Hij match me maar negeert mij
dinsdag 9 augustus 2022 om 10:56
Hi,
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken en hoop ik een beetje op jullie advies.
Om een lang verhaal kort te maken ik en een gast zaten een paar maanden met elkaar te praten. Ook afgesproken en op een gegeven moment zei die ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
Nou zie ik hem weer op datingapp en match die me. Ik heb hem terug geliked en een berichtje gestuurd. Ik denk eigenlijk wel dat die het wel heeft gezien maar goed.
Ik vind het vaag dat die alsnog match. Misschien om te kijken of ik dan terug match en kan die er om lachen ja idk. In ieder geval word ik een beetje gek van dit!
Waarom denken jullie dat die weer matched?
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken en hoop ik een beetje op jullie advies.
Om een lang verhaal kort te maken ik en een gast zaten een paar maanden met elkaar te praten. Ook afgesproken en op een gegeven moment zei die ik denk dat we het er beter bij kunnen laten.
Nou zie ik hem weer op datingapp en match die me. Ik heb hem terug geliked en een berichtje gestuurd. Ik denk eigenlijk wel dat die het wel heeft gezien maar goed.
Ik vind het vaag dat die alsnog match. Misschien om te kijken of ik dan terug match en kan die er om lachen ja idk. In ieder geval word ik een beetje gek van dit!
Waarom denken jullie dat die weer matched?
lexi_x wijzigde dit bericht op 30-08-2022 09:18
4.02% gewijzigd
dinsdag 9 augustus 2022 om 11:10
dinsdag 9 augustus 2022 om 11:49
Ik likete ook altijd bekenden als ik ze tegenkwam op tinder o.i.d.
Inderdaad een ''hé jij ook hier!'' - zoals sprankelend al aangaf. Niets meer. Als ik iemand al ken en interessant zou vinden op die manier dan zou ik ze wel appen of bellen.
Heel ongemakkelijk overigens als de ander wél ineens dacht dat het met die insteek was
Ontmatchen en niet meer over nadenken!
Inderdaad een ''hé jij ook hier!'' - zoals sprankelend al aangaf. Niets meer. Als ik iemand al ken en interessant zou vinden op die manier dan zou ik ze wel appen of bellen.
Heel ongemakkelijk overigens als de ander wél ineens dacht dat het met die insteek was
Ontmatchen en niet meer over nadenken!
dinsdag 9 augustus 2022 om 13:25
Nee, gast, ze is een echte rotterdammert
dinsdag 9 augustus 2022 om 14:07
Ik ben echt te oud om in de toekomst nog aan een partner te geraken als ik deze onzin lees.
Wat een moeilijk gedoe tegenwoordig.
Misschien kun je gewoon aan je ouders vragen om een huwelijkspartner voor je te arrangeren? Dat geeft veel minder problemen, lijkt me.
Wat een moeilijk gedoe tegenwoordig.
Misschien kun je gewoon aan je ouders vragen om een huwelijkspartner voor je te arrangeren? Dat geeft veel minder problemen, lijkt me.
Of course your opinion matters. Just not to me.
dinsdag 9 augustus 2022 om 14:41
Ik ken twee mannen die standaard naar rechts (of links, ik weet het niet maar in ieder geval like) swipen, ze vinden het veel moeite. Dus dan doen ze alles naar rechts, en dan kijken ze welke vrouwen reageren en dan maken ze pas een selectie.
Dus kan zijn dat de eerste keer per ongeluk was en dat hij daarna dacht, oops.
Dus kan zijn dat de eerste keer per ongeluk was en dat hij daarna dacht, oops.
dinsdag 9 augustus 2022 om 14:52
dinsdag 9 augustus 2022 om 15:16
Ja, de ene was een serial dater en de andere was alleen op zoek naar sex, dus die las geen profielen. Die zei, met veel vrouwen heb je een match maar die praten vervolgens niet met je. En zo had hij meteen het type die al contact zocht, en dan ging hij daarna pas kijken of het zijn type was.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in