Hij riep een andere naam :(

28-01-2009 11:10 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem.

Mijn vriend en ik hebben sinds 2 weken een leuk stel ontmoet waar we vrienden mee zijn geworden.

Toen ze even bij ons waren geweest om wat spullen op te halen en mijn vriend en ik 's avonds naar bed gingen riep hij tijdens zijn hoogtepunt HAAR naam!!

Ik heb hem er gelijk mee geconfronteerd en heb gevraagd waarom.

Hij zei hierop meteen dat dat niet zijn bedoeling was en dat hij haar een lelijk wijf vindt.

Ja, wat moet ik hier nu mee? Ik vindt het gewoon niet normaal dat je iemands anders zijn naam uitroept tijdens de sex met je eigen partner.

Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.... Til ik er nu te zwaar aan?

En wat moet ik nu doen? Hem gewoon geloven? Ik bedoel, als je iemand lelijk vindt roep je haar naam toch ook niet? Ik geloof hem gewoon niet (hij heeft veel gelogen in het begin van onze relatie) en dat is voor mij én voor hem lastig.

Dank jullie!
Ik herinner het me ineens uit mijn omgeving. En dit is wel waar! Ik kwam er ineens weer op.

Destijds mijn zwager en zijn veel jongere vriendin. Hij zei ook onder het seksen de naam van een ex en zij was furieus.

Ze kon die ex ook niet uitstaan en heeft haar zelfs een paar klappen uitgedeeld (puberaal gedrag)

Alsof die meid er wat aan kon doen.

Die ex was trouwens alleen een seks-vriendin van mijn zwager, niet een vaste relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de andere reacties niet gelezen, maar wilde gewoon even mijn reactie geven. Ik heb ooit de naam van mijn ex geroepen onder de seks.

De naam van mijn ex, met wie het al een half jaar uit was. Met wie ik in het laatste half jaar maar één keer tussen de lakens was belandt. Mijn ex, die mijn broertje was geworden en om wie ik op die manier veel gaf, maar tot wie ik me... als ik heel eerlijk ben.. me nooit écht aangetrokken heb gevoeld.

En toch noemde ik zijn naam in bed bij mijn nieuwe vriend. Mijn nieuwe vriend op wie ik (toen) zo verliefd was dat ik me zelfs bijna niet op mijn gemak voelde. Waar ik het liefst twee keer per dag bovenop sprong...

Ik moet erbij zeggen: ik heb ADHD, mijn gedachten vliegen alle kanten op en dat gebeurde dus ook in dit geval. In combinatie met gewoonte. Maar het was gewoon een rare gedachte en daardoor zei ik het ineens, terwijl ik dus niet eens aan ex dacht op dat moment.

(ik heb me overigens nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld en zo diep geschaamd)

De reactie van je vriend erop 'Lelijk wijf' vind ik te overtrokken. Maar het hóeft dus niet te betekenen dat hij echt wat met haar wil. Al begrijp ik meteen dat hij heel veel moeite zal moeten doen om jou daarvan te overtuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven