Hij is nooit serieus
zondag 1 januari 2012 om 05:07
Tja, ik vind het al knap dat je een paar keer de stekker eruit hebt getrokken. Ik vraag me alleen af wat maakt dat je hem steeds weer terugneemt, ookal demonstreert hij dat hij niet is wie hij voordeed dat hij was? Mensen kunnen een korte periode prima acteren, maar dat houden ze niet lang vol. Denk dat nu de ware aard van meneer naar boven is gekomen. Aan jou de keus hoe jij 2012 wilt spenderen, met deze meneer en zijn minpunten of misschien wel alleen of met een man die wel de man is die ook doet wat hij zegt (en die bestaan echt wel)? Maar goed, volgens mij weet jij al wel wat je wilt. Ik wens je in ieder geval het beste!
zondag 1 januari 2012 om 10:19
Ik snap niet dat je het steeds weer opnieuw probeert terwijl je het overduidelijk zat bent. Als hij het weg lacht zeg je toch gewoon dat hij dat maar lekker ergens anders moet doen, maar dat jij er klaar mee bent? Je bent toch nog altijd de baas over je eigen leven?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 1 januari 2012 om 10:28
Ik zou die man echt geen minuut meer van mijn aanwezigheid laten genieten.
Zoveer gezeik en gezeur en dat allemaal al na een paar weken.
Ik snap alleen 1 ding niet.
Je zegt dat je voor niets staat tekoken, en dat hij een paar uur van te voren zijn afspraak afzegt.
Hoe lang sta jij in de keuken dan als je met uren van te voren al bezig bent?
Als ik namelijk een half uur in de keuken sta is het veel
Zoveer gezeik en gezeur en dat allemaal al na een paar weken.
Ik snap alleen 1 ding niet.
Je zegt dat je voor niets staat tekoken, en dat hij een paar uur van te voren zijn afspraak afzegt.
Hoe lang sta jij in de keuken dan als je met uren van te voren al bezig bent?
Als ik namelijk een half uur in de keuken sta is het veel
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 1 januari 2012 om 10:31
Als je meteen al in het begin zo'n gedoe hebt, je hebt het over probleempjes en irriteren, wat denk jij dat het nog worden gaat?
"Na een jaar weet hij meer", heb jij ook nog iets in te brengen?
Je schrijft nu al 3 maanden een vriend te hebben, denk dat als je de + en - weken naast elkaar legt dat de - de overhand heeft. Door het woord "al" komt het over dat je er al genoeg van hebt. Uiteindelijk ken je hem nog maar amper.
In het rijtje van "Hij komt alleen wanneer het hem uikomt .................."ben je volgens mij de seks vergeten en zou dat misschien voor hem de hoofdreden zijn voor jullie contact.
Wie liet hem binnen oudjaarsdag, denk dat je daar alleen jezelf de schuld van kan geven. Je liet hem letterlijk en figuurlijk weer binnen.
Je wil weten wat jij ervan moet denken en moet doen. Dat moet jijzelf weten. Ik zie totaal geen goede basis, dat zou voor mij genoeg zeggen.
"Na een jaar weet hij meer", heb jij ook nog iets in te brengen?
Je schrijft nu al 3 maanden een vriend te hebben, denk dat als je de + en - weken naast elkaar legt dat de - de overhand heeft. Door het woord "al" komt het over dat je er al genoeg van hebt. Uiteindelijk ken je hem nog maar amper.
In het rijtje van "Hij komt alleen wanneer het hem uikomt .................."ben je volgens mij de seks vergeten en zou dat misschien voor hem de hoofdreden zijn voor jullie contact.
Wie liet hem binnen oudjaarsdag, denk dat je daar alleen jezelf de schuld van kan geven. Je liet hem letterlijk en figuurlijk weer binnen.
Je wil weten wat jij ervan moet denken en moet doen. Dat moet jijzelf weten. Ik zie totaal geen goede basis, dat zou voor mij genoeg zeggen.
zondag 1 januari 2012 om 11:52
zondag 1 januari 2012 om 11:59
Ik hoop dat de bevestiging die je hier krijgt van iedereen voldoende voor je is..
Om er nog een schepje bovenop te doen: de eerste 2 weken, wat zeg ik, máánden zouden voorbij gevlógen zijn als dit de man was waarmee je je leven zou willen delen! Time flies when you're having fun...
Sterkte, maar vooral: een heel gelukkig 2012 gewenst!
Om er nog een schepje bovenop te doen: de eerste 2 weken, wat zeg ik, máánden zouden voorbij gevlógen zijn als dit de man was waarmee je je leven zou willen delen! Time flies when you're having fun...
Sterkte, maar vooral: een heel gelukkig 2012 gewenst!
zondag 1 januari 2012 om 13:20
quote:leylla schreef op 01 januari 2012 @ 04:44:
. Wat moet ik hiervan denken en wat moet ik doen?
Na een charmeoffensief (een toneelstuk) van 2 weken had hij
je inzijn zak en nu is hij glashelder:
Over een jaar weet ik of ik serieus verder met je wil en tot
dan geen ingewikkelde onderwerpen maar seks, eten, plezier
op tijdstippen dat het mij uitkomt.
Welk deel van zijn opmerking: Over een jaar weet ik of
je blijft snapte je niet?
. Wat moet ik hiervan denken en wat moet ik doen?
Na een charmeoffensief (een toneelstuk) van 2 weken had hij
je inzijn zak en nu is hij glashelder:
Over een jaar weet ik of ik serieus verder met je wil en tot
dan geen ingewikkelde onderwerpen maar seks, eten, plezier
op tijdstippen dat het mij uitkomt.
Welk deel van zijn opmerking: Over een jaar weet ik of
je blijft snapte je niet?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
maandag 2 januari 2012 om 01:08
quote:leylla schreef op 01 januari 2012 @ 04:44:
Ik heb nu al 3 maanden een vriend en in de eerste 2 weken van onze relatie hadden we het heel goed samen. We konden over alles praten, lachen, we hadden zoveel raakvlakken. Daarom viel ik op hem omdat ik zo goed met hem kon praten.
Maar aan de andere kant vraag ik mij ook heel erg af waar de man is gebleven die ik in het begin had ontmoet, de man waar je alles mee kon bespreken. Wat moet ik hiervan denken en wat moet ik doen?Je vraagt je af waar de man is gebleven die je in het begin had ontmoet en dan bedoel je hiermee de eerste twee weken. Dat is wel superkort. Hij is wel heeeeeel snel veranderd in zichzelf. Meestal duurt dat wat langer. Hij was dus al heel snel eigen met je, heeft blijkbaar weinig moeite voor je hoeven doen, dus de leut was er al snel af. Je bent gewoon al een lekkere launchbank voor hem geworden.
Ik heb nu al 3 maanden een vriend en in de eerste 2 weken van onze relatie hadden we het heel goed samen. We konden over alles praten, lachen, we hadden zoveel raakvlakken. Daarom viel ik op hem omdat ik zo goed met hem kon praten.
Maar aan de andere kant vraag ik mij ook heel erg af waar de man is gebleven die ik in het begin had ontmoet, de man waar je alles mee kon bespreken. Wat moet ik hiervan denken en wat moet ik doen?Je vraagt je af waar de man is gebleven die je in het begin had ontmoet en dan bedoel je hiermee de eerste twee weken. Dat is wel superkort. Hij is wel heeeeeel snel veranderd in zichzelf. Meestal duurt dat wat langer. Hij was dus al heel snel eigen met je, heeft blijkbaar weinig moeite voor je hoeven doen, dus de leut was er al snel af. Je bent gewoon al een lekkere launchbank voor hem geworden.