Hij wil geen relatie

17-03-2019 13:29 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet dit even kwijt,

Na jaren geen contact te hebben gehad met mijn 1e vriendje. Heb ik sinds 6 weken weer contact.
Vanaf dag 1 waren we weer helemaal verliefd.
We hebben verschillende keren seks gehad en ben ook al voorgesteld aan ouders/schoonzus.
Nu deed hij de laatste week wat afstandelijker en naar uren praten kwam het eruit , meneer wilt geen relatie.
Ik heb toen duidelijk gezegd dat Ik nu ook nog geen relatie wil maar wel de intentie heb met hem over een paar maanden samen te zijn.

Hij heeft eerlijk gezegd dat hij mij aantrekkelijk vind maar meer op het gebied van seks dan in een relatie.

Ik met me domme hoofd heb toegestemd dat we dan maar alleen de leuke dingen zouden gaan doen.

Dus vannacht had meneer zin en ik ben naar hem toe gegaan, hij woont nog thuis.
Vervolgens heerlijke seks gehad.
Maar toen ik wakker werd was meneer weg..
Hij moest voetballen en daarna door naar een verjaardag.

Maar mij heeft hij laten liggen, ouders waren ook thuis dus kon er niet aan ontkomen om ze te zien.
Dus nu app ik waarom hij mij heeft laten liggen en ik zijn ouders moest zien. Lijkt me raar in zo situatie.
En dan krijg je dood leuk het antwoord: ja wat maakt het uit...

Uhhm veel...

Ik ben smoor verlief op die jongen en wil hem echt niet kwijt ik weet niet wat ik nu nog moet doen.

Ps: sorry voor het lange verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
19-04-2019 15:50
Ow please..
Hij is een jaloers stuk vreten dat jou wil neuken als hem dat uitkomt. Verder niks.

Zo moeilijk is dat niet te zien toch? Ik vind bepaald soort vrouwen dat zich in laat met soort mannen dan weer onbegrijpelijk.
Gelukkig is het nu ook klaar!
Alle reacties Link kopieren
Meneer+wilt+geen relatie=één grote nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven