Hoe er mee om gaan?

10-04-2010 11:29 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi...

Er moet me even iets van het hart...

Twee jaar terug een jongen leren kennen tijdens een weekendje weg nummers uitgewisseld, wat zitten smsen daarna een keertje afgesproken maar ik was er toch niet helemaal ondersteboven van.

Hij kreeg vrij snel daarna een vriendin en half jaartje later weer contact met elkaar via msn/hyves.

Werd steeds meer en gingen nu ook bellen... Vanaf vorig september tot dit jaar februari heel veel contact gehad (ik had tussendoor nog een andere man tegengekomen maar dat liep stuk)

Hij wilde steeds maar afspreken maar ik was er een beetje huiverig voor omdat hij naar mijn idee iets te hard van stapel liep. Dus vaak afspraken gemaakt die ik vervolgens weer af heb gezegd.

Maar toen in februari dacht ik ach ik ken hem nou zo lang laten we maar gewoon wat drinken ik zie het wel...

Hij kwam helemaal naar mij toe (anderhalfuur rijden) voor een paar kopjes thee in de kroeg hier en hij is weer terug gereden.

Het voelde ineens heel goed, gezellig, veel gelachen...

Weekend daarop kwam hij weer naar mij toe maar bleef dan ook slapen, dit was ook de eerste keer dat we sex hebben gehad met elkaar en dat was ook geweldig! Hij kon niet van me af blijven het hele weekend en het was wederom zo leuk.

Weekend daarop zou hij op zondag een maand naar het buitenland gaan... Ik kon dat weekend niet zijn kant op komen dus we zouden niks af spreken. Zaterdag beld hij op ik kom naar jou toe anders duurt het nog veel langer voordat ik je zie!

Het was een super weekend met elkaar!

In zijn vakantie onwijs veel gesmst met elkaar waarin hij mij ook hele liefdesverklaringen stuurde en zelfs vroeg of hij mij zijn vriendin mocht noemen... het ging me allemaal wel heel snel dus ik was iets terug houdend met zelf alle verklaringen te geven. Maar toch bleef het contact aanhouden en hij was naar mijn idee echt tot over z'n oren verliefd op me.

Weergekomen na een maand ben ik een weekend naar hem gegaan, kreeg een hele dure fles parfum en samen uit eten geweest, strand, kortom weer helemaal super!

Volgende weekend ging ik weer naar hem, ik was niet zo lekker en had een financiele tegenvaller gehad en dat had ik hem verteld maar hij wou gewoon dat ik kwam. Bleek dus dat hij kaartjes had voor een dance feest. (hartstikke leuk maar ik had zwaar de griep te pakken) Dus toch maar gegaan omdat de kaarten betaald waren. het was super gezellig en leuk maar op een gegeven moment werd ik helemaal naar... Het werd warm en mijn griep schoot me door m'n hele lijf heen. Ik wilde niet weg omdat hij het zo naar zijn zin had maar later trok ik het echt niet meer.. En zijn we naar huis gegaan.

Vanaf toen veranderde alles hij werd afstandelijk en was een beetje chagerijnig (heel begrijpelijk gezien het geen goedkope kaarten waren) meerdere keren gezegd dat ik het echt heel erg vond en het goed met hem ga maken. Gevraagd wat er nou was maar er kwam niks los. Thuis aangekomen ging hij meteen naar bed dus ik ook maar liggen... zei weltrusten en hij pakte me ineens vast.. begon me te zoenen en wilde sex... Ik dacht eerst van nee nee maar goed toch maar toegegeven er aan. Hij was direct anders dan ervoor.. Het ging ruig en hard en hij deed me zeer. (waar ik na dat ik er wat van zei hij meteen stopte) uiteindelijk gaan slapen en de volgende morgen was hij weer lief voor me... Leek weer bedaard. Ontbijtje voor hem gemaakt en leuk gedaan de rest van de dag...

In de trein naa huis heb ik hem nog een sms gestuurd dat het me speet van het weekend maar dat ik het wel heel gezellig vond.

Niks meer gehoord (hij was op een verjaardag) snachts om 1 uur kreeg ik een sms of ik thuis was gekomen...

Het voelde helemaal niet meer goed en ik heb de volgende dag een sms gestuurd wat er nou eigenlijk was... dat er iets niet goed zat....

Ik kreeg een sms terug waarin hij mij duidelijk maakte er niet mee door te willen gaan omdat hij bang was dat het teveel op een vaste relatie begon te lijken en hij daar niet klaar voor was... Dat hij nog rekening wilde houden met mijn pijntjes en ziektes...

Het kwam zo rauw op m'n dak.. Hij wilde er gewoon meteen een punt achter zetten!!

s'avonds er over gebeld, hij wist niet wat hij wilde... Hij vond me zo leuk maar het idee van een relatie benauwde hem.. Snap ik, dus afgesproken het gewoon luchtig te houden en dan wel zien waar het schip strand. Maar hij hamerde er zo op in het luchtig en leuk te houden ( m.a.w. dat hij ook andere vrouwen wilde zien) daar kan ik dus niet mee omgaan.. Ik vond hem echt leuk geworden en was ook echt gek op hem!

Uiteindelijk kwam het erop neer dart hij er over na had gedacht na dat feest (toen ik ziek was geworden) als dat niet was gebeurt had hij deze gedachtes niet gehad zei hij....

Na een hele week smsen en gedoe erover eergister afgesproken elkaar met rust te laten... Maar ik voel me er zo grof gezegd zwaar klote om!!! Ik mis hem en ik snap niet hoe je ineens van zo'n verliefde wolk af kan vallen door een avondje....

Sorry voor het onwijs lange verhaal maar het lucht me eventjes op......
Voor een feestje is HIJ helemaal in....Vraagt hij zich wel af wat JIJ leuk vindt?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Nee dat doet hij natuurlijk niet.. alleen maar bezig met zichzelf... Maar hij heeft dikke pech... Ik heb afgesproken met een vriendin vanavond...

Moet zeggen dat de twijfel wel bij me toe sloeg hoor.... Maar het is niet goed om daar op in te gaan.... :S
Wauw, wat goed van je! Helemaal logisch van die twijfel, maar je gaat gewoon jij eigen ding doehoen! Ga je hem ook nog laten weten dat je niet meegaat?
Nou de twijfel is er nog steeds.... Ernstig ik weet het.... en blijf twijfelen... aan de ene kant denk ik vind dat ook een leuk feest.... Maar aan de andere kant ook bang dat er weer wat gebeurt en dat hij me laat stikken daar.... Ik durf het eigenlijk ook niet....
Hmm...da's dan weer wat minder dat dat gevoel er ook bij komt kijken. Maar echt goed dat je iets met een vriendin gaat doen. In 1e plaats voor jezelf om ook de grens aan te geven dat je niet wil dat iemand zo met jou omgaat. Niet de ene week en gisteren het één zeggen en nu gewoon de draad weer oppakken. Het is graag of niet en laat hem daar dan maar van balen. En if this is for real komen er nog genoeg leuke feestjes. Geef je nu toe dan zit je over twee maanden in dezelfde situatie. (experience)
Wees blij dat je nu weet hoe hij reageert in minder leuke tijden, beter dan dat je daar na jaren achter komt, als er echt iets aan de hand is.

Je kan op hem niet rekenen en als hij boos op je is eist hij (agressieve) sex en dit is nog maar het begin..............
Niet doen, joh! Waar is je trots? Als je er nu op ingaat, weet hij dat je meteen weer om bent en gaat hij daar in de toekomst zeker nog van profiteren.

Je had al iets afgesproken met een vriendin, nu ga je haar dus laten vallen voor iemand die jou al eens heeft laten vallen? Niet slim!
Nu twijfel je nog omdat het nog niet zo lang geleden is.

Maar ik denk dat je over een tijdje wel inziet dat hij niet 'God's gift to women' is, zoals iemand zo mooi zei, en dat je blij bent dat je van hem af bent.
Nicky: als mijn vriend ziet dat ik ziek ben stuurt ie me naar bed en brengt hij me een extra deken, een kan thee en een asperintje. Mochten we een feest hebben weet ik zeker dat hij twijfelt of hij wel gaat (ik zou hem er heen sturen en zeggen dat hij met een vriend moet gaan)

Nooit zou er gebeuren wat er bij jou gebeurt is.

Hou de eer aan jezelf. Luister naar het gevoel dat je 2 haar geleden had. Deze vent is FOUT. (met hoofdletters)
Ik had hem gestuurd dat er hier in de buurt ook een leuk feest is en dat dat dichterbij is... Ik denk als het hem te doen is om mij doet ie dat (de kaarten zijn toch gratis)

Maar krijg terug dat ie het lullig vind gezien hij de kaarten gekregen vind en het dus lullig vind om nu niet te gaan....
Jammerrr van jouw sms. Nu ben je namelijk weer teleurgesteld terwijl als je gewoon niet zoveel had gedaan en een leuke avond met je vriendin had gehad jij jezelf sterk zou voelen.
Helemaal waar want ik voelde me behoorlijk sterk door telkens heel kortaf te reageren maar nu voel ik me weer het domme schaapje wat achter hem aan huppelt en over ja en amen op zegt.... Dom dom dom maar wel weer een les voor een volgende keer....
In ieder geval dan nu niet meer reageren en heel veel plezier met je vriendin gaan hebben. Trek iets leuks aan, maak je mooi op, lekker geurtje op en het leuk hebben!!
Vergeet hem. Hij is niet trouw (blijkt omdat hij al met je ging daten tijdens zijn vorige relatie) en zal dat aan jou ook niet zijn. Hij wil niet eens een relatie met je, hij wil alleen maar seks. Jij wilt hele andere dingen.
Nou vriendin had zich afgemeld :(

Meneer wilde naar mij toe komen.... dus ik heb maar gezegd dat het oke was.... Hij drong behoorlijk aan en had al z'n spullen al gepakt...

Krijg ik net drie kwartier geleden een smsje... Auto stuk... Deed helemaal niks meer...

Nu was dat ding van het weekend ook al niet helemaal lekker meer maar ik weet zeker dat dit een eerste best K smoes was!!

Het helpt wel moet ik zeggen dat ik nu met eigen ogen er gewoon ingelopen ben en eindelijk zie dat het hem gewoon om een ding te doen is en totaal niet om mijn persoontje.... :(

Toch doet het wel weer zeer maar heeft me wel geholpen!
quote:nickymz schreef op 10 april 2010 @ 23:57:

Nou vriendin had zich afgemeld :(

Meneer wilde naar mij toe komen.... dus ik heb maar gezegd dat het oke was.... Huh? Jij hebt gezegd dat het oké is? Snap ik het nou niet?
Zeker weten dat die vriendin had afgezegd?

Weet eigenlijk niet wat je nu wilt horen: de kans was zeer groot dat je uiteindelijk weer gekwetst zou achterblijven. Maar hopelijk sterkt dit je nu.

Vergeet hem, laat hem los! Laat het hem ev. maar bewijzen als hij het toch echt zou menen.
quote:mellie001 schreef op 11 april 2010 @ 10:07:

Laat het hem ev. maar bewijzen als hij het toch echt zou menen.Nee! Zelfs dat niet doen! Mijn enige gedachte is: opzouten!!!!!!!!!
Volgens mij spoort die man niet, inderdaad opzouten !!!
Bij hem mag je blijkbaar alleen maar de perfecte barbie zijn en je mag niet je mindere dagen hebben. Wil je dit? Lijkt me niet toch?

Niet meer intrappen en laten gaan zou mijn advies zijn.
Kreeg midden in de nacht ook nog smsjes dat ie wel uit was gegaan en ow zo zin in me had... Dat hij vanavond ook nog wel langs had willen komen..

Heb er verder niet meer op gereageerd hoe moeilijk dat ook was.....

Hij weet telkens weer mn dag te verzieken met zijn K smoesjes en ge etter door me telkens weer hoop te geven waar ik dan gewoon intuin om vervolgens weer keihard op m'n plaat te gaan....

Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen toch? :P
Goed van je dat je niet meer hebt gereageerd. Hoop dat je het volhoudt. Gisteren was je namelijk op een bepaald moment ook erg stellig tot hij weer contact opnam en dat gaat ie vast nog wel doen. So be prepared om niet te antwoorden!
Hoi Nickymz,

Goed dat je nu hebt volgehouden. Het valt me op dat er -althans dat denk ik- een dieperliggend "probleem"i s. Je geeft aan bindingsangst te hebben. Ook omschrijf je dat je jezelf graag wil bewijzen en geef je voorbeelden van situaties waarin je over je eigen grenzen heen gaat (je doet dingen voor hem ondanks dat je ziek bent). Ik denk dat jij bij iemand anders de bevestiging zoekt en de aandacht die je niet voldoende voor jezelf hebt. Het komt op mij over alsof je weinig zelfvertrouwen hebt en je jezelf niet voldoende waard vindt om jouw mening en grenzen vol te houden. Bindingsangst komt door angst om gekwetst te worden, en tegelijkertijd angst om iemand (te) dichtbij te laten komen.

Ik denk (sorry als ik kort door de bocht ga) dat jij aan jouw zelfvertrouwen en respect moet werken om uiteindelijk wel voor jezelf op te kunnen komen en niet meer de uitdaging te voelen van het "duwen en trekken", maar bij jezelf te blijven en van jezelf te houden (en niets minder van een ander te accepteren dan dat hij dat ook doet).

Misschien heb ik het helemaal mis hoor, dit is wat mijn opviel. Helaas bestaan er heel veel van dit soort mannen en als je niet leert voor jezelf grenzen te stellen (zelfrespect) dan zou dit weleens een lange termijn valkuil voor je kunnen zijn (hetgeen je zelfvertrouwen steeds meer zal doen afnemen).

Als ik het mis heb hoor ik het graag natuurlijk.
En hoe krijg ik dat zelfvertrouwen weer terug??
quote:nickymz schreef op 11 april 2010 @ 22:47:

En hoe krijg ik dat zelfvertrouwen weer terug??

Op je eigen leven gaan richten. Uitgaan met vriendinnen en heerlijk flirten met leuke mannen. Jezelf mooi aankleden elke dag en lekker onder de zonnebank gaan, voordat je over een maandje in die super leuke jurk loopt met blote benen.

Heel lief voor jezelf zijn door cadeautjes voor jezelf te kopen en extra lang in bad te gaan of onder de douche. Een lekker ontbijtje - met alles er op en eraan - helemaal voor jezelf maken. En deze man wissen uit je mobiel,van je hyves, msn, noem maar op. He-le-maal klaar mee. Want hiervoor ben je gewoon te leuk! Vindt jij en zeg je ook vanaf nu tegen jezelf. Capiche?
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven