Hoe kan dit?

21-12-2019 11:03 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve mensen!

Ik wilde graag eventjes iets van mij afschrijven omdat ik even niks snap waarom ik het ineens niet goed los kan laten..

4 maanden geleden is mijn relatie van 2 jaar uitgegaan doordat hij al een tijdje Tinder had, ik hierachter kwam, nog een kans gaf, en hij alsnog doorging en ik dus wantrouwend tegen hem was. Hij dumpte mij via een dronken appje, en kwam de dag erna huilend terug maar heb hem toen weggestuurd. Sinds die dag, heb ik er ongeveer een weekje echt mee gezeten en niet echt meer aan gedacht.

2 maanden terug kreeg ik het eerste appje dat hij me mist en het niet relaxt zou vinden als ik met een ander zou zoenen voor zijn gezicht als we bij hetzelfde feestje waren. Sindsdien stalkte hij mij behoorlijk. Op een avond tijdens het uitgaan, waar hij ook was, kreeg ik een appje met ‘tyfus snol, ben blij dat ik van je af ben, je had na mij direct een ander’ (wat dus niet zo was) maar heb hier verder niet op gereageerd en sindsdien was het ook eindelijk stil.

Maar nu het gekke, ik heb gehoord dat hij aan het daten is, en dat is prima maar waarom doet mij dit zoveel? Is dat omdat ik zelf totaal niet toe aan daten ben, maar me toch eenzaam voel? Heb namelijk de afgelopen tijd 3 dates afgezegd omdat ik hier eigenlijk gewoon geen zin in heb maar voel me wel vaak alleen.

I don’t get it?! Het was helemaal geen leuke relatie, deden het laatste jaar niks leuks meer, en er zijn zoveel nare dingen gebeurd. Maar jeetje, ik voel echt gemis en slaap de hele week al slecht.

Bedankt voor het lezen!
Je mist hem niet.

Je mist wat had kunnen zijn. Een leuke relatie. Alleen was het dat niet.

En nou denk jij dat hij tegen die andere vrouw wel leuk doet. Nou dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Een mens veranderd niet zo snel.
Wees blij dat je van die kneus af bent.

Hij gedraagt zich raar. Het is niet gek om even verdriet te hebben. Maar weet: dat gaat weer over. Er komt vast een leukere man op je pad.
sugarmiss schreef:
21-12-2019 12:15
Je mist hem niet.

En nou denk jij dat hij tegen die andere vrouw wel leuk doet. Nou dat doet hij waarschijnlijk ook niet. Een mens veranderd niet zo snel.
Helemaal eens, je mist hem niet, hij klinkt echt niet als leuk relatiemateriaal, maar je mist inderdaad wat het had kunnen zijn.
Geef het de tijd, als je nu geen zin hebt om te daten, lekker mee wachten, er komt vanzelf een moment dat je daar wel weer zin in hebt!
Even je verhaal samenvattend
Tijdens jullie relatie stond hij op tinder
Het ging daarom uit.
Hij blijft op tinder en jij gaat er ook op
Hij blijft daten
Jij niet
Hij zegt dat jij je mist
Hij appt dat je een tyfussnol bent omdat je date
Hij gaat weer op date
Jij hebt het hier moeilijk mee

Realiseer je dat je er alleen moeite mee hebt dat tegen je liegt, niet dat jij hem kwijt bent (als je echt eerlijk bent ).
Hij deugt niet en jij moet echt afstand nemen, ik denk dat er genoeg signalen geweest zijn dat je misbruikt wordt.
Joh, je kan beter in jouw positie staan, dan in de positie van de vrouwen, waar je ex nu mee date. Jij weet hoe hij is in een relatie en die vrouwen denken dat ze met een leuke man daten en kans hebben op een leuke, betrouwbare partner.

En waarom je er nu ineens mee zit? Misschien omdat het bijna Kerstmis is?
vanlippebiesterveld schreef:
21-12-2019 12:26
Even je verhaal samenvattend
Tijdens jullie relatie stond hij op tinder
Het ging daarom uit.
Hij blijft op tinder en jij gaat er ook op
Hij blijft daten
Jij niet
Hij zegt dat jij je mist
Hij appt dat je een tyfussnol bent omdat je date
Hij gaat weer op date
Jij hebt het hier moeilijk mee

Realiseer je dat je er alleen moeite mee hebt dat tegen je liegt, niet dat jij hem kwijt bent (als je echt eerlijk bent ).
Hij deugt niet en jij moet echt afstand nemen, ik denk dat er genoeg signalen geweest zijn dat je misbruikt wordt.
Het gekke is, heb eigenlijk hem nooit wat gestuurd. Geen berichtje niks. Daarom snap ik ook niet waarom het mij zoveel doet nu hij weer aan het daten is. Wil het zo graag loslaten.
Oriander schreef:
21-12-2019 12:30
Joh, je kan beter in jouw positie staan, dan in de positie van de vrouwen, waar je ex nu mee date. Jij weet hoe hij is in een relatie en die vrouwen denken dat ze met een leuke man daten en kans hebben op een leuke, betrouwbare partner.

En waarom je er nu ineens mee zit? Misschien omdat het bijna Kerstmis is?
Ja, misschien is dat wel een hele goeie. ‘Omdat het bijna kerstmis is’ hm, dat kan zeker meespelen..
Waarschijnlijk is hij gewoon opzoek naar een rebound. Wat een kneus ook. Als ik het zo hoor, wees blij dat je van hem af bent.
yooooooanie schreef:
21-12-2019 12:31
Het gekke is, heb eigenlijk hem nooit wat gestuurd. Geen berichtje niks. Daarom snap ik ook niet waarom het mij zoveel doet nu hij weer aan het daten is. Wil het zo graag loslaten.
Het is het liegen wat je pijn doet. Heel graag zou je toch willen zien dat hij eerlijk is geweest en om je geeft, maar het is niet zo. Dat doet pijn. Het doet pijn dat hij contact opneemt en weer liegt.
Als je het los wil laten, dan blokkeer hem op alle vlakken. Heb geen contact meer. Je bent in zijn ogen toch die &#*€snol.......... als hem iets niet zint.
En hij? Hij blijft liegen. Je bent al veel te lang goedgelovig geweest.
Let it goo, let it gooooo....
Ik denk dat je het moeilijk hebt omdat je nu echt inziet dat het voorbij is. Je ziet dat hij verder gaat en niet meer echt bezig met je is en dat doet toch een beetje pijn.

Misschien heb je het voor jezelf toch nog niet helemaal verwerkt ook al denk je van wel.

Dat jij er nog niet aan toe bent te daten is niets mis mee en moet je ook vooral niet doen als je er niet klaar voor bent. Dicht bij jezelf blijven.
Hij gaat er anders mee om en gaat dus wel fanatiek daten. Dat mag natuurlijk jullie zijn uit elkaar.

Hij gedraagt zich wel heel kinderachtig vind ik en je moet er ook geen aandacht aan besteden.

Ga leuke dingen doen en verwen jezelf lekker. Jouw tijd om te daten komt ook wel weer.

En verwijder hem verder op je telefoon en Facebook en dat soort dingen zodat je niet onbewust of bewust nog te veel met hem bezig bent.
Blijf in jezelf geloven !
sugarmiss schreef:
21-12-2019 12:15
Je mist hem niet.

Dit helemaal.
Lees dit steeds weer tot je het gelooft en je hebt weer rust in je hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven