Hoe doen jullie dat?

18-04-2008 19:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het financiele? Want ik heb nl een meningsverschil met mijn vriend (geen ruzie). Al zijn geld gaat op aan het huis, de auto, sigaretten/shag en zijn wiet. Hij houd per maand niks over. Komt eigenlijk telkens een stukje verder in de min.

Ik hou meer over van mijn salaris. Ik kan beter sparen (altijd al gekund). Mijn geld gaat voornamelijk op aan boodschappen.

Nou wil ik in oktober verlengen van abbo. En dan is als het goed is de N96 uit. Die wil ik heel graag. Ik wil geen 2 jarig abonnement meer, want ik kan niet zolang wachten totdat ik een nieuw mobieltje mag. Dit betekent ook dat mobieltjes iets duurder worden. Ik kan dit best betalen. BIjv 150 euro bijleggen bij een verlenging van 1 jaar. En ik wil niet met een mobieltje lopen waar ik niet blij mee ben.

Maar mijn vriend vind dit niet goed. Hij gaat dan zeiken over dat het ons geld is, en dat hij niet wil dat ik daar zoiets duurs mee koop. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, dat hij niet kan kopen wat hij wil.

Ik vind het mijn geld, waar ik mee mag doen wat ik wil. Hierbij rekening houdend met wat ik aan vaste lasten heb! Ik heb m ook al gezegd: Wat als ik nu ervoor spaar, en dat ik dan -ook al is het 150 euro- bijleg? Vond ie ook niet goed.

Hallo het is nog altijd MIJN geld, waar IK voor werk! Ik mag helemaal niks van mijn geld kopen. (Ja alleen eten, of wiet als meneer zijn geld op is. Wat ik niet doe. Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat van mijn geld geen wiet meer word gekocht.)

Terwijl ik in feite zo een mobieltje gewoon kan kopen, zonder verlenging van abbo.

Wat vinden jullie? In hoeverre is het "jullie" geld? Wat mag bij jullie wel en wat mag (liever) niet.
Als je WILT, KAN het best hoor, Brummetje. Maar ja, die WIL he...
quote:fleurtje schreef op 20 juni 2008 @ 22:27:

Als je WILT, KAN het best hoor, Brummetje. Maar ja, die WIL he...ach, er is in andere topics al gebleken dat het aan de wil een beetje ontbreekt
Ik wil het ook.

Alleen reden de treinen niet voor mij op dat tijdstip. En aangezien ik 2,5 uur(!) met de trein moet... Dus het KAN niet altijd gelijk.
Huh? De treinen reden niet?? Er rijden nu wel treinen toch, wat let je?
De reacties van Brummetje zijn onnavolgbaar .....
Zelfs ik ben de draad kwijt hier.. Terwijl ik zelf ook vaak ingewikkelde topics heb
quote:Capibara schreef op 21 juni 2008 @ 11:56:

Huh? De treinen reden niet?? Er rijden nu wel treinen toch, wat let je?

Ja... die rijden niet na een bepaalde tijd 's avonds. Zie net dat de laatste om 3.42 aankomt, ik ga echt niet middenin de nacht bij mijn ouders aankomen.

En daarbij wilde hij vanavond graag nog samen voetbal kijken. Nou ja mij best. Dan ga ik morgen naar mijn ouders toe.

Maar ik ga wél, hoe dan ook.
Wat een onzin...
quote:jolantje schreef op 21 juni 2008 @ 12:35:

Zelfs ik ben de draad kwijt hier.. Terwijl ik zelf ook vaak ingewikkelde topics heb
quote:tjilla schreef op 21 juni 2008 @ 13:14:

[...]

quote:Brummetje schreef op 21 juni 2008 @ 12:58:

[...]

En daarbij wilde hij vanavond graag nog samen voetbal kijken.Dat lijkt me dé reden om het niet uit te maken.
Ik denk dat brummetje nog graag een "grote beurt"wilt hebben voordat ze weg gaat.. Het is een lange toch daarna.... Als auto zijnde lijkt me zo'n beurt best wel handig....
quote:misschicken schreef op 21 juni 2008 @ 13:51:

[...]

Dat lijkt me dé reden om het niet uit te maken.

Hoezo?

quote:jolantje schreef op 21 juni 2008 @ 13:59:

Ik denk dat brummetje nog graag een "grote beurt"wilt hebben voordat ze weg gaat.. Het is een lange toch daarna.... Als auto zijnde lijkt me zo'n beurt best wel handig....Als je wat meer gelezen had van mij, had je geweten dat DAT me helemaal niks doet. I.i.g niet bij hem.
Ja ik heb zoveel van je gelezen.. Als jij echt weg wilde was je al gegaan.. Het is nou ook niet dat hij je bedriegt dat je niet gaan kan.. En dan die achterlijke reden van samen voetbal kijken.. Nou nou ja dat is op dat moment ook erg belangrijk!
Voor sommigen wel ja.

En nogmaals: Ik wil écht weg ja en ik ga ook echt weg.

Laat het godverdomme aan mij over wanneer ja! Daar heb jij helemaal NIKS over te zeggen!!!
Dan klaag er dan niet over.. Tjee wat een dramaqueen zeg..

Doen alsof je het ozo erg hebt. En je wilt nieteens bij hem zijn maar voetbal samen kijken moet dan wel.. Tsjonge wat een prioriteit! Lekker belangrijk allemaal.. Wat ga je morgen voor een topic openen?? Omdat Nederland gewonnen heeft kan ik nog niet weg???

En dit is een forum dus ik bemoei me met dingen wat ik wil!

Jij kan wel anderen afzeiken hier maarzelf niks kunnen verdragen.. Grow up please!
quote:jolantje schreef op 21 juni 2008 @ 16:16:

Dan klaag er dan niet over.. Tjee wat een dramaqueen zeg..

Doen alsof je het ozo erg hebt. En je wilt nieteens bij hem zijn maar voetbal samen kijken moet dan wel.. Tsjonge wat een prioriteit! Lekker belangrijk allemaal.. Wat ga je morgen voor een topic openen?? Omdat Nederland gewonnen heeft kan ik nog niet weg???

En dit is een forum dus ik bemoei me met dingen wat ik wil!

Jij kan wel anderen afzeiken hier maarzelf niks kunnen verdragen.. Grow up please!

Jeetje wat een slechte vriendin ben jij, als je zó snel al vind dat iemand klaagt.

Als één van jouw vriendinnen iets uit over haar relatie, dat het niet lekker loopt. Zeg je dan ook bot in haar gezicht: Klaag niet zo!

Nee he, dat zou je niet durven.
Ja toevallig doe ik dat wel zo.. Mijn zusje is mijn beste vriendin en ik zeg haar eerlijk hoe ik over dingen denk, en ook bij andere vriendinnen geef ik eerlijk mijn mening!

Maar hier op het forum zijn meerdere mensen die jou goed advies geven en daar heb jij ook lak aan. En niet alleen op dit topic, is het niet over je grofheid over een vergeten tasje in de winkel, nee dan over het overleden kindje van Boulahrouz.

Jij hebt totaal geen inlevingsgevoel dus praat me er niet over wat een goede vriendin is.. En daarbij ik ben je vriendin NIET!!!!
Nee gelukkig niet nee! quote:jolantje schreef op 21 juni 2008 @ 16:40:

En daarbij ik ben je vriendin NIET!!!!Maar ik dacht dat je dat wél zou begrijpen dat ik dat zou begrijpen...niet dus. Valt me tegen van je.
Nee ik begrijp je totaal niet.. Je weet zelf nieteens wat je wilt...

Je kent me nieteens dus hoe kan ik je tegenvallen... En hoezo zou ik jou dan moeten begrijpen?? Geef me eens een goede reden????
Nou dat ik niet dom ben, dat ik echt wel begrijp wanneer iemand bevriend is met iemand, op een forum dus. Ik heb iig geen vrienden op wat voor forum dan ook. Maakt mij niks uit.

Ik heb een lieve vriendin IRL die mij wél begrijpt en steunt.
Brum, stond contactgestoord al op je lijstje?

Zoek lekker uit wanneer je bij je vriendje weg gaat! Vanavond nog effe lekker naast hem juichen, lekker samen op de bank, hapje en drankje erbij......Je hebt het echt hartstikke slecht....

En dan morgenochtend rustig afscheid nemen, treintje pakken naar de papa en de mama.....

Hebben ze daar internet? Jammer....
quote:Brummetje schreef op 21 juni 2008 @ 18:01:

Nou dat ik niet dom ben, dat ik echt wel begrijp wanneer iemand bevriend is met iemand, op een forum dus. Ik heb iig geen vrienden op wat voor forum dan ook. Maakt mij niks uit.

Ik heb een lieve vriendin IRL die mij wel begrijpt en steunt.

Nou als je denkt dat ik je wel begrijpt vind ik je wel dom... Hoe kan je iemand met zo'n instelling als jij nou leuk vinden.. Ik vraag me dan ook af wat je hier op het forum doet als je je toch niks van niemand aantrekt..

Je hebt me nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag waarom ik jou dan zou moeten begrijpen...
quote:Brummetje schreef op 21 juni 2008 @ 18:01:

Ik heb een lieve vriendin IRL die mij wél begrijpt en steunt. Lees nog eens deze zin. Daar staat toch echt niet iets in de trant van dat jij me begrijpt. Boeien, als zij het maar doet. Ze is immers veel belangrijker dan wie dan ook hier op het forum.

Gelijk antwoord op je laatste vraag.
Ik sta nog steeds achter mijn posting richting Brummetje van eergister, op dat topic over Bouhlarous.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven