Hij match me maar negeert mij

09-08-2022 10:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi,

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken en hoop ik een beetje op jullie advies.

Om een lang verhaal kort te maken ik en een gast zaten een paar maanden met elkaar te praten. Ook afgesproken en op een gegeven moment zei die ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.

Nou zie ik hem weer op datingapp en match die me. Ik heb hem terug geliked en een berichtje gestuurd. Ik denk eigenlijk wel dat die het wel heeft gezien maar goed.

Ik vind het vaag dat die alsnog match. Misschien om te kijken of ik dan terug match en kan die er om lachen ja idk. In ieder geval word ik een beetje gek van dit!

Waarom denken jullie dat die weer matched?
lexi_x wijzigde dit bericht op 30-08-2022 09:18
4.02% gewijzigd
Lekker doorswipen meid.
Je kunt het nog een dag aanzien en daarna ontmatch je hem weer. Klaar, niet te druk over maken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Omdat hij je herkende en niet de lul wilde zijn die niet like-te. Het is al uitgesproken tussen jullie dat het niks kan worden dus dit is gewoon een soort "Hi, jij ook hier" maar dan online.

Lekker verder gaan matchen met andere heren. Veel plezier!
Waarom heb jij hem geliked? Je weet toch dat hij je niet ziet zitten?
Niet te wanhopig doen.
Vindt je hem leuk?

Zo nee, waar maak je je druk om?
Zoek hem op. Sowieso relatiemateriaal voor jou, deze man. Als je voor de deur staat ziet hij dat vast in.
Waarom zou je je tijd besteden aan iemand die niet vol voor jou gaat? Voor hem ben jij duidelijk een van de velen. En dat is prima als je dat zoekt, maar dan zou je hier deze vraag niet stellen.
Lexi_x schreef:
09-08-2022 10:56
ik en een gast zaten een paar maanden met elkaar te praten.
.
Jij runt ook een B&B ?
Niet geschoten is altijd mis
Heet hij die?
Ik denk dat je teveel waarde aan zo'n datingapp en het gedrag dat mensen daar vertonen hecht. Idd, doorswipen deze gast.
Ik likete ook altijd bekenden als ik ze tegenkwam op tinder o.i.d.
Inderdaad een ''hé jij ook hier!'' - zoals sprankelend al aangaf. Niets meer. Als ik iemand al ken en interessant zou vinden op die manier dan zou ik ze wel appen of bellen.

Heel ongemakkelijk overigens als de ander wél ineens dacht dat het met die insteek was :facepalm:

Ontmatchen en niet meer over nadenken!
Ik denk dat hij zoveel date dat hij je niet herkende.
Een gast

Run je een hotel?
Westerpaviljoen schreef:
09-08-2022 12:41
Een gast

Run je een hotel?
Nee, gast, ze is een echte rotterdammert
Wie is die?
Hij weet wss niet eens meer wie je bent, maar herkent je hoofd. Gewoon een player dus.
Ik ben echt te oud om in de toekomst nog aan een partner te geraken als ik deze onzin lees.
Wat een moeilijk gedoe tegenwoordig.

Misschien kun je gewoon aan je ouders vragen om een huwelijkspartner voor je te arrangeren? Dat geeft veel minder problemen, lijkt me.
Of course your opinion matters. Just not to me.
Gewoon uit vriendelijkheid oid. "He, jou ken ik" actie. Als hij je niet had gematcht had je er vast ook wat van gevonden. Gewoon verder swipen.
Ik ken twee mannen die standaard naar rechts (of links, ik weet het niet maar in ieder geval like) swipen, ze vinden het veel moeite. Dus dan doen ze alles naar rechts, en dan kijken ze welke vrouwen reageren en dan maken ze pas een selectie.

Dus kan zijn dat de eerste keer per ongeluk was en dat hij daarna dacht, oops.
Hij swipet alles naar rechts en praat met wie hij zin heeft?

Je kan je beter afvragen waarom jij hem matchte en een bericht stuurde. Oftewel het gedeelte waar je zelf invloed op had.
Zodat hij je makkelijk terug kan vinden als hij je aan een vriend wil laten zien, van 'weet je nog dat ik vertelde over die rare chick... dit is ze'
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
09-08-2022 14:47
Zodat hij je makkelijk terug kan vinden als hij je aan een vriend wil laten zien, van 'weet je nog dat ik vertelde over die rare chick... dit is ze'
Allemaal redenen om niet op een datingsite te zitten :idee:
Avage schreef:
09-08-2022 14:45
Hij swipet alles naar rechts en praat met wie hij zin heeft?

Je kan je beter afvragen waarom jij hem matchte en een bericht stuurde. Oftewel het gedeelte waar je zelf invloed op had.
Ja, de ene was een serial dater en de andere was alleen op zoek naar sex, dus die las geen profielen. Die zei, met veel vrouwen heb je een match maar die praten vervolgens niet met je. En zo had hij meteen het type die al contact zocht, en dan ging hij daarna pas kijken of het zijn type was.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven