Hij is vreemdgegaan.....

22-03-2012 19:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_2953 wijzigde dit bericht op 30-06-2018 14:45
Reden: anoniem
99.68% gewijzigd
Stel jezelf de vraag, kan je er mee leven, dat hij buiten de deur heeft geneukt, en dat hij dus niet te vertrouwen is.

En laat je testen op SOA s, sterkte vrouw!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Lieve meid kies voor jezelf verlaat deze vreemdganger hij zal het weer doen.
Misselijke streek. Of je met zo iemand verder wilt gaan is natuurlijk aan jou. Kan het intieme, speciale tussen jullie weer herstellen?

Dit soort dingen zijn voor iedereen verschillend, maar zeker naar zijn kind vertoont hij weinig verantwoordelijkheidsgevoel.
Kan er niets aan doen maar vind de opmerking "ik wil mij netjes gewassen en geschoren hebben" nogal grappig... dan is sex inderdaad nooit spontaan.
Dit is niet zomaar een eenmalig slippertje (wat al erg genoeg is) maar hij is doelbewust op zoek gegaan. Heeft accounts aangemaakt, een dubbelleven geleid. Als je er niet achter was gekomen dan was het gewoon doo gegaan.

Ik zeg niet wat je moet doen. Maar ik zou hem niet meer vertrouwen en het zou dan einde verhaal zijn voor mij. Sterkte.
Jeetje, wat naar en shocking.... Als jullie samen verder gaan, hoe kan je hem dan ooit vertrouwen?! Het is niet zomaar een slippertje geweest, maar structureel verraad. Niet dat een slippertje niets uitmaakt, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat hij heel wat stappen heeft ondernomen om je te belazeren. Ik zou er niet mee kunnen leven en de deur dichttrekken en besluiten dat ik meer waard ben dan dat, maar dat ben ik...

Veel wijsheid en sterkte gewenst!
Wat zul je geschrokken zijn. Lieve schat.Weg met die vent. laat hem zijn wonden maar likken.

Neem tijd voor jezelf. Denk goed na over wat je wilt. Ga nadenken over een leven zonder hem. Waarom zou het lukken en waarom niet?

En zo niet; is dat omdat je niet alleen wilt blijven of omdat je echt van hem houd/ met hem oud wil worden?

Enne lieverd.. laat je aub testen op SOA"s.

Vreemdgaan doe je nooit alleen.
Wat butterfly zegt dus...
Ik vraag me altijd af, waarom eerst een topic openen over je bh, en dan over je overspelige partner.

Vind ik apart.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:butterfly_80 schreef op 22 maart 2012 @ 19:44:

Dit is niet zomaar een eenmalig slippertje (wat al erg genoeg is) maar hij is doelbewust op zoek gegaan. Heeft accounts aangemaakt, een dubbelleven geleid. Als je er niet achter was gekomen dan was het gewoon doo gegaan.

Ik zeg niet wat je moet doen. Maar ik zou hem niet meer vertrouwen en het zou dan einde verhaal zijn voor mij. Sterkte.

Mee eens, ik heb in dezelfde situatie gezeten, hem vergeven en hij deed het opnieuw.

Ik zou er ook nog eens goed over nadenken.
Mag ik opeens geen BH's meer dragen omdat hij is vreemdgegaan?? Vreemde redenering....
Dat je met een kleintje niet altijd spontaan seks kunt hebben...ok....maar hij zal toch ook wel eens slapen???

Van dat schoon en geschoren snap ik dan weer niet....
quote:marciaatje schreef op 22 maart 2012 @ 19:47:

Mag ik opeens geen BH's meer dragen omdat hij is vreemdgegaan?? Vreemde redenering....Haha ja wel hoor, het komt alleen een beetje apart op mij over. Maar zal wel aan mij liggen.
@Nammma: ik heb last van veel afscheiding, dus als we dan een keer seks hebben wil ik me er wel prettig bij voelen. Snap je het nu wel?
In dit verhaal is er geen sprake van een "slippertje" maar een echt dubbelleven. Niet dan een slippertje minder erg is maar wat ik ermee wil zeggen: hij was er zó bewust mee bezig.

Ik snap dat je van hem houdt en wellicht met hem verder wil maar stel jezelf de vraag of je dit gaat trekken..ik zit namelijk zo in elkaar dat ik zo iemand nooooit meer voor 100 procent zou kunnen vertrouwen en ik zou er een dagtaak van maken hem te controleren en zijn gangen na te gaan. Dat vind ik geen basis van een relatie.

Jullie hebben heel veel gepraat zeg je, wat hebben jullie dan besproken? Heeft hij spijt? Heeft hij uitgelegd waarom etc..?

Jouw opmerking over spontaan seks en dat dit nu eenmaal niet gaat met een kleintje, is dit zijn argument?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Hij wil zijn veilige leven met jou als thuishaven om vrij rond te neuken. Hetvis een puber die bijbzijn mama woont en stiekeme dingen wil doen. Afgezien van de leugens en bedrog kan dat ook nooit meer normaal worden.
quote:Nammma schreef op 22 maart 2012 @ 19:48:

Dat je met een kleintje niet altijd spontaan seks kunt hebben...ok....maar hij zal toch ook wel eens slapen???

Deze duurde even... dacht echt 'waar lees je nou weer dat die lamlul ook nog klein geschapen is'.
Ok...ik snap het. Maar je snel even wassen hoeft spontaniteit niet in de weg te staan toch?
Ik snap je wel marcia, maar begrijp ook je man wel dat de lol van sex dan wel een beetje weg is als je altijd zo neurotisch doet.

Neemt niet weg dat vreemdgaan nooit ok is.
Er staat overigens nergens dat TO neurotisch doet, ik denk dat haar vriend nadat hij betrapt is het niet-altijd-spontane van de seks als argument heeft gegeven voor zijn trieste gedrag.

En nu heeft TO het gevoel zich te moeten verdedigen dus zet ze het in de OP en nemen jullie het argument nog over ook.
Kies voor jezelf en je zoontje! Je bent te goed voor zo'n vreemdganger :-)
Ook vraag ik me iets af, in mei 2010 had je al het gevoel dat hij vreemd ging, vond je al condooms in zijn werk tas etc...ben je toen niet op onderzoek gegaan? En denk je niet dat hij al veel langer vreemd gaat ?
Oftewel, je laat je bedriegen en hij komt er toch mee weg. Doe dan helemaal kop in het zand. Als je toch geen consequenties daaraan verbindt, zoek dan ook niet. Want jij WEET dat je zal vinden.
@Norma_Jeane: Het gevoel hebben dat iemand vreemdgaat is iets anders dan er daadwerkelijk achterkomen. Ik had 2 jaar geleden inderdaad vermoedens en toen zat het ook al niet lekker in onze relatie. Maar dat is later weer goedgekomen, dacht ik..............

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven