Hij is vreemdgegaan.....
donderdag 22 maart 2012 om 19:42
donderdag 22 maart 2012 om 19:44
Dit is niet zomaar een eenmalig slippertje (wat al erg genoeg is) maar hij is doelbewust op zoek gegaan. Heeft accounts aangemaakt, een dubbelleven geleid. Als je er niet achter was gekomen dan was het gewoon doo gegaan.
Ik zeg niet wat je moet doen. Maar ik zou hem niet meer vertrouwen en het zou dan einde verhaal zijn voor mij. Sterkte.
Ik zeg niet wat je moet doen. Maar ik zou hem niet meer vertrouwen en het zou dan einde verhaal zijn voor mij. Sterkte.
donderdag 22 maart 2012 om 19:45
Jeetje, wat naar en shocking.... Als jullie samen verder gaan, hoe kan je hem dan ooit vertrouwen?! Het is niet zomaar een slippertje geweest, maar structureel verraad. Niet dat een slippertje niets uitmaakt, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat hij heel wat stappen heeft ondernomen om je te belazeren. Ik zou er niet mee kunnen leven en de deur dichttrekken en besluiten dat ik meer waard ben dan dat, maar dat ben ik...
Veel wijsheid en sterkte gewenst!
Veel wijsheid en sterkte gewenst!
donderdag 22 maart 2012 om 19:46
Wat zul je geschrokken zijn. Lieve schat.Weg met die vent. laat hem zijn wonden maar likken.
Neem tijd voor jezelf. Denk goed na over wat je wilt. Ga nadenken over een leven zonder hem. Waarom zou het lukken en waarom niet?
En zo niet; is dat omdat je niet alleen wilt blijven of omdat je echt van hem houd/ met hem oud wil worden?
Enne lieverd.. laat je aub testen op SOA"s.
Vreemdgaan doe je nooit alleen.
Neem tijd voor jezelf. Denk goed na over wat je wilt. Ga nadenken over een leven zonder hem. Waarom zou het lukken en waarom niet?
En zo niet; is dat omdat je niet alleen wilt blijven of omdat je echt van hem houd/ met hem oud wil worden?
Enne lieverd.. laat je aub testen op SOA"s.
Vreemdgaan doe je nooit alleen.
donderdag 22 maart 2012 om 19:47
quote:butterfly_80 schreef op 22 maart 2012 @ 19:44:
Dit is niet zomaar een eenmalig slippertje (wat al erg genoeg is) maar hij is doelbewust op zoek gegaan. Heeft accounts aangemaakt, een dubbelleven geleid. Als je er niet achter was gekomen dan was het gewoon doo gegaan.
Mee eens, ik heb in dezelfde situatie gezeten, hem vergeven en hij deed het opnieuw.
Ik zou er ook nog eens goed over nadenken.
Mee eens, ik heb in dezelfde situatie gezeten, hem vergeven en hij deed het opnieuw.
Ik zou er ook nog eens goed over nadenken.
donderdag 22 maart 2012 om 19:49
donderdag 22 maart 2012 om 19:51
In dit verhaal is er geen sprake van een "slippertje" maar een echt dubbelleven. Niet dan een slippertje minder erg is maar wat ik ermee wil zeggen: hij was er zó bewust mee bezig.
Ik snap dat je van hem houdt en wellicht met hem verder wil maar stel jezelf de vraag of je dit gaat trekken..ik zit namelijk zo in elkaar dat ik zo iemand nooooit meer voor 100 procent zou kunnen vertrouwen en ik zou er een dagtaak van maken hem te controleren en zijn gangen na te gaan. Dat vind ik geen basis van een relatie.
Jullie hebben heel veel gepraat zeg je, wat hebben jullie dan besproken? Heeft hij spijt? Heeft hij uitgelegd waarom etc..?
Jouw opmerking over spontaan seks en dat dit nu eenmaal niet gaat met een kleintje, is dit zijn argument?
Ik snap dat je van hem houdt en wellicht met hem verder wil maar stel jezelf de vraag of je dit gaat trekken..ik zit namelijk zo in elkaar dat ik zo iemand nooooit meer voor 100 procent zou kunnen vertrouwen en ik zou er een dagtaak van maken hem te controleren en zijn gangen na te gaan. Dat vind ik geen basis van een relatie.
Jullie hebben heel veel gepraat zeg je, wat hebben jullie dan besproken? Heeft hij spijt? Heeft hij uitgelegd waarom etc..?
Jouw opmerking over spontaan seks en dat dit nu eenmaal niet gaat met een kleintje, is dit zijn argument?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
donderdag 22 maart 2012 om 19:54
Er staat overigens nergens dat TO neurotisch doet, ik denk dat haar vriend nadat hij betrapt is het niet-altijd-spontane van de seks als argument heeft gegeven voor zijn trieste gedrag.
En nu heeft TO het gevoel zich te moeten verdedigen dus zet ze het in de OP en nemen jullie het argument nog over ook.
En nu heeft TO het gevoel zich te moeten verdedigen dus zet ze het in de OP en nemen jullie het argument nog over ook.
donderdag 22 maart 2012 om 19:54
donderdag 22 maart 2012 om 19:57