Hoe doen jullie dat?

18-04-2008 19:02 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft het financiele? Want ik heb nl een meningsverschil met mijn vriend (geen ruzie). Al zijn geld gaat op aan het huis, de auto, sigaretten/shag en zijn wiet. Hij houd per maand niks over. Komt eigenlijk telkens een stukje verder in de min.

Ik hou meer over van mijn salaris. Ik kan beter sparen (altijd al gekund). Mijn geld gaat voornamelijk op aan boodschappen.

Nou wil ik in oktober verlengen van abbo. En dan is als het goed is de N96 uit. Die wil ik heel graag. Ik wil geen 2 jarig abonnement meer, want ik kan niet zolang wachten totdat ik een nieuw mobieltje mag. Dit betekent ook dat mobieltjes iets duurder worden. Ik kan dit best betalen. BIjv 150 euro bijleggen bij een verlenging van 1 jaar. En ik wil niet met een mobieltje lopen waar ik niet blij mee ben.

Maar mijn vriend vind dit niet goed. Hij gaat dan zeiken over dat het ons geld is, en dat hij niet wil dat ik daar zoiets duurs mee koop. Ik denk dat het gewoon jaloezie is, dat hij niet kan kopen wat hij wil.

Ik vind het mijn geld, waar ik mee mag doen wat ik wil. Hierbij rekening houdend met wat ik aan vaste lasten heb! Ik heb m ook al gezegd: Wat als ik nu ervoor spaar, en dat ik dan -ook al is het 150 euro- bijleg? Vond ie ook niet goed.

Hallo het is nog altijd MIJN geld, waar IK voor werk! Ik mag helemaal niks van mijn geld kopen. (Ja alleen eten, of wiet als meneer zijn geld op is. Wat ik niet doe. Ik heb hem uitdrukkelijk gezegd dat van mijn geld geen wiet meer word gekocht.)

Terwijl ik in feite zo een mobieltje gewoon kan kopen, zonder verlenging van abbo.

Wat vinden jullie? In hoeverre is het "jullie" geld? Wat mag bij jullie wel en wat mag (liever) niet.
Brummetje, jij bent trouwens geadopteerd, toch...
quote:Brummetje schreef op 21 juni 2008 @ 17:07:

Nee gelukkig niet nee!

[...]

Maar ik dacht dat je dat wél zou begrijpen dat ik dat zou begrijpen...niet dus. Valt me tegen van je.Als je IRL vriendin je wel begrijpt, waarom zou ik het dan ook moeten doen.. Die IRL vriendin van je zit zeker in je hoofd?? En af en toe post zij zeker ook hier. Dan is zij ook zeker diegene die al die nare dingen zegt en dan moet jij het daarna goed praten????!
Vast zo'n imaginair vriendinnetje, zoals Toffe Tiki uit Suske en Wiske.
he fleur, moet je geen voetbal kijken?
Hahaha, ik wilde het net aan jou vragen toen ik je naam zag! Het staat wel aan, maar ik word een beetje zenuwachtig van hoe ze spelen :-)
hij staat hier ook aan, en ik hoor het wel als er een doelpunt is. Net dit topic doorgelezen, nou daar snap ik dus geen ruk van. WTF is vroem?
Hoe heet je immaginairy friend, Brum? Toet?
Nou.......dat was gezellig voetbal kijken.....kan je de teleurstelling gelijk compleet maken.
Nu kan ze eindelijk gaan morgen of moet ze haar vriend ook nog bijstaan met het verlies???
quote:jolantje schreef op 21 juni 2008 @ 23:32:

Nu kan ze eindelijk gaan morgen of moet ze haar vriend ook nog bijstaan met het verlies???misschien rijden de treinen weer niet morgen
Maar Brummetje woonde trouwens toch samen...
JA woonde samen.. Zewilde eerst nog gezellig samen voetbal kijken en de dag daarna bij haar vriend weggaan...
Ik ben thuis, bij mijn ouders.

En ja ik ben geadopteerd.

En ja we woonden samen.

En ja de treinen reden, jippie.

En nee heb geen imaginairy friend.
quote:Brummetje schreef op 22 juni 2008 @ 17:07:

Ik ben thuis, bij mijn ouders. Betekent dit dat je eindelijk weg bent bij je vriend? Of maak je ons nu blij met een dode mus?
Nou ja, ik ga echt heel erg goed nadenken. Maar ik denk dat ik het diep in mijn hart al weet.

Maar ik moet dit keer echt zeker zijn dat ik hier blijf, want mijn ouders willen natuurlijk niet alles nóg een keer na een jaar daar naar toe verhuizen.

Zelfde geld voor de kat, ik moet zeker zijn dat ik hier ook blijf, anders went de kat hier in dit huis en dan kan ze naar buiten en dan zóu ik als ik weer daarheen zou willen haar weer "opsluiten".
Ga ji nog eens goed nadenken! Doe je het wel zachtjes? En zonder ons?
Zo heb ik dat ook tegen hem gezegd dus.
Maar hij heeft al op zijn msn staan (gister al): Ikke is weer vrijgezel.

Dus...

Note: Ik zit op een laptop zonder msn...
Oeh dat was een heeeeeeeele innige relatie!
Dan geloof ik inderdaad dat je hem een dienst hebt bewezen.

En jezelf uiteraard

Zat inderdaad héél diep tussen jullie (not)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hehe dat is ook weer opgelost!

NEXT!!!!
En nu maar wachten op het topic Mijn moeder is me zat en kijkt me het huis uit. Of: Twijfels....zal ik weer bij mijn vriendje gaan wonen?
Ach zolang de treinen rijden....
En er geen voetbal is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven