Hoe geef ik liefde?
woensdag 15 september 2021 om 17:25
Hoi allemaal!
Ik heb nu een tijdje een relatie met een man waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Bij onze eerste ontmoeting, vielen we als een blok voor elkaar. Alles gaat super goed, alleen ik weet gewoon niet hoe ik liefde moet geven… En ik haat dat, want ik ben echt super blij met een man als hij in mijn leven. Hij zegt het af en toe tegen mij, dat hij wat liefde mist van mijn kant maar ik weet gewoon niet hoe..
Misschien wat tips? of ja ik weet het eigenlijk niet… Voel me hier heel stom over
Ik heb nu een tijdje een relatie met een man waar ik tot over mijn oren verliefd op ben. Bij onze eerste ontmoeting, vielen we als een blok voor elkaar. Alles gaat super goed, alleen ik weet gewoon niet hoe ik liefde moet geven… En ik haat dat, want ik ben echt super blij met een man als hij in mijn leven. Hij zegt het af en toe tegen mij, dat hij wat liefde mist van mijn kant maar ik weet gewoon niet hoe..
Misschien wat tips? of ja ik weet het eigenlijk niet… Voel me hier heel stom over
vrijdag 17 september 2021 om 08:43
vrijdag 17 september 2021 om 08:49
vrijdag 17 september 2021 om 08:58
Of hij koos haar omdat er al een steekje bij hem los zat. Of zijn ex was niet zo, maar maakte hij haar zo met opmerkingen als: 'Je moet me wel liefde geven als ik wegga, anders denk ik dat je niet van me houdt'. Je weet het niet.
vrijdag 17 september 2021 om 09:20
Het ligt vast niet aan hem en zijn karakter.WholeLottaLove schreef: ↑17-09-2021 08:43Die ex heeft hem goed verpest. Zonde.
Want nu denk jij vanalles fout te doen, terwijl je heel chill klinkt in mijn ogen.
Ik hoop dat jullie toch een weg samen vinden hierin want over liefde hoef je eigenlijk niet zo na te denken, dat ís er gewoon namelijk.
woensdag 22 september 2021 om 16:03
Wat geweldig dat jullie diepe problemen zo ineens opgelost zijn.