Hoe moet ik dit nou interpreteren?

08-10-2010 13:26 31 berichten
Laat me allereerst opmerken -voor de mensen die trouw mijn topic "kunnen jullie mij adviseren" hebben gevolgd- dat ik me niet opnieuw in een fling met een collega ga storten. Ik heb mijn lesje wel geleerd na de vorige keer

Maar goed, het gaat dus weer om een collega. Erg leuke jongen om te zien en ik voel me ook zeker tot hem aangetrokken. Ik heb hem een tijd geleden via een Hyves een privebericht gestuurd omdat er wat dingen speelden op het werk die ik even uit de wereld wilde helpen en daarin had ik geschreven dat hij vast wel gemerkt zal hebben dat ik hem een leuke jongen vind.

Sindsdien is er de ene na de andere flirterige opmerking van zijn kant. "Leaf, wat zie je er mooi uit", "maak je geen zorgen Leaf, als je dronken wordt, zorg ik voor je", "heb je honger Leaf, wat zullen we gaan eten?" etc. Ik klap een beetje dicht en kop de bal dus niet in.

Gisteren hadden we een borrel van het werk en ik heb hem er regelmatig op betrapt dat hij naar me stond te kijken. Als ik dan naar hem keek, keek hij weer snel een andere kant op. Verder dicht bij me staan en toevallig aanraken.

Hoe moet ik dit nou interpreteren? Plaagt ie me, is ie aan het vissen? Ik weet het niet. Denk dat ik maar non wordt
Ik weet het niet, ik zit een beetje met mezelf in de knoop. Het lijkt nu een beetje alsof ik wanhopig ben ofzo, maar dat is echt niet zo.

Als het geen collega zou zijn, zou ik de gok zeker wagen. Zo moeilijk....
Alle reacties Link kopieren
Maar Leaf, wat is er dan zo verschrikkelijk aan het feit dat hij WEL een collega is=
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Niks eigenlijk....Ik voel me gewoon zo stom dat ik nu weer een collega leuk vind. Alhoewel ik dit gevoel wat ik bij hem heb bij die andere collega nooit heb gehad.

Ik heb het trouwens gedaan: een berichtje gestuurd. Gisteren tijdens de borrel had ie het de hele tijd over eten: of ik honger had, wat we gingen eten, waar ik trek in had etc.

Middels een soort van grapje heb ik nu dus gevraagd wanneer we dat hapje gaan eten waar ie het over had tijdens de borrel.

En nu maar wachten op het blauwtje...
Ik heb je vorige topic misschien wel gelezen, maar dat weet ik niet meer.

Je wilt niets met een collega, waarom in godsnaam zou je dan wel willen weten hoe je dit gedrag van hem moet interpreteren. Het is niet werkgerelateerd dus lekker laten waaien.

Zelf moet ik er niet aan denken alle opmerkingen van mensen in mijn omgeving te moeten analyseren, wat dodelijk vermoeiend moet dat zijn.

En ja, je komt behoorlijk wanhopig over. Je zegt het niet te zijn, maar hoe komt het dan dat je op de ene na de andere collega valt? Zomaar, ineens, dienen alle potentiële mannen zich aan op je werkvloer, opvallend is dat. Iets zegt me dat dat toch echt aan jouw manier van in het leven staan ligt. Misschien moet je je op het werk meer met je werk bezig houden ipv met het mannelijk volk dat daar rondloopt.
@ leaf

ten eerste: ik ben een man. ik zou niet weten hoe ik zijn signalen anders zou moeten interpreteren dan dat hij je wil. waarvoor weet ik niet, maar hij wil je.

ten tweede: je doet moeilijk, zeker voor een man. te veel tegenstrijdige signalen gaat hij niet kunnen volgen. en dan haakt ie af.
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2010 @ 20:30:

Maar Leaf, wat is er dan zo verschrikkelijk aan het feit dat hij WEL een collega is=Nou ja, verschrikkelijk is een groot woord, maar in principe begeef je je in datingland óp de werkvloer, met alle ploerten, teleurstellingen, spanningen, niet-gewenste of uitblijvende of niet-verwachte reacties/ uitlatingen van dien. Zie dat maar eens keurig van je werk ( = serieus samen ergens mee bezig zijn zonder persoonlijke tralala) te scheiden. Zelf geen ervaring mee, denk ik zomaar?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven