Hoe hebben jullie je man leren kennen?
maandag 10 november 2025 om 11:48
Ik zit eventjes in een diep dal.
De afgelopen 2 maanden heb ik sinds jaren gedate, en het bleek in eerste instantie een echte match.
Nu, 2 maanden later, gaf hij aan dat een lange termijn relatie er niet zal inzitten, met heel redelijke argumenten.
Het gesprek is zeer respectvol verlopen.
Nu maak ik natuurlijk een zeer moeilijke periode door met alle symptomen die horen bij ldvd: maagpijn, overgeven, geen eetlust, hoofdpijn, somberheid. Hoort nu eenmaal bij het leven.
Echter vraag ik me oprecht af of de juiste liefde wel bestaat.
Ik ben niet onknap, maar weet natuurlijk dat uiterlijk niet is wat telt.
Maar schijnbaar met een goed uiterlijk, een sociaal leven en mijn eigen projecten in het leven, is er tot nu toe nog nooit iemand geweest die mij de moeite waard vindt, met uitzondering de mensen die enkel geïnteresseerd zijn in seks.
Het doet heel wat met mijn zelfvertrouwen.
Waarom komen andere vrouwen in mijn omgeving wel een fijne man tegen?
Hoe is dat bij jullie gegaan?
Hoe heb je je man ontmoet?
Ik ben overigens niet van plan om de komende 3 maanden opzoek te gaan naar iets nieuws.
Ik moet namelijk eerst zelf volledig hersteld zijn van mijn huidige intens verdriet.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
De afgelopen 2 maanden heb ik sinds jaren gedate, en het bleek in eerste instantie een echte match.
Nu, 2 maanden later, gaf hij aan dat een lange termijn relatie er niet zal inzitten, met heel redelijke argumenten.
Het gesprek is zeer respectvol verlopen.
Nu maak ik natuurlijk een zeer moeilijke periode door met alle symptomen die horen bij ldvd: maagpijn, overgeven, geen eetlust, hoofdpijn, somberheid. Hoort nu eenmaal bij het leven.
Echter vraag ik me oprecht af of de juiste liefde wel bestaat.
Ik ben niet onknap, maar weet natuurlijk dat uiterlijk niet is wat telt.
Maar schijnbaar met een goed uiterlijk, een sociaal leven en mijn eigen projecten in het leven, is er tot nu toe nog nooit iemand geweest die mij de moeite waard vindt, met uitzondering de mensen die enkel geïnteresseerd zijn in seks.
Het doet heel wat met mijn zelfvertrouwen.
Waarom komen andere vrouwen in mijn omgeving wel een fijne man tegen?
Hoe is dat bij jullie gegaan?
Hoe heb je je man ontmoet?
Ik ben overigens niet van plan om de komende 3 maanden opzoek te gaan naar iets nieuws.
Ik moet namelijk eerst zelf volledig hersteld zijn van mijn huidige intens verdriet.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
maandag 10 november 2025 om 12:01
maandag 10 november 2025 om 12:04
Laat ik als eerste zeggen dat liefdesverdriet gewoon kut is. Niemand vindt dat leuk en daar moet je helaas doorheen. En dat mag je ook gewoon heel naar vinden en daar wil ik je sterkte mee wensen.
Wel haal ik deze quote even uit je OP. Een relatie van 5 jaar noem ik niet iemand die enkel geïnteresseerd is in seks (niet je date, maar je ex-vriend). En je hebt zelf ook wel eens gezegd dat je zelf psychisch soms onstabiel bent. Dat betekent niet dat je onaantrekkelijk bent voor een partner, maar het kan wel zo zijn dat je in zo'n periode niet de beste mannen aantrekt. Ik vind zelf intens verdriet hebben an 2 maanden daten ook wel heftig klinken eerlijk gezegd.
OT: ik heb mijn man ontmoet op de sportschool. Hij werkte daar als bijbaan tijdens zijn studie.
maandag 10 november 2025 om 12:12
maandag 10 november 2025 om 12:16
Ik heb nergens vermeld dat ik een relatie van 5 jaar heb gehad.BabyGroot schreef: ↑10-11-2025 12:04Laat ik als eerste zeggen dat liefdesverdriet gewoon kut is. Niemand vindt dat leuk en daar moet je helaas doorheen. En dat mag je ook gewoon heel naar vinden en daar wil ik je sterkte mee wensen.
Wel haal ik deze quote even uit je OP. Een relatie van 5 jaar noem ik niet iemand die enkel geïnteresseerd is in seks (niet je date, maar je ex-vriend). En je hebt zelf ook wel eens gezegd dat je zelf psychisch soms onstabiel bent. Dat betekent niet dat je onaantrekkelijk bent voor een partner, maar het kan wel zo zijn dat je in zo'n periode niet de beste mannen aantrekt. Ik vind zelf intens verdriet hebben an 2 maanden daten ook wel heftig klinken eerlijk gezegd.
OT: ik heb mijn man ontmoet op de sportschool. Hij werkte daar als bijbaan tijdens zijn studie.
In het verleden ben ik inderdaad onstabiel geweest, maar het afgelopen jaar is dit serieus verbeterd.
De instabiliteit is fors gedaald.
Het is ook niet de reden dat het verder niets wordt met de date.
Tijdens periodes dat ik wel instabiel ben, is daten ook wel het laatste wat ik zou doen.
Ik begrijp je feedback wel dat ik nu intens verdriet heb na 2 maanden daten.
Ik ga er vanuit dat het over een week weer een stuk beter zal zijn.
maandag 10 november 2025 om 12:22
Sterkte! Liefdesverdriet is vreselijk!
Ik heb mijn partner(s) altijd tijdens studie of werk leren kennen, nooit online gedatet (lijkt me ook verschrikkelijk). De laatste keer: nieuwe baan, nieuw projectteam, het klikte meteen. We hebben inmiddels wel allebei een andere baan (was sowieso een tijdelijk project).
Ik heb mijn partner(s) altijd tijdens studie of werk leren kennen, nooit online gedatet (lijkt me ook verschrikkelijk). De laatste keer: nieuwe baan, nieuw projectteam, het klikte meteen. We hebben inmiddels wel allebei een andere baan (was sowieso een tijdelijk project).
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
maandag 10 november 2025 om 12:23
maandag 10 november 2025 om 12:28
Internet in 2003. Ik woonde toen buiten Europa, dus eerst maanden alleen gemaild. In eerste instantie over de gezamelijke hobby. We hebben elkaar zo heel goed leren kennen. En is er iets moois opgebloeid.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat wanneer we elkaar tegen waren gekomen in de kroeg dat we doorgelopen waren. Totaal niet het type waar ik normaal op zou vallen. Nu zou ik hem niet meer kwijt willen, en ben ik nooit meer iemand tegengekomen die ik leuker vind
We passen goed bij elkaaar.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat wanneer we elkaar tegen waren gekomen in de kroeg dat we doorgelopen waren. Totaal niet het type waar ik normaal op zou vallen. Nu zou ik hem niet meer kwijt willen, en ben ik nooit meer iemand tegengekomen die ik leuker vind
maandag 10 november 2025 om 12:46
maandag 10 november 2025 om 12:50
Hier heb je het over 5 jaar samen:Lisi schreef: ↑10-11-2025 12:16Ik heb nergens vermeld dat ik een relatie van 5 jaar heb gehad.
In het verleden ben ik inderdaad onstabiel geweest, maar het afgelopen jaar is dit serieus verbeterd.
De instabiliteit is fors gedaald.
Het is ook niet de reden dat het verder niets wordt met de date.
Tijdens periodes dat ik wel instabiel ben, is daten ook wel het laatste wat ik zou doen.
Ik begrijp je feedback wel dat ik nu intens verdriet heb na 2 maanden daten.
Ik ga er vanuit dat het over een week weer een stuk beter zal zijn.
relaties/relatiebreuk-bang-voor-verdrie ... ges/498226
maandag 10 november 2025 om 12:58
Ik werd lid van de vereniging waar hij ook lid was. Samen met een andere man/jongen ontstond een hechte vriendschap, ook buiten de vereniging om, we hadden ook werk in hetzelfde gebied. Was eerst 'gewoon' leuk maar hij werd steeds leuker
.
Jaren later (toen nr 3 niet meer lid was van deze vereniging en wij nog wel) hoorde ik dat men in die tijd gespeculeerd had met wie ik zou gaan van de 2. Volgens mij was de 2e nooit verliefd op mij geweest maar ging toch twijfelen. Dus heb dat aan hem gevraagd en heb hem nog nooit zo hard horen lachen. Nee dus.
Jaren later (toen nr 3 niet meer lid was van deze vereniging en wij nog wel) hoorde ik dat men in die tijd gespeculeerd had met wie ik zou gaan van de 2. Volgens mij was de 2e nooit verliefd op mij geweest maar ging toch twijfelen. Dus heb dat aan hem gevraagd en heb hem nog nooit zo hard horen lachen. Nee dus.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
maandag 10 november 2025 om 13:26
Inmiddels alweer 21 jaar geleden. We werden door een bekende aan elkaar voorgesteld. Was zeker geen liefde het eerste gezicht wat mij betreft: zo’n veel oudere Britse man.
Ik had daarna een andere relatie gehad. Die ging uit en toen kreeg ik (toevallig) een appje hoe het met mij ging…. Een paar maanden later was hij in Amsterdam en nodigde hij mij uit voor lunch. En zo geschiedde (al ging daar nog heel wat aan vooraf).
Inmiddels 12+ jaar getrouwd en samen een kind van 8.
Ik had daarna een andere relatie gehad. Die ging uit en toen kreeg ik (toevallig) een appje hoe het met mij ging…. Een paar maanden later was hij in Amsterdam en nodigde hij mij uit voor lunch. En zo geschiedde (al ging daar nog heel wat aan vooraf).
Inmiddels 12+ jaar getrouwd en samen een kind van 8.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 10 november 2025 om 14:23
Volgens mij heb ik die serie/film/boek gezien/gelezen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 10 november 2025 om 14:29
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in