Hoe moet ik dit nou interpreteren?

08-10-2010 13:26 31 berichten
Laat me allereerst opmerken -voor de mensen die trouw mijn topic "kunnen jullie mij adviseren" hebben gevolgd- dat ik me niet opnieuw in een fling met een collega ga storten. Ik heb mijn lesje wel geleerd na de vorige keer

Maar goed, het gaat dus weer om een collega. Erg leuke jongen om te zien en ik voel me ook zeker tot hem aangetrokken. Ik heb hem een tijd geleden via een Hyves een privebericht gestuurd omdat er wat dingen speelden op het werk die ik even uit de wereld wilde helpen en daarin had ik geschreven dat hij vast wel gemerkt zal hebben dat ik hem een leuke jongen vind.

Sindsdien is er de ene na de andere flirterige opmerking van zijn kant. "Leaf, wat zie je er mooi uit", "maak je geen zorgen Leaf, als je dronken wordt, zorg ik voor je", "heb je honger Leaf, wat zullen we gaan eten?" etc. Ik klap een beetje dicht en kop de bal dus niet in.

Gisteren hadden we een borrel van het werk en ik heb hem er regelmatig op betrapt dat hij naar me stond te kijken. Als ik dan naar hem keek, keek hij weer snel een andere kant op. Verder dicht bij me staan en toevallig aanraken.

Hoe moet ik dit nou interpreteren? Plaagt ie me, is ie aan het vissen? Ik weet het niet. Denk dat ik maar non wordt
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet zeker wat jij van hem vindt... duidelijk

Laat hem werken dat je hem ook ziet zitten en hij doet vast wel zijn 'ding'
Leaf, voordat je serieus op Claudio ingaat: Loepje.

Verder. Ik denk dat hij met je flirt. Wat wil jij ermee? Da's denk ik een belangrijker vraag.
Jullie vrouwen zijn niet echt duidelijke met non-verbale signalen, misschien zien vrouwen het wel maar een normale man niet.

Hij wilt je wel neuken denk ik
Als ik diep in mijn hart kijk, vind ik hem echt erg leuk, maar ik ben heel erg voorzichtig/onzeker. Krijg kriebels van hem en het bloed stijgt naar mijn hoofd als ik hem zie. Ik heb dat gevoel nog nooit bij een man gehad. Er hangt een beetje een raar sfeertje tussen ons..
Ik zou het laten voor wat het is, als het weer een collega is.
quote:Leaf schreef op 08 oktober 2010 @ 13:26:

Laat me allereerst opmerken -voor de mensen die trouw mijn topic "kunnen jullie mij adviseren" hebben gevolgd- dat ik me niet opnieuw in een fling met een collega ga storten. Ik heb mijn lesje wel geleerd na de vorige keer

Maar goed, het gaat dus weer om een collega.

Hoe moet ik dit nou interpreteren? Plaagt ie me, is ie aan het vissen? Ik weet het niet. Denk dat ik maar non wordt Als je ervan overtuigd bent niet opnieuw iets met een collega te willen beginnen, waarom informeer je hem dan dat je hem leuk vindt?
Ik denk ook niet dat ik er iets mee ga doen Primabella. Mijn gevoel zegt van wel, maar mijn verstand zegt dat ik daar maar beter niet weer opnieuw aan kan beginnen.
quote:wuiles schreef op 08 oktober 2010 @ 13:55:

[...]

Als je ervan overtuigd bent niet opnieuw iets met een collega te willen beginnen, waarom informeer je hem dan dat je hem leuk vindt?Omdat sommige collega's wel doorhebben dat ik hem leuk vind en allerlei vervelende opmerkingen daarover maakten tegen hem. Ik heb hem toen gemaild om te zeggen dat ik hem inderdaad een leuke jongen vind maar dat al die opmerkingen van collega's niet van mij kwamen. Dat ik dat even de wereld uit wilde helpen.
quote:Leaf schreef op 08 oktober 2010 @ 13:57:

[...]

Omdat sommige collega's wel doorhebben dat ik hem leuk vind en allerlei vervelende opmerkingen daarover maakten tegen hem. Ik heb hem toen gemaild om te zeggen dat ik hem inderdaad een leuke jongen vind maar dat al die opmerkingen van collega's niet van mij kwamen. Dat ik dat even de wereld uit wilde helpen.

Aha! "Ze zeggen dat ik je leuk vind maar dat is helemaal niet waar want ik heb niet gezegd dat ik je leuk vindt maar ik vind je dus wel leuk maar je hebt het niet van mij of toch eigenlijk weer wel."

Mijn vraag blijft staan overigens. As je niets wil met iemand dan ga je toch niet vertellen dat je hem leuk vindt?
Zelfde vraag als Wuiles. Heb destijds ook je andere topic gelezen.

Als je niets met hem wilt, waarom zeggen dat je hem leuk vindt? En waarom willen weten wat zn signalen betekenen. Wat betekenen die signalen voor jou?
@ Leaf

Volg je hart, als het goed voelt, waarom niet?

Nodig hem desnoods een keertje thuis uit, dan kan je meteen zien wat er gebeurt..
Zonder de rest te hebben gelezen...

Wat doet het er toe Leaf-je

Als je in de eerste regel al zegt dat je niet weer je neus gaat stoten aan een fling met een collega?

Dan doet de interpretatie van zijn opmerkingen er toch niet toe?

Gewoon genieten van de aandacht en dat is het...

*nu eerst de rest lezen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Whiehoe....ik zeg hetzelfde als Wuiles
haha ik snap het hele probleem niet: je wilt niet weer iets doen met een collega, maaarrrr nu is t probleem dat een collega jou ziet zitten en jij hebt gezegd dat je hem ook wel leuk vindt, en nu weet je niet wat je moet doen.

Nou niets dus, als je in die eerste stelling de waarheid spreekt.
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2010 @ 14:36:

Whiehoe....ik zeg hetzelfde als Wuiles Ach, GMTA.
quote:wuiles schreef op 08 oktober 2010 @ 15:09:

[...]

Ach, GMTA.euhmmm????
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2010 @ 15:21:

[...]

euhmmm????

Great minds think alike.

Of 'Gainesville Music Teachers Association'. Jij mag kiezen
quote:wuiles schreef op 08 oktober 2010 @ 15:26:

[...]

Great minds think alike.

Of 'Gainesville Music Teachers Association'. Jij mag kiezen

God, dat ik dat nou niet zelf even kon bedenken...

Maar tis vrijdagmiddag, mijn hersencellen werken op halve kracht
quote:Leaf schreef op 08 oktober 2010 @ 13:55:

Ik denk ook niet dat ik er iets mee ga doen Primabella. Mijn gevoel zegt van wel, maar mijn verstand zegt dat ik daar maar beter niet weer opnieuw aan kan beginnen.Je bent al begonnen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Summerdance schreef op 08 oktober 2010 @ 14:36:

Whiehoe....ik zeg hetzelfde als Wuiles Niet in paniek raken hoor, is w.s. maar eenmalig
quote:Very Cherry schreef op 08 oktober 2010 @ 15:37:

[...]

Niet in paniek raken hoor, is w.s. maar eenmalig

Paniek?

Paniek?

Ik ben hastikke trots dat ik ook een keer iets heul wijzigs zeg
Wuiles is niet wijs joh
quote:Very Cherry schreef op 08 oktober 2010 @ 15:52:

Wuiles is niet wijs joh Shit, dus dan ben ik al jaren fan van de verkeerde?

*wordt per omgaande fan van VC*
Kom je ons wel updaten wat je gaat doen/hebt gedaan, Leaf? Net als in je vorige topic..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven