hoe contact te leggen / flirten
dinsdag 1 juni 2010 om 21:21
Er is een jongen die ik echt heel leuk vind, maar ik ben niet zo goed in het contact leggen en het flirten.
Hij kijkt me wel aan, en kijkt me na, en luistert zelfs me met mijn telefoon gesprek, en als hij me ziet zegt hij HEY.
Hoe moet ik nou het beste contact leggen / flirten, op een subtiele manier?
Hij kijkt me wel aan, en kijkt me na, en luistert zelfs me met mijn telefoon gesprek, en als hij me ziet zegt hij HEY.
Hoe moet ik nou het beste contact leggen / flirten, op een subtiele manier?
dinsdag 1 juni 2010 om 21:24
dinsdag 1 juni 2010 om 22:16
Waar staat dat ze al een vriend heeft?
Heb je binnenkort een schoolfeest?
Dat is de gelegenheid om hem gewoon te vragen: He, heb je zin om vanavond naar het schoolfeest te gaan? (en na afloop van bil gaan)
Oogcontact en subtiele aanrakingen doen het heel goed.
Mocht er een balade (schuivelnummer) gedraaid worden: Vraag hem op de dansvloer.
Heb je binnenkort een schoolfeest?
Dat is de gelegenheid om hem gewoon te vragen: He, heb je zin om vanavond naar het schoolfeest te gaan? (en na afloop van bil gaan)
Oogcontact en subtiele aanrakingen doen het heel goed.
Mocht er een balade (schuivelnummer) gedraaid worden: Vraag hem op de dansvloer.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
dinsdag 1 juni 2010 om 22:16
dinsdag 1 juni 2010 om 22:51
dinsdag 1 juni 2010 om 22:53
Een heel positieve manier van contact leggen, is hulp vragen. Als meisje mag je je veroorloven toe te geven dat je de bijbedoeling had contact te leggen, als je betrapt wordt.
Een andere techniek is "buurtalarm". Zorg dat je even later terug in zijn buurt op duikt.
Met lichaamstaal kan je ook heel veel aanvangen. Met je haar spelen, is een klassieker van formaat.
Men zegt dat de ogen de spiegels van de ziel zijn. Gebruik die wetenswaardigheid op volgende wijze. Je kijkt hem aan, je glimlacht even en slaat dan je ogen naar beneden, kijk weer naar hem en slaat je ogen weer af.
Een hoofdknikje, een glimlach en een onschuldige opmerking doen ook wonderen.
Een andere techniek is "buurtalarm". Zorg dat je even later terug in zijn buurt op duikt.
Met lichaamstaal kan je ook heel veel aanvangen. Met je haar spelen, is een klassieker van formaat.
Men zegt dat de ogen de spiegels van de ziel zijn. Gebruik die wetenswaardigheid op volgende wijze. Je kijkt hem aan, je glimlacht even en slaat dan je ogen naar beneden, kijk weer naar hem en slaat je ogen weer af.
Een hoofdknikje, een glimlach en een onschuldige opmerking doen ook wonderen.