Hij riep een andere naam :(

28-01-2009 11:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.

Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.

Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!

Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.

Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt.

Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.

Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?

En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.

Dank jullie!
Ik heb 2x een verkeerde naam gezegd en niet omdat ik over hem aan het fantaseren was. Geen idee waarom die naam eruit floepte! Ik had die dag nog wel een gesprek met die vriend gehad..dus denk dat hij nog ergens in m'n hoofd zat?? ...Mijn vriend vond het echt niet leuk, maar maakte er al snel geintjes over gelukkig! Ik schaamde me zo! Vooral omdat ik al een keer eerder een naam van een vriend van hem genoemd had. (ook tijdens de seks)

Bij mij gebeurde het dus ook zonder enige reden, dus misschien moet TO zich niet te druk maken.
quote:misschicken schreef op 28 januari 2009 @ 11:15:

Ik zeg, leuk verzonnen op de woensdagochtend!mijn idee.....
Mijn vriend en ik (dus jij bent een man of vrouw) hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.

Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij (de partner van het andere stel dus) tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam(hoezo haar naam? Hij roept dus of jouw naam als jij vrouw bent of de naam van zijn partner)!!

Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.

Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt(wie vindt ie nou een lelijk wijf jou of zijn vriendin ? over jouw vriend kan hij t niet hebben?)

HIER KLOPT IETS NIET.

Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.

Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?

En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.

Dank jullie![/quote]
Badmeester, moeilijk hè, lezen???
Everytime you make a typo, the errorists win.
Kwetsend, vernederend etc. Ik zou ook pieslink zijn en me teleurgesteld voelen. Doe inderdaad wat stewardess zegt: niet de eerstvolgende keer, maar een keer erna als het niet meer te verwachten valt: roep keihard een vreemde naam of de naam van die vriend van haar. Dat vindt ie niet leuk, zeker weten dat het dan niet meer gebeurt!!! Ik doe tegenwoordig alles wat hij doet na en dat werkt! Kijkt hij naar een vrouw en zegt hij: die lust 'm wel of zo, dan doe ik dat een tijdje later als er een mooi man voorbij loopt dan zeg ik: die lust de vrouwen rouw of zo.....

Hij baalt dan echt en zijn gedrag verandert.
voer eendjes geen oorlog!
Toen we elkaar net kenden heeft mijn man een keer de naam van zijn ex genoemd tijdens de sex. Natuurlijk stak het ontzettend, maar hij was er eigenlijk nog meer overstuur van dan ik. Hij was bang dat hij het voorgoed verpest had en ik direct de deur uit zou lopen.

Ik heb er uiteindelijk geen drama van gemaakt, ook omdat ik wel zag dat hij het echt verschrikkelijk vond. Ik wist ook heel zeker dat hij helemaal klaar was met zijn ex, dus het voelde ook niet heel bedreigend voor mij. Met de sex was het voor de rest van die dag trouwens wel gedaan .
The time is now
Om hem terug te gaan plagen lijkt me een beetje zieke en kinderachtige manier om met elkaar om te gaan....

Ik neem aan dat vriendje van TO niet *expres* een andere naam riep, dus 'afleren' door zelf expres rare namen te gaan roepen, lijkt me niet nodig of zinvol.

Het lijkt me zinvoller om na te denken waarom TO's partner het niet gewoon toegeeft (*áls* hij daadwerkelijk op een erotische manier aan die andere dame dacht)

Hoe zit het met de communicatie bij jou in de relatie ? Geef *jij* je partner wel het idee dat hij open met jou kan praten over dit soort dingen ? Als je niet normaal met elkaar over dit soort dingen kunt praten, kun je beter je relatie opdoeken, denk ik....

In mijn huidige relatie kan ik het gewoon tegen mijn vriendinnetje zeggen als ik een ander meisje er leuk vind uitzien, en zij andersom ook. Het gaat natuurlijk wel om de manier waaróp en hoe vaak dit gebeurt. Als ik bij elke langslopende dame zou zeggen dat ik haar lekker vind, zou mijn vriendinnetje er ook wel een beetje moe van worden natuurlijk ;)

Maar laten we even eerlijk zijn mensen: als je een fijne relatie met elkaar hebt, wil dat nog niet zeggen dat je automatisch oogkleppen krijgt voor de rest van de wereld en mensen om je heen. Krampachtig voor elkaar volhouden dat je alléén elkaar leuk vindt en je nooit eens een andere persoon tegenkomt die je er bijvoorbeeld ook wel lekker uit vindt zien, lijkt me erg vermoeiend en hypocriet...
Miyagi75, soms moet je terugplagen want het is gewoon zo dat je echt wel weet hoe je vriendin heet en zomaar een andere naam roepen doe je niet en daar let je op, juist tijdens zoiets intiems als sex, vind ik, mijn mening......Sommige rottige dingen die gebeuren in je relatie kun je volgens mij niet anders benaderen dan puur zorgen dat hij/zij het afleert. Soms pakt namelijk niks op iemand. Gewoon praten heeft dan geen zin. Mensen die vernederend bezig zijn of zogenaamd per ongeluk wat zeggen of doen hebben een andere aanpak nodig. Is puur mijn ervaring. Oogkleppen hebben voor de rest van de wereld hoeft inderdaad niet en ik denk ook wel eens aan anderen tijdens sex, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om tijdens een hoogtepunt een verkeerde naam te roepen. Dom en associaal vind ik dat.
Nja, nogmaals, ik denk dat TO's partner inderdaad wel degelijk weet hoe TO heet, maar dat het òf echt per ongeluk ging, òf dat hij stiekem even over die andere vrouw fantaseerde, maar in beide gevallen zie ik geen reden om hier een grote issue van te maken en neem ik aan dat TO's partner zich er al lullig genoeg over voelt en het 'probleem' serieus genoeg neemt. Misschien zelfs té serieus, waardoor hij misschien het idee heeft dat hij er om zou moeten liegen....

De problemen in een relatie die jij beschrijft, dus dat de ander totaal niet naar je luistert, lijken me van een andere orde. Ik zou persoonlijk niet in zo'n soort relatie willen zitten btw....
ben ik nu echt dom of snap ik t niet? logica gewijs enzo
grote oeps
per ongeluk of niet, dat doe je niet, dat is puur wat ik bedoel te zeggen. Je houdt dan toch geen rekening (bewust of onbewust!) met de gevoelens van je partner en ik vraag me dan ook af: hou je dan ook echt van degene met wie je vrijt?? Mijn partner had een paar storende dingen qua houding en gedrag en daar heb ik hem toch een beetje kunnen veranderen en hij mij op bepaalde punten ook, mooi toch?!
Petit , ik let nergens op tijdens sex , hoogstens dat ik in mijn enthousiasme niet te hard bijt , ofzo . Maar verder lig ik niet te boemsen én vreselijk hard na te denken .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Na twee weken zijn het al vrienden geworden?

-oh ik zie het al- ben niet de enige die dit vreemd vind.
Dat hij haar lelijk vindt is gelogen,tenmiste iets moet hem opgewonden hebben,en ach soms gaan met sex je gedachten en fantasieen alle kanten op,plaatjes komen en gaan,ik zou er niet te zwaar aan tillen.

het is gebeurd,en verder is er niets aan de hand

ik hoop dat een man hier nog wat toelichting over kan geven.

maar zijn fantasieen zijn van hem,en ik denk dat hij het niet wilt zeggen het is zo prive nl
Ben ik nou de enige die hier vreselijk om moet lachen. Dat is toch een gewoon een slip of de tong.

Vergis jij je nooit in namen dan?

Mijn moeder riep vroeger eerst de namen van mijn broer en vader voordat ze eindelijk bij mij was aangekomen.

Ik zeg: stel je niet zo aan.
Zal ik dan een eerlijk antwoord geven ipv te doen alsof ik hier begrip voor zou hebben en ach wat maakt het uit en zo? Ja? Oke.

Als mijn vriend het zou flikken om andermans naam te noemen/roepen tijdens de seks....dan is het enige wat hij voorlopig zou roepen "Auw...auw....auwwww!!"

Dat flikt ie vast nooit meer...
Ik denk ook dat je er niet al te zwaar aan moet tillen.

Mijn eerste ex heeft wel een tijdens de sex de naam van zijn ex genoemd. Hij baalde er flink van, en ik vond het helemaal niet zo erg. Kan gebeuren in het heetst van de strijd.

Hoe vervelend het kan zijn als het je overkomt weet ik ook uit eigen ervaring. Ik was met mijn (tegenwoordig) tweede ex aan het sexen en toen riep ik ineens de naam van mijn eerste ex. Schamen dat ik me deed. Ik voelde me zooooo stom. En ik was zeker te weten niet meer verliefd op mijn eerste ex.

Tegenwoordig noem ik maar gewoon geen namen meer kan het ook niet misgaan...

Maar goed, ik zou er dus niet te zwaar aan tillen, het kan iedereen gebeuren. Zelfs al zeggen ze dat het hun noooooit zal overkomen. Over het algemeen ben je er namelijk niet altijd helemaal 100% met je gedachten bij tijdens de sex (ik niet in ieder geval).
BlijfgewoonBianca: ik denk altijd na, omdat zoiet toch erg vervelend is voor die ander. Misschien ben ik te zeikerig en zo, maar ja ik vind zoiets belangrijk. Als ik per ongeluk eens aan een ander denk tijdens sex dan denk ik er altijd direct bij 'let op geen namen roepen'! Ik vermijd trouwens namen altijd en geniet gewoon en zeg/roep wel wat, maar niks van namen. Vooral ook omdat ik weet hoe het mij zou kwetsen als hij het deed.......Ik heb dan dagenlang geen zin meer in sex en dat is ook niet fijn.

Verder denk ik gelet op de schrijfster: probeer het maar van je af te zetten gebeurd is gebeurd nu en hopelijk blijft het hierbij dan is er weinig aan de hand.
Ik ben er een groot voorstander van om doorgaans gewoon het woord schat of iets dergelijks te gebruiken.......

Tenminste tegen mijn vriend.

Ik ben er goed in de verkeerde naam op het foute moment te noemen en dat zonder aanleiding.

TO maak je niet al te druk over zoiets. Wanneer je relatie goed zit, dan is er toch niets aan de hand. Het was jij waarmee hij lag te vrijen.

Je kunt er een hoop ophef over maken, terwijl er feitelijk helemaal niets hoeft te spelen.

Leuk is het niet, maar om hier nu lang over te dubben...
Wat ik nog dacht... misschien gebeurt er iets in de hersens tijdens een orgasme waardoor het even door elkaar word geschud en per ongeluk HAAR naam uit het vakje kwam rollen.

Dus een soort van kortsluiting.

Je verliest toch even alle controle tijdens een orgasme

Ik bedoel als je droomt dan komen er ook flarden van die dag (of een tijd geleden) in voor en word het ook allemaal door elkaar geschud. Iedereen heeft wel eens zo'n droom die nergens op lijkt te slaan toch...

Ik heb ook nog nooit de naam geroepen van mijn vriend en dus ook niet van iemand anders maar kan me voorstellen dat het wel gebeurt.

Om iemand er helemaal op af te rekenen nee. Maar ik geloof dan weer niet dat hij haar een lelijk wijf vind, dat er even los van gezien. Dat zeggen mannen vaak om hun vriendin tevreden te stellen (en denken: ik moet nu wel even het goede antwoord gaan geven)
Voor de mensen die het raar vinden dat anderen wel eens fantaseren tijdens de seks of zich voor hun eigen fantasieën schamen: lees van Nancy Friday eens de verzamelde erotische fantasieën van vrouwen in "Dromen van de daad" en/of die van mannen in "Mannen en liefde".

De beste paar euro die je ooit bij bol.com zult spenderen
quote:paultje74 schreef op 28 januari 2009 @ 11:10:

Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.

Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!

Kijk, als het nu zo is dat het leuk stel hun seksspeeltjes kwamen terughalen waar jullie je zo leuk samen mee vermaakt hebben, is er natuurlijk geen enkele reden tot ongerustheid wanneer hij haar naam roept.

Maar vrienden worden kan ook het geformaliseerde gevolg zijn van vrienden zijn, als je begrijpt wat ik bedoel, en indien niet: jouw vriend en die vriendin kunnen elkaar al van tevoren kennen, op een niet nader genoemde manier. Ook geen enkele reden tot ongerustheid natuurlijk, want wat ooit gebeurd is kan je niet ongedaan maken.

Om je wat minder op de kast te laten jagen zou je je vriend kunnen vragen om niet zo duidelijk te zijn met wat er in zijn hoofd omgaat en dat je hem altijd liefdevol zult blijven beminnen als hij in het vervolg gewoon schààààààààt schreeuwt.
Het kan per ongeluk eruit geflapt zijn. Of hij kan haar een lekker wijf vinden. Kan gebeuren. Zolang hij er verder maar niks mee doet. Lijkt me wel even moeilijk Paultje dus niet gek dat je je af zit te vragen wat het nou betekent. Tegelijkertijd zou ik me er niet al te lang druk om maken, over dit soort dingen langdurig praten helpt meestal niet en het kan zoiets onbenulligs en onschuldigs zijn.

Ben nu wel blij dat ik tijdens sex nooit namen noem, niet alsof ik dan nog coherent genoeg kan nadenken daarvoor . Maar ik heb vaak genoeg namen verwisseld in andere situaties, plots de naam van mijn ex gebruikt en zo. In mijn geval betekent het niets. Idd kortsluiting.
Zeggen mensen echt zulke dingen tijdens het klaarkomen? Wat een afknapperT....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven