs in de tussentijd met andere mannen gedate en dacht niet meer geregeld aan hem. Maar nu komen de gevoelens weer terug. Ik zit zelfs te twijfelen om hem een berichtje te sturen. Weet niet wat ik moet doen. Ben zo verliefd. Iemand tips om de verliefdheid te verminderen, want ik hou het niet meer.
donderdag 30 januari 2020 om 15:30
Dit gaat hem niet meer worden. Hij heeft zijn toenmalige ex vriendin verkozen boven jouw. Dat zegt waarschijnlijk niets over wat hij op dat moment voor je voelde. Dat zal heus wel echt zijn geweest, maar hij heeft deze keuze gemaakt. Als hij daar op terug zou willen komen dan hoor je vanzelf weer van hem. Hij zal vast je nummer nog wel hebben. Maar die kans is niet heel groot.
donderdag 30 januari 2020 om 16:22
donderdag 30 januari 2020 om 16:27
Tja dan stuur je hem toch een berichtje.Chaoticmind schreef: ↑30-01-2020 16:22Dat denk ik niet, want ik kreeg tijdens onze dates gevoelens voor hem, maar dit stopte ik weg wegens het leeftijdverschil. Ik besef me ook wel dat het niks kon worden tussen ons. Ik snapte ook zijn keuze, maar god wat verlang ik nog naar een nacht heerlijke sex met hem.
donderdag 30 januari 2020 om 17:07
Daarom!Chaoticmind schreef: ↑30-01-2020 17:06Dat kan ik wel overwegen inderdaad. Niet geschoten is altijd mis.
Wie weet heb je nog een keer zo'n leuke nacht met hem.
donderdag 30 januari 2020 om 18:34
Tja het is wat jezelf wil, maar als jullie dus voor sex afspreken terwijl hij nog met die vriendin is werk jij er dus bewust aan mee dat hij vreemdgaat, lekker makkelijk voor hem en dan heel vervelend voor jou, want weer sex wakkert nog meer je verliefdheid aan, ik zou zeggen zolang hij bezet is iig geen seks, contact kun je natuurlijk altijd maken maar weet wat je doet om niet teleurgesteld te worden en ook niet mee te werken aan de pijn van een ander (zijn vriendin)
donderdag 30 januari 2020 om 19:47
Ja, natuurlijk dit! Wat dacht je dan. Wat wil je daar nou mee? Het gaat jou niet alleen om seks, dus wat dan? Wil je hem gaan losweken van zijn vriendin? Dat doe je toch niet?kes49240 schreef: ↑30-01-2020 18:34Tja het is wat jezelf wil, maar als jullie dus voor sex afspreken terwijl hij nog met die vriendin is werk jij er dus bewust aan mee dat hij vreemdgaat, lekker makkelijk voor hem en dan heel vervelend voor jou, want weer sex wakkert nog meer je verliefdheid aan, ik zou zeggen zolang hij bezet is iig geen seks, contact kun je natuurlijk altijd maken maar weet wat je doet om niet teleurgesteld te worden en ook niet mee te werken aan de pijn van een ander (zijn vriendin)
donderdag 30 januari 2020 om 20:00
Hier ben ik het wel mee eens.
Nog even de tanden op elkaar en dan raakt dat verlangen naar je 38 jarige vlam ook wel uitgeblust.
.
donderdag 30 januari 2020 om 23:13
Ik ben dat helemaal niet van plan hoor. Het is een volwassen man die zelf zn eigen keuzes kan maken. En met een berichtje sturen ga ik niet meteen vreemd. Maar in ieder geval bedankt voor je eerlijke mening.
donderdag 30 januari 2020 om 23:23
je voedt alleen je eigen gevoel waarvan je weet dat het zal eindigen in veel pijnChaoticmind schreef: ↑30-01-2020 18:20Een echte relatie zou het nooit worden. Daar zou ik maar mee moeten dealen. Maar een berichtje sturen kan toch geen kwaad?