Hoe maak ik het hem duidelijk?

21-12-2009 20:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit een topic ge opend, maar nu moet ik er toch aan geloven, want het gaat zo niet langer meer.

Ik probeer al ongeveer iets langer dan een jaar mijn vriend echt duidelijk te maken, dat het zo niet langer gaat.

Ik wist toen ik samen met hem ging dat hij een eigen zaak heeft en dat dat heel veel voorrang heeft, vind ik goed echt waar. Ik vind het geen probleem dat we het hele weekend (het enige moment dat we samen zijn continue worden gebeld en ze als ze hem dan niet te pakken krijgen bellen op de thuis telefoon) Kan ik allemaal mee leven, zij hebben een probleem en dat moet verholpen worden anders kunnen zij niet door met werken.

Maar er kan toch wel 1 moment zijn dat we samen zijn, gewoon samen. Oorspronkelijk hebben we daarvoor 1 avond in de week, maar dan zit die hier op de bnak (omdat die niet meer naar bovenmocht van mij) te computeren en op zinloze auto forums lezen.

Daarnaast hebben we zelden maar dan ook nog eens zelden seks. DIt is gedeeltelijk mijn schuld, omdat ik gestopt ben met het beginnne van sexen. Dus gebeurd het niet.

Daarnaast is zijn werk belangrijker dan de mijne.

Daarnaast als ik later thuis ben dan hem (komt zelden voor) dan moet ik het eten nog maken.

* als ik een avondje weg wilt moet ik dat van te voren aangeven anders kan het niet.

Als ik bovenstaande allemaal aangeef, zegt hij dat hij ook niet anders kan. Het werk moet toch ook door. En over seks zegt die dat die echt wel zin heeft maar er gewoon niet van komt.

Hij wil ook nog lang niet over trouwen en kinderen na denken (nu ik ook even niet) maar hij zegt dat die zonder me wil en niet langer dan een nacht zonder me kan, maar ja dan zeg ik omdat niemand je eten maakt.

ooh wat een onsamenhangend verhaal...........dat komt omdat het al zo lang speelt. Ik voel me gewoon nietsmeer dan zijn schoonmaakster, maar hij schijnt het niet te begrijpen.

Oooh zit ik hier weer jankend. Ik weet niet wat ik hiermee moet.... iemand zij laatst tegen mij wat vond je leuk aan hem toen je hem leerde kennen. EN dat was dat die zo veel met mij praatte en me zo op mijn gemak wist stellen. en dat die een echte heer was. En ik zie niks meer van dit alles.

wat moet ik hier nou mee, ik wil mijn vent terug
Zijn jullie niet gewoon uit elkaar gegroeid en klamp je je nu vast aan het beeld van hoe het ooit was?
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 22:19:

Zijn jullie niet gewoon uit elkaar gegroeid en klamp je je nu vast aan het beeld van hoe het ooit was?eensch
@letgo, yep hij beloofd zijn best te doen

@Hulk, Ik moet eerlijk zeggen dat ik met niet eens zijn zus voel, want als ik daarna kijk, moet ik eerlijk zeggen dat ik nog meer van mijn broer krijg dan dat ik op het moment van hem krijg.

Wanhopig vasthouden. Ik probeer wel te redden wat er te redden valt. Ik wil gewoon niet te snel opgeven aan iets wat jarenlang leuk en gezellig is geweest en er is nog liefde, van beide kanten dat weet ik zeker. Het is voor mijn gevoel gewoon nog niet over.....

pffff nou ik ga er nog een nachtje over slapen, misschien dat ik het wat meer kan relativeren na jullie reacties. Alvast bedankt voor de adviezen en het luisterend oor.
Heel veel sterkte met je besluit.
quote:pipeloentje1 schreef op 21 december 2009 @ 21:13:

Maar ik wil dat hij mij ook steunt en mij dingen laat doen en laat ondernemen.... dat ik niet alleen zaken doe die voor hem zijn... maar dat ik ook mijn ding kan doen en dat hij mij daar net zo veel bij helpt als dat ik hem probeer te helpen en hem probeer te steunen. Dat deed hij in het begin ook.Jullie relatie klinkt heel ongelijkwaardig. Jij hebt zijn toestemming niet nodig om te doen wat jij wilt in het leven. Je hebt ook zijn toestemming niet nodig als je een avond uit wilt of niet wilt koken. Wonen jullie samen? Ga alleen wonen en wordt zelfstandig en gelukkig! Je laat je geluk nu van hem afhangen. Hij wordt gelukkig van zijn zaak en de baas spelen over jou. Als je deze relatie laat voortbestaan is hij over een paar jaar miljonair en sta jij met lege handen omdat jij jouw energie verspild hebt aan hem en zijn zaak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven