Hoe dom?!

26-04-2010 11:29 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seks met mijn ex gehad. Het is nog geen maand uit. Heb geen condoom gebruikt, want hij verzekerde me nog geen seks met een ander te hebben gehad. Ik heb hem op zijn blauwe ogen vertrouwd, maar vanochtend kwam de aap uit de mouw: meneer heeft wel seks met een ander gehad maar vond het niet de moeite waard om het te vertellen, want hij had het wel veilig gedaan.

Hoe dom ben ik?!
Ja erg dom, maar dat weet je zelf ook wel.
Cum non tum age
Het antwoord heb je zelf al gegeven denk ik
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Naief, niet dom! Gebeurt je maar 1x! Ik zou even een testje laten doen voor de zekerheid.
Niet zo slim idd... Hup, op naar de GGD voor een test.

Ik neem aan dat je Ex wel even de oren hebt gewassen?
Heel dom...

Is dit een nieuwe vorm van zelfkastijding?
Al doende leert men.
Liegen over sex, wat zou de wereld er toch heel anders uit zien, als dat zou stoppen.
Wat voor test zou ze moeten doen dan? Voor de meeste SOA moet je een paar maanden wachten voordat het te testen is...
En je bent wel aan de pil? Anders kan een morningafterpil op dit moment ook geen kwaad.
quote:Mirrex schreef op 26 april 2010 @ 11:36:

Wat voor test zou ze moeten doen dan? Voor de meeste SOA moet je een paar maanden wachten voordat het te testen is...Ze zou allicht informatie kunnen opvragen over wanneer ze een test kan laten doen en op welke symptomen ze kan letten, toch?
meid kan gebeuren toch?

tja dat het dom is ....shit happens laat je gewoon ff testen op chlamidya en gonnereu na 2weken geloof ik.

hiv hepatitus en leus na 3 maanden de kans dat je wat hebt is der wel,maar is klein

sterkte meid
Kan me voorstellen dat je jezelf nu wel voor de kop kan slaan, maar ik begrijp het wel. Als je een (langere) relatie met iemand hebt gehad en na een maand alweer seks hebt dan weet ik ook niet of ik het dan opeens weer met condoom zou doen. Zeker als hij je ervan overtuigt dat er in die maand niemand anders is geweest.

Hangt er natuurlijk ook wel van af hoe het uit is gegaan en of je je ex uberhaupt wel vertrouwde..

Wel idd een test doen zodra het kan en zo nodig morning after pil..
Wat een eikel is hij.

Ik denk eigenlijk niet dat ik jou dom vind. Misschien een beetje naïef, maar dat ligt eraan hoe je hem kent en hoe jullie relatie was.

Hopen maar dat hij de waarheid sprak dat ze het veilig hebben gedaan en toch maar even testen voor de zekerheid.
Ja, ik vind het nog niet zo vreemd dat je je ex vertrouwt.. Beetje naief was het wel.

Inderdaad even een testje doen en je niet meer laten inpalmen door die sukkel.
Naief, niet dom. Gewoon rustig aan, testje doen en zorgen dat het niet nog een keer gebeurd!
Sommige mannen liegen nu eenmaal makkelijk....
quote:Nammma schreef op 26 april 2010 @ 11:50:

Sommige mannen liegen nu eenmaal makkelijk....Sommige mensen liegen nu eenmaal makkelijk. Vrouwen zijn echt niet heiliger dan mannen hoor.
Lief dat jullie me naief vinden, maar ik voel me echt heel dom dat ik hier ingetrapt ben. Hij had allereerst zelf een heel verhaal dat we wel moesten melden als we seks met een ander zouden hebben. Vervolgens heb ik het hem op het 'moment supreme' gevraagd of ie ECHT geen seks met een ander had gehad. En me gevraagd me daarbij recht in de ogen te kijken. Zijn antwoord: nee. Hij heeft dus staalhard tegen me gelogen. En dat vind ik echt onvergeeflijk. Hij komt er dus niet meer in (letterlijk en figuurlijk). Eikel. Weet meteen weer waarom het mijn ex is.

En ga me idd laten testen :S
Maar waarom vind je jezelf dan zo dom? Omdat je hem geloofde terwijl hij recht in je gezicht loog? (ok, lesje timing is misschien geen overbodige luxe ).
We hebben ruim 3 jaar een relatie gehad. In het begin heeft ie me ook zoiets geflikt. Mijn intuitie zei dat ie binnen een week met een ander in bed zou liggen. En nog laat ik me strikken om in zijn rijtje scharrels aan te sluiten. Kortom: ik wist dat ik hem niet kon vertrouwen en ben dus weer te goed van geloof geweest. Ik moet beter naar mezelf luisteren...
Hihi, en van die timing heb je wel gelijk
quote:greta2 schreef op 26 april 2010 @ 12:12:Hij heeft dus staalhard tegen me gelogen. En dat vind ik echt onvergeeflijk. Hij komt er dus niet meer in (letterlijk en figuurlijk). Eikel. Weet meteen weer waarom het mijn ex is.

En ga me idd laten testen :S

En dat is al helemaal niet dom.

Doe wat je zegt: laat je testen en zorg dat hij linea recta uit je leven verdwijnt!

Mocht het hierna toch nog een keer gebeuren, tsja, dan is dat wel een beetje (erg) dom...
Jezus, een SOAtest.

Je ex is 1 (of een paar) keer naar bed geweest met een andere vrouw, en daarna ben jij nog een keer met hem naar bed geweest. Is het iemand die wilde dingen doet (anaal, of tot bloedens toe neuken)? zoniet dan lijkt me een SOA test overdreven. Soatest.nl is het met me eens.

Weet iemand de kansverwachtingen: hoe groot is de kans op SOA nu eigenlijk bij onveilig vrijen?

Ik doe een schatting: Kans dat die vrouw een SOA had: 5%.

Kans dat je ex het dan heeft opgelopen: 10%

Kans dat jij het dan weer hebt gekregen: 2%.

De kans dat jij een SOA hebt opgelopen is dan 1 op 10.000. Je kunt je beter niet laten onderzoeken: de kans dat je bij het onderzoek verkeerd geprikt wordt en daardoor iets blijvends oploopt is volgens mij hoger.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
HIV ..of bestaat dat niet meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven