Hoe kom ik er vanaf?

23-01-2011 23:40 42 berichten
Sinds een paar dagen word ik bedolven onder de e-mails van iemand die ik niet ken.

Geen idee wie hij is of waar hij mijn e-mailadres van heeft.

Ik Googelde net op zijn naam en kwam hele rare dingen tegen.

Ik heb hem al een gepeperde mail terug gestuurd maar het helpt niet veel. Nu is dit niet een heel groot probleem maar ik vind het toch irritant om elke dag tientallen e-mails te krijgen van onderstaande strekking. Iemand een leuk idee om er vanaf te komen??

------------------------------------------------------------------------------------------------

AAN KATE

LIEVE KATE IK BEN MARTIN EEN JONGEN WIL GRAAG MAIL CONTACT MET JE EN OOK MAILEN OVER ALLES EN NOG WAT MAIL MIJ

KATE

----------------------------------------------------------------------------------------------

LIEVE KATE

IK BEN MARTIN KOM UIT NOORDWIJK WILJE

LEREN KENNEN EN MET U WILLEN MAILEN O

VER ALLES EN NOG WAT VIN U EEN LIEVE MEID

WIL IK HEEL GRAAG LAKENS MET U VOUWEN VIA

DE MAIL WIL IK U VRAGEN OF U OOK LAKENS WIL

VOUWEN VIA DE MAIL IK HELP U MARTIN

-----------------------------------------------------------------------------------------------

AAN MOEDER KATE

LIEVE MOEDER KATE WAAR OM MAIL IK JE OM JE EEN BEETJE TE STEUNEN OM MET JE TE HELPEN JE LAKENS WIL HELPEN

VOUWEN OM DAT IK JE GRAAG HELP MAM DOE HET VOOR MIJ
Alle reacties Link kopieren
Geweldig ; http://www.youtube.com/watch?v=kLWiWIQY ... re=related !!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 24 januari 2011 @ 00:06:

[...]

De reactie op die site :

Jouw mailer:

AAN DE MEIDEN LIEVE MEIDEN IK BEN MARTIN ZOEK EEN

LIEVE MEID DIE LIEF IS GEEN BRIL LEUK UIT ZIET IETS MET ME WIL HOU VAN WANDELEN

ZE MOET KUNNEN ZOENEN EN MET HAAR KUNNEN PRATEN MEIDEN REAGEER

---------------------------------------------------------------------------------------

mimimi op 05/10/2010 om 14:28

Ik kom uit drenthe. hoe oud ben jij? IK DRAAG GEEN BRIL MAAR WEL EEN GEHOORAPPERAAT! IS DAT TE MIN VOOR JOU OF NIET?

Whaha
Die vent spoort niet.
Oh trouwens, na het Googlen van mijn e-mailadres kwam ik welgeteld 1 resultaat tegen. Ik heb blijkbaar ooit mijn mailadres op Viva achtergelaten. Jullie zijn dus gewaarschuwd, Martin zwerft rond op Viva!
wat een mafketel!!!
O gezellig!!! Mijn mailadres heb ik hier ook gestrooid!!

Martin,

Ick ben Dragan de broer van Jadranko...niet ei seej more?
quote:Kate1980 schreef op 24 januari 2011 @ 00:37:

Oh trouwens, na het Googlen van mijn e-mailadres kwam ik welgeteld 1 resultaat tegen. Ik heb blijkbaar ooit mijn mailadres op Viva achtergelaten. Jullie zijn dus gewaarschuwd, Martin zwerft rond op Viva! Ik kom je niet tegen als ik op " lakens en dekens " Google ( wat ik eigenlijk wel had verwacht ) . Heel vaak laten mensen tóch hun email achter; dat zie je dan als je op iemands naam " gaat staan " ; dan klik je " Beppie " aan ( op een ik kom ook naar de reünie topic , bijv. ) en dan blijk je dus Beppie's emailadres te zien. Dus Mark met zijn lakens fetish hoeft niet persé hier rond te dwarrelen.
Hij heeft ook Dionne de Graaff een berichtje gestuurd, hij is fan van studio sport. Ik denk dat hij lang kan wachten op een antwoord.

HA DIONA ik ben M en uw grote fan mijn vraag is of u een

Keer contact met me op neemt M@.....kijk elke dag naar u stu

Diosport en je doet het heel goed ga zo door met presenteren M

Geplaatst door: M | 1 augustus 2009 om 18:18

Bedankt bgb
MR; haal zijn naam maar weg, joh. Je weet maar nooit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 januari 2011 @ 00:19:

Stuur die vent een lekker filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=9ywaERAk1jQ

Geil!

"Goed vasthouden, hè. En dan een beetje trekken."
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Geef'm even mijn Viva email adres, ik heb namelijk een hele berg was liggen! Dan kan hij zich helemaal uitleven.

En als beloning voor het vouwen van de was, mag hij ook meteen de tuin opknappen, dat is me toch een rot bende! Wordt hij vast helemaal blij van!
O hemel die kerel mailt me ook staat al in ongewenst lijst idioot!
Ken je Mailwasher? Je kunt een gratis versie installeren (mailwasher.com). Dan zie je eerst welke mail op de server staat, dus nog voordat je hem binnenhaalt met je mailprogramma.

Als het nog op de server staat, kun je een mail de opdracht geven tot 'bouncen'. Dat wil zeggen dat de verzender het bericht krijgt 'dit mailadres bestaat niet'.

Hij zou dan het idee kunnen krijgen dat je je mailadres hebt laten schrappen. Hopelijk houdt het dan na een tijdje op.

Alternatief: aangifte doen bij de politie. Dit valt onder stalken. Zij kunnen achterhalen waar de mails vandaan komen en hem persoonlijk erop aanspreken.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
dus.

En wb die aangifte. Ja hoor, spam mailtjes stalking. Niet zo overdrijven joh.
Jemig, wat een mafketel.

Op een ander forum (en ik geloof ook weleens hier) was een dame met een jassenfetisch. Die reageerde op álles met jassen en dan het liefst met bontkraag. En ze had een pagina met alleen maar foto's van jassen, liefst in de natuur, dan legde ze die ergens neer, of ze scheurde ze kapot....

Heel bijzonder.
quote:Kate1980 schreef op 24 januari 2011 @ 00:37:

Oh trouwens, na het Googlen van mijn e-mailadres kwam ik welgeteld 1 resultaat tegen. Ik heb blijkbaar ooit mijn mailadres op Viva achtergelaten. Jullie zijn dus gewaarschuwd, Martin zwerft rond op Viva! dus we kunnen binnenkort topics verwachten over lakens vouwen? Da's weer eens wat anders dan over kaplaarzen.
Gnehehehe. Ik lig in een deuk hier. Wat een Gekkenhuis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven