Hoe nu verder....

27-07-2018 12:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee, maar moet nu even mijn verhaal kwijt. Mijn vrouw en ik zijn nu ruim 8 jaar bij elkaar waarvan we 5 jaar getrouwd zijn. Ongeveer een jaar geleden heeft mijn vrouw in de put gezeten qua zin en energie vanwege haar werk en andere dingen aan haar hoofd. Helaas zijn wij beide geen goede praters waardoor ik niet weet wat er allemaal speelde in het hoofd van mijn vrouw. Ze had totaal geen energie en lust om iets te ondernemen en lag het liefste alleen maar in bed. Wat ook weer flinke gevolgen had op onze sexuele relatie, welke al erg slecht was.

Hierdoor ben ik mezelf gaan afzonderen en heb mij aan mijn vrouw geergerd en zij zich aan mij... wat af en toe flink botste. Hier is dan ook voor ons werk aan de winkel.

Nu is mijn vrouw sinds een half jaar erg actief geworden met dat ene spel, ze doet actief mee aan raids en komt hierdoor weer veel buiten en leert ze nieuwe mensen kennen. Hier ben ik erg blij mee. Ze heeft nu weer zin om dingen te ondernemen, gaat ze naar speciale dagen of evenmenten en nu gaat ze weer naar het voetbal als supporter van haar club en ik naar mijn eigen club. En ook wij samen ondernemen meer sinds een tijdje.

Natuurlijk zijn alle problemen nog niet opgelost en is helaas onze sexuele relatie nog steeds 0. Ze heeft daarbij duidelijk aangegeven dat ze daar nu absoluut geen behoefte aan heeft. En nadat we alles hebben uitgesproken, heb ik dat geaccepteerd en steun haar nu weer met alles.

Helaas ben ik er eem tijdje geleden via een appje, welke ze binnen kreeg en ik toevalig zag er achter gekomen dat ze al een x tijd een minaar/ander heeft. Deze minaar is iemand die ze via dat spel heeft leren kennen en is ook degene waarmee komende tijd meer mee gaat ondernemen.

Ik hou nog veel van haar en wil haar niet kwijt. En wil haar niet opnieuw in een nog diepere put laten belanden door dit alles op te rakelen.

Ik weet niet hoe ik dit nu moet aanpakken.... Ze is door de dingen die ze nu doet een stuk vrolijker en gelukkiger... maar its killing me...

Sorry voor het lange verhaal, maar moest dit kwijt.
Denk dat je voor jezelf een keus kan maken of je hiermee kan leven. Voor mij zou het einde oefening zijn als mijn partner vreemd zou gaan.

Sterkte ermee
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Dus ze pakt een leven op waarin jij verder niet echt meer een rol speelt?
Weet je zeker dat het een minnaar is?

Tijd voor een gesprek over de minnaar en de toekomst van jullie samen.
Je klinkt veel te lief. Ze bedriegt je, jij bent ongelukkig in je relatie, maar je wilt het niet oprakelen opdat zij opnieuw in de put zou kunnen raken?

Zij is vrolijker en gelukkiger, maar jij dan?
Snap dat dit enorm killing is.. Kijk het overkomt veel mensen dat je even in een dipje zit. Jij steunt haar en slikt alles.. Maar haar vreemdgaan is duidelijk de reden van het geen behoefte hebben aan seks met jou... Inderdaad de keus aan jou of je zo doorgaat, totdat je aan de kant wordt gezet voor die minnaar.

Ik zou zeggen kies voor je jezelf. Succes.
Geen kinderen in het spel? Dan lekker afkappen. Dit is toch al lang geen relatie meer?
Je steunt haar nu wel iets teveel, denk ik. Je hoeft het niet te pikken dat zij een minnaar heeft. Ik zou haar ermee confronteren en zien wat er uit dit gesprek komt. Wil zij weer vechten voor jullie huwelijk? Het moet wel van twee kanten komen..

Haar in bescherming nemen omdat je bang bent dat ze in de put komt? Dit veroorzaakt ze nu toch echt zelf.

Ga praten en beslis wat JIJ wilt. Het is weer tijd om aan jezelf te denken.
Jij wilt haar niet kwijt, maar volgens mij ben je haar al kwijt.
Dit hoef je niet te pikken, ze gaat vreemd. Ze neukt wel een ander maar met jou wil ze niet meer.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze wilt dus wel seks maar niet met jou. Ik zou woest zijn en het zou me geen bal kunnen schelen als ze dan weer depressief zou worden.
Ze gaat vreemd................ Geen zin in sex met jou maar wel met een ander....
kom op man hoe kan je zeggen dat je niet wilt dat ze weer in de put raakt..... ZE GAAT VERDO*** VREEMD

Het komt op mij heel erg over alsof je het zelf niet helemaal beseft wat er speelt?? Ook als ik zie hoe positief je het 1e deel van je bericht typt....

Je zegt it's killing me..... maar wat je bedoeld is: She is killing me........ En jij staat het toe?!

This is your wake up call.......... Kom op voor jezelf opkomen nu
Ach, wat een lief mens ben jij zeg. Dat meen ik serieus.
Maar nu is het tijd om lief te zijn voor jezelf, jouw partner is niet lief voor jou en heeft nul komma nul respect voor jou.

Stap 1 zal toch zijn je partner confronteren. Ik begrijp dat je dit niet wilt doen, omdat ze zich eindelijk na lange tijd weer goed voelt en je wilt voorkomen dat ze weer in de put raakt. Surprise... Dat is niet jouw taak.
Ze heeft er zelf voor gezorgd dat ze in een lastig parket zit, niet jij. Vroeger of later komen zulke dingen áltijd uit, en jij hebt hier nul verantwoordelijkheid in.

Kom op voor jezelf!
Ga JOUW gevoel achterna en kies voor jezelf! Zij doet dat nl ook.
Je bent te lief. En daarmee bedoel ik niet dat je een rotzak moet zijn, maar haar behoeften en gevoel zijn kennelijk compleet leidend in jullie leven. Maar er valt niks aan jou te bewonderen en respecteren als jij je eigen gevoel en behoeften zo onbelangrijk maakt dat je partner ze ongestraft volledig naast zich neer kan leggen.

Je bedoelt het allemaal goed, maar je faciliteert de weg die ze bewandelt. Je zult nooit sexy voor haar worden door je te voegen naar haar grillen. Dat helpt om je moeder en je oma blij te maken, maar niet om weer in het jachtvizier van je vrouw te komen.
.
anoniem_373477 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 23:22
98.56% gewijzigd
Iedereen bedankt voor de reacties.... Natuurlijk weet ik ook dat ik aan mezelf moet denken.

Vanavond ga ik haar er op aan spreken en ben ik benieuwd wat haar gedachten en beweeg redenen zijn geweest over alles. En vooral wat ze met de toekomst wil doen nu.

Zelf heb ik voor deze week een hotel geboekt, waar ik in alle rust alles voor mezelf op een rijtje kan zetten.
Ik zou haar naar een hotel trappen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven