hihi...wie 'checkt' zijn internetdate?

14-12-2009 14:02 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd.... op internet kan je met een beetje geluk aardig wat over iemand te weten komen....

Nu had ik een tijd terug een mail contact ( had er ook een topic over) met iemand die wel EEERRRRUUUUGGGG hard van stapel liep! Elkaar 1 keer kort gezien, en ik was al 'alles', hij had het over samenwonen, cadeautjes opsturen, heel veel mails en smsjes per dag, enzenz.

Ik heb het contact stop gezet, maat ben toch nog even gaan zoeken op internet...kwam daar aardig wat tegen....vooral bijv op zijn hyves.... Bepaalde krabbels van dames, contactpersonen bijna allemaal vrouwen van mijn leeftijd door heel Nederland, een stuk of 60. Elke dag nieuwe dames erbij.... Mag allemaal, maar geef dan een vrouw niet de indruk dat ze alles is ( letterlijk heeft hij gezegd niet meer met andere vrouwen te mailen enzo). Ook heb ergens ontdekt-facebook- dat hij tot voor kort nog een relatie had, terwijl hij aangaf al meer dan een half jaar single te zijn. Veel leugens en vage dingen dus!

Ik vind dat dit best mag, ik heb genoeg meegemaakt om te weten dat er rare snuiters ( ook vrouwen, hoor) rondlopen. Van een internetdate weet je alleen de mooie woorden die hij je zegt....zou fijn zijn als je iedereen op zn woord kon geloven, maar helaas kan dat niet...

Wil niet wantrouwend zijn, maar ook niet met een oneerlijke man aan de haal gaan.... Dan erbij... alles wat je kan vinden in openbaar....

Dus ik ben benieuwd...doen jullie ook dingen om iemand een beetje te checken? Of ben ik de enige, haha?
Twinkeling, mee eens, tot op zekere hoogte.

Stel dat jij die ander dingen hebt verteld die totaal niet blijken te kloppen met wat er dan evt. via internet over jou naar voren komt, en het is overduidelijk dat het om jou gaat......ga je dan boos worden om het feit dat die ander je 'achterhaald' heeft of omdat je dus kennelijk zelf niet eerlijk bent geweest? Ook al gaat het die ander in eerste instantie geen barst aan....

Als iemand jouw ip-adres achterhaald heeft en daar verder niets over zegt dan maakt het in die zin ook niets uit.

Dus dan valt dat ziekelijke of neurotische ook wel weer mee, want zolang die ander je daar niet op aanspreekt weet je dus nog steeds niet wat voor vlees je in de kuip hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven