hoe neem ik afscheid?

07-11-2008 17:11 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had een relatie van 5 jaar, beide kanten kinderen en de laatste 2 jaar hebben we een knipperlicht relatie. hij duikt 6 weken de kroeg in omdat hij het niet meer trekt [ zoals hij het zegt] en komt dan weer op hangende pootjes terug. keer op keer met andere smoesjes die ik zo graag wilde geloven.ik weet dat het dom is en dat we nooit een stabiele relatie kunnen hebben maar ik weet niet hoe ik hem los moet laten en ben bang dat ik spijt krijg als ik hem niet meer terug laat in mijn leven. kan iemand mij begrijpen?
Twijfeltje35,

Je hebt toch hierover een topic lopen (ook op relaties, net geopend) wat heet: Zijn er meer zo dom als ik?

Wat is er, bevallen de antwoorden die je daar krijgt je niet of krijg je te weinig reacties? Wacht nog meer even af hoe het andere topic gaat lopen en laat deze ff door een engel sluiten is mijn advies.

In ieder geval is het niet de bedoeling om over 1 onderwerp tegelijk 2 topics te openen.

Succes met je situatie
anoniem_65946 wijzigde dit bericht op 07-11-2008 17:17
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
in elk geval zijn er weinig mensen zo dom om binnen 10 minuten twee topics te openen over hetzelfde onderwerp....
erg vriendelijk deze hoor, kijk dan ook even naar mijn antwoord ik wilde alleen iets duidelijker zijn , oprechte spijt zeg
Vraagje, heb je door dat je nu 2 topics hebt lopen?

Misschien moest de openingspost van dit topic een reactie zijn op je andere topic? Als dat het geval is zou ik deze openingspost even kopieren en plakken daar naar toe. Vervelend om binnen een topic naar een ander topic te moeten switchen. Dat verminderd ook je kans op (logische) reacties.

Ik vond mezelf trouwens niet onvriendelijk, maar wel duidelijk. Jammer dat jij daar anders over denkt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
je bent niet veel duidelijker in dit topic, het is gewoon dezelfde vraag. nogmaals, ik vind dat je ook verantwoordelijk bent voor je kinderen en kan me niet voorstellen dat kinderen zo'n relatie van een moeder leuk vinden.
ik dacht dat er iemand dood was: hoe neem ik afscheid.....
Ik dacht ook dat er iemand dood ging en hoe je afscheid kon nemen,niet echt een duidelijke titel en zeer ongepast....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Blij dat er niemand dood is TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven