Hoe geef ik liefde?

15-09-2021 17:25 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb nu een tijdje een relatie met een man waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Bij onze eerste ontmoeting, vielen we als een blok voor elkaar. Alles gaat super goed, alleen ik weet gewoon niet hoe ik liefde moet geven… En ik haat dat, want ik ben echt super blij met een man als hij in mijn leven. Hij zegt het af en toe tegen mij, dat hij wat liefde mist van mijn kant maar ik weet gewoon niet hoe..

Misschien wat tips? of ja ik weet het eigenlijk niet… Voel me hier heel stom over
Die ex heeft hem goed verpest. Zonde.
Want nu denk jij vanalles fout te doen, terwijl je heel chill klinkt in mijn ogen.
Ik hoop dat jullie toch een weg samen vinden hierin want over liefde hoef je eigenlijk niet zo na te denken, dat ís er gewoon namelijk.
raindance schreef:
17-09-2021 08:35
Omdat ze verliefd is. En heb jij nog nooit van iemand gehouden?
Daar gaat het niet om. Er zit wel een verschil in verliefd zijn en gek zijn op iemand of iemand op een voetstuk plaatsen, en dat laatste is niet gezond.
.
WholeLottaLove schreef:
17-09-2021 08:43

Of hij koos haar omdat er al een steekje bij hem los zat. Of zijn ex was niet zo, maar maakte hij haar zo met opmerkingen als: 'Je moet me wel liefde geven als ik wegga, anders denk ik dat je niet van me houdt'. Je weet het niet.
WholeLottaLove schreef:
17-09-2021 08:43
Want nu denk jij vanalles fout te doen, terwijl je heel chill klinkt in mijn ogen.
Ik hoop dat jullie toch een weg samen vinden hierin want over liefde hoef je eigenlijk niet zo na te denken, dat ís er gewoon namelijk.
Het ligt vast niet aan hem en zijn karakter.
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb veel mensen zien zeggen laat heb gaan en stop met deze relatie, maar wij hebben afgelopen weekend een erg fijn en goed gesprek hierover gehad en we begrijpen elkaar nu meer.
Aimeex schreef:
22-09-2021 14:30
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb veel mensen zien zeggen laat heb gaan en stop met deze relatie, maar wij hebben afgelopen weekend een erg fijn en goed gesprek hierover gehad en we begrijpen elkaar nu meer.

Wat geweldig dat jullie diepe problemen zo ineens opgelost zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven